Fourteen

3.7K 240 15
                                    

Adam, Blake és én elindultunk egy boltba ugyanis kitalálták hogy vegyünk kaját és csináljunk valamit, amint visszaértünk Adam lakására.
Bementünk egy közeli Supermarketbe majd egy bevásárlókocsival indultunk neki a soroknak.

-Beleülsz a kocsiba?-kérdezte Blake tőlem.
-Mi?-kèrdeztem meglepetten.
-Nincs baj, anyám ennek az egésznek az igazgatója-mondta Adam, mire Blake felkapott és belerakott a kocsiba.
-Szórakoztok velem?-kérdeztem komolyan.
-Nyugalom csajszi-nevetett fel Adam.
-Nem lesz baj életem-mondta Blake a fülembe suttogva miközben megpuszilta a halántékom.
-Hát jó-adtam meg magam, ám de nem tartottam valami okos ötletnek.

Blake elkezdte tolni a kocsit, persze lassan miközben Adam pakolta bele a fölöslegesnél fölöslegesebb holmikat.
Mikor már teli volt szinte a kocsi odamentünk fizetni.
Blake és Adam elkezdte felpakolni a szalagra a cuccokat. Én még mindig benne ültem.

-A hölgyet, esetleg nem akarjátok felrakni?-kérdezte az eladó, aki Adam keresztanyukája volt.
-Nem, nem ő már megvan véve-nevetett fel-Blake tulajdona-mondta mire elmosolyodtam.
-Aranyosak vagytok-mosolygott ránk a nő mire egymásra nézve elmosolyodtunk.
-Köszönjük-felelte Blake mire bólintva jeleztem hogy énis ezt szándékoztam mondani.
-Szia keresztanya-mondta Adam.
-Sziasztok, gyerekek-köszönt el tőlünk.

Kimentünk a bolt elé, ahol Adamnek egy hatalmas faszság jutott eszébe.

-Hazafele is ülsz benne?
-Hülye vagy?-kérdeztem nevetve és reméltem hogy csak viccel.
-Nem lesz baj-mondta Blake mosolyogva.
-Persze hogy partner vagy a hülyeségben-nevettem fel majd puszit nyomtam arcára és azt mondtam 'MEHET,

Ekkor Blake elkezdett tolni, majd később futni kezdett.
Adam ott rohant mellettünk, és sírt a nevetéstől.
Nem sokkal később inkább kiszálltam mert félő volt hogy megállìt egy rendőr.

-Hát ez kurva jó volt-szaladt ki a számon, első gondolatom.
-Na ugye-mondta Adam és a konyhába sétált. Blake utána kiálltott.
-Segìtsek haver?
-Nem kell maradjatok csak,megcsinálom.
-Köszi-mondtuk egyszerre.

Blake és én leültünk a kanapére, és Blake mosolyogva fürkészett engem.
-Mi az?-kérdeztem.
-Semmi csak olyan gyönyörű vagy-mondta majd hajamat kisöpörte arcomból éd gyengéden megcsókolt.

Összezárva*Blake Gray Fanfiction*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin