Egy hete hogy hazaérkeztünk Adamék nyaralójából.
Mindem nagyon jó volt. Kivéve az az este amikor Blake és én összevesztünk mert Blake sokat ivott és simán engette hogy egy kurva tapizza. Kicsit ideges lettem. De másnap megbeszéltük.
A mai napra nem terveztünk igazán semmit, csak kint a medencében fürödtünk és filmeket néztünk.
Unalmas nap volt. De mostanában valamiért Blake idegesebb mint szokott lenni. Sőt Blake egyáltalán nem szokott az lenni de egy jó ideje mintha kicserélték volna.-Mostanában mi a bajod?-kérdeztem.
-Semmi-vágta rá gondolkozás nélkül.
-Miért hazudsz?
-Nem hazudok oké?
-Eléggé nyilván való hogy valami bajod van-mondtam Blake pedig rosszalóan nézett rám.
-Elegem van-fújta ki a levegőt.
-Miből, belőlem?-kérdeztem félve.
-Dehogyis te buta-nevette el magát és megcsókolt-Elszeretnék innen költözni-felelte én pedig tátott szájjal néztam rá.
-Képes lennél itt hagyni?
-Mi volt az üdìtődbe?-kérdezte nevetve-Veled szeretnék elmenni innen.
-Tessék?-kérdeztem és azt hittem rosszul hallok.
-Komolyan beszéltem-mondta nekem pedig nyitva maradt a szám.
-De Blake nem...mármint hogy...mi-miért?-érdeklődtem és most komolyan megijedtem.
-Új életet szeretnék veled beszélni-mondta és szenvedélyesen megcsókolt.
-Én nem tudom képes vagyok e rá-feleltem lesütött szemmel.
-Azokat a napokat is jól kíbirtuk, amikor elmentek itthonról apáék-mondta és ebben teljesen igaza volt, ezért bólintottam.
-Hát jó, akkor holnap anyáék tudtára adjuk szándékainkat-mondtam mosolyogva.
-Imádom amikor ilyen érdekesen használod a szavakat-simitotta meg arcomat.
-Csak ha ideges vagyok-nevettem el magam kínosan.
-Melletted leszek-suttogta fülembe éj pedig alsó ajkamba haraptam...
VOUS LISEZ
Összezárva*Blake Gray Fanfiction*
FanfictionÉpp hogy elkezdődött a nyár... Szívás ha anyád összeházasodik egy fèrfivel, akivel össze kell költöznetek. Igen ám. De mèg nagyobb szívás ha annak a tagnak van egy baromira perverz ám de írtózatosan aranyos fia...