Nineteen

3.1K 224 15
                                    

Délután amikor anyáék megérkeztek, együtt lementünk a partra ahol, Davenek egy èrdekes ötlet jutott az eszébe.

-Mit szólnátok ha most nem hazamennénk, hanem egy hotelben töltenénk az éjszakát?!-érdeklődött
-Nekem megfelel-mosolygott anyu.
-Blake,Rachell?-nézett ránk Dave
-Benne vagyunk-mosolygott rám Blake bátorítoan és kicsit megszorította a kezem.
-Remek akkor menjünk-mondta boldogan Dave.

Elindultunk egy közeli hotelbe. Négy csillagosba. Amikor odaérkeztünk anya és Dave bement lefoglalni két szobát. Blake rámnézett.

-Mi a baj?-simìtotta meg arcom.
-Semmi-fülenetettem.
-Majd a szobába beszélgetünk egy kicsit, rendben?-kérdezte mosolyogva.
-Uhum-bólogattam és rámosolyogtam Blakere.

Anya sètált oda hozzánk és a kezébe egy kulcs volt.

-Itt van a szobátok kulcsa-mosolygott ránk.
-Köszönjük-mondtuk egyszerre Blakekel mire anya elmosolyodott.
-Ez az este a tiétek-mondta anya.
-Mi?-kérdeztem.
-Elmehettek ahova szeretnétek, a hotel nonsztop nyitva-mosolygott ránk.
-Rendben köszi-mondta Blake.
-Nincs mit, mi is elmegyünk-mondta majd egy puszival köszönt el tőlünk.

-Megnézzük a szobát?-kérdrzte Blake.
-Persze-feleltem majd felmentünk az emeletre.

Mentünk a folyóson ahol megláttuk a 211-es szobát.
Blake behelyezte a kulcsot a lyukba és elfordította a zárba.
Beléptünk a hotelszobába. Aranyos volt. Nem volt hatalmas de mégis nagyon szép volt. Blake becsukta az ajtót és leült az ágyra.
Kérdőn néztem rá, mire maga mellé mutatott jelezve hogy menjek oda mellé.
Elindultam az ágyhoz és helyet foglaltam mellette.

-Mi a baj?-kérdezte és megfogta a kezem.
-Semmi-feleltem.
-Ismerlek, tudom hogy valami bánt-mondta, mire lehajtottam a fejem.
-Mondd el-kèrte és arcom megsímitotta.
-Félek.
-Tőlem?-kérdezte.
-Nem.-vágtam rá.
-Akkor mitől?
-Ettől az egésztől, itt vagyunk egy hotelbe-mondtam.
-És?
-Hát hogy te egy hotelba akartad...-mondtem de belém folytotta a szót.
-Figyelj-kérte-Én nem azért vagyok veled mert mindenáron leakarok veled feküdni,hanem azért mert szeretlek-mondta mire elmosolyodtam-Ha te még nem szeretnél akkor várok-mosolygott-Nekem nem az a lényeg hogy egy hotelbe veszìtsem el hanem higy te legyél az első és az utolsó-mindta és megcsókolt...

Sziasztok! Itt van az új rész, ami eléggé bénácska lett de most nem volt időm.
Sajnálom higy régen volt rész de pénteken esküvőn voltam szombaton meg olyan fáradt voltam hogy alig volt erőm írni...
Hamarosan új rész lesz, ami hosszabb és jobb lesz. ;)
Ha van kedvetek kommentbe írhatjátok hogy szerintetek most mi lesz. Vajon mit mondd Rachell? :)
Puszi♡


Összezárva*Blake Gray Fanfiction*Donde viven las historias. Descúbrelo ahora