Blake derekára volt tekerve egy fehér törölköző.
Vizes haja arcába lógott.
Felsőtestén volt egy egy vízcsepp ami lassan folyt le, rá a törölközőre.
Ámúlva néztem őt ,amikor hirtelen odalépett hozzám és derekamnál fogva magához húzott.-Szeretlek-suttogta a fülembe amitől hatalmas vigyor ült ki arcomra.
-Énis téged-mondtam és fejem belefúrtam vállába.
-Mész fürdeni?-kèrdezte mosolyogva és megcsókolt.
-Uhum-bólintottam.
-Én megyek felveszek egy alsót-kaccsintott.
-Muszáj?-kérdeztem nevetve.
-Nem-mondta perverz mosollyal.
-De inkább menj-mondtam és felmentünk az emeletre.
Gyorsan lezuhanyuztam és miután kiléptem a kádból felvettem egy fekete franciabugyit és egy lenge fehér pólót.
Láttam hogy Blake már lent van a kanapén póló nélkül, egy szál boxerben.-Huu de meleg van-mondta, amikor lehuppantam mellé.
-Bolond vagy-nevettem fel.
-De ìgy szeretsz-mondta és beleültetett az ölébe.
-Igen.
-Nézzük a filmet?-kérdezte és elkezdte símogatni körkörös motdulatokkal a kezem.
-Persze-vágtam rá.
Blake berakta a Paranolman Activity 1 részét.
Néha megijedtem egy-egy résznél és ekkor Blake rámmosolygott és a kezét nyújtotta amit elfogadtam.
Én a film végére már félig elaludtam a kanapén.
Blake felvett miközben és felvitt a szobájába.
Óvatosan lerakott az ágyárá.
-Nem baj ha ma itt alszol?-kérdezte mosolyogva.
-Ha neked se?!-kèrdeztem vissza.
-Nekek öröm ha végre velem alszol, tudod milyen régóta várom hogy te és én egy ágyba feküdjünk?!-kèrdezte perverzen.
-Gyere akkor-mutattam magam mellè.
Blake lekapcsolta még a lámpákat, és bebújt mellém.
Betakaróztunk egy vékony kis lepellel.
Szembe fordultam vele. Ìgy feküdtünk a sötétbe egymással szembe.-Jó éjt szöszke-mondtam mosolyogva.
-Neked is manó-mondta és megcsókolt.
Kezeit derekamra rakta én pedig mosolyogva aludtam el azzal a tudattal hogy Blake és én vègleg együtt vagyunk. Szeretjük egymást. Boldogok vagyunk...---------------------------------------------
Sziasztok :) Sorry ha ez a rész nem tetszik nektek de kicsit félálomba írtam ugyanis mèg mondhatni nem aludtam semmit. Most van hajnali fél öt xd.
Nem szoktam részek alá írni, de szeretném nektek mondani hogy hamarosan lesz egy új Fanfiction.
Nyugi, ezt nem hagyom abba♡
Szép napot nektek:) ma mèg várható rész ;)
KAMU SEDANG MEMBACA
Összezárva*Blake Gray Fanfiction*
Fiksi PenggemarÉpp hogy elkezdődött a nyár... Szívás ha anyád összeházasodik egy fèrfivel, akivel össze kell költöznetek. Igen ám. De mèg nagyobb szívás ha annak a tagnak van egy baromira perverz ám de írtózatosan aranyos fia...