Thirty Two

2.2K 171 9
                                    

Nagyon megijedtem ugyanis ilyen még sosem fordult elő hogy Blake bezárkózik a szobájába. Amúgy is eléggé ramatyul festett. Sápadt volt.

Elkezdtem kopogni az ajtón hátha kinyitja, de nem. Elkezdtem mondani a nevét de nem nyitott ajtót. Nagyon féltem. Mi a franc történik itt?
Elkezdtem ordítani Davenek és anyának akik seperc alatt felértek.

-Mi történt??-kérdezte anya lihegve.
-Blake nem válaszol és bezárkózott-hadartam és azon voltam hogy ne sírjam el magam.

Dave gondolkozás nélkül nekirohant az ajtónak ami kiesett a helyéről. Legalábbis valami olyasmi. Berontottunk a szobába és amikor megpillantottam Blaket elsírtam magam.
A barátom ott feküdt az asztal mellett vérző fejjel. Anya azonnal tárcsázta a mentőket Dave pedig Blake nevét mondogatta hátha magához tér. De nem. Anya mondta hogy menjek le az udvarra és irányítsam a mentősöket Blake szobájába. Úgy is tettem. Amiután leértem körülbelül egy percre a mentőautó parkolt le a ház előtt.

-Jöjjenek már-sürgettem őket.

Egy hordággyal jöttek utánam fel az emeletre. Blaket óvatosan megemelve rakták rá az ágyra és mentek le vele. Egy ember mehetett vele. Én azért nem mentem vele mert nem tudtam felfogni mi történt. Anya is pánikolt. Dave ment vele.

Könnyes szemmel néztem ahogy a szirénázó autó távolodik. Anya nyakába borultam és sírni kezdtem. Minden levegővétel fájt. Csak arra tudtam gondolni hogy mi lesz ha elveszítem. Erősnek kell maradnom...de nem megy.

-Mi történt vele?-kérdeztem anyát az autóban és még mindig sírtam.
-Nem tudom kincsem, de nyugodj meg...minden rendben lesz.

A kórházba érve a recepcióshoz rohantunk.

-A beteg neve?-kérdezte a nő
-Blake Gray-mondta anya
-Pillanat türelmet kérek-mondta és a számítógépére nézett.
-215.-ös szoba.
-Köszönjük-mondtuk majd rohanni kezdtünk.

Odaérve megpillantottunk Davet aki a szoba előtt állt.

-Még vizsgálják-mondta-Nem értem mi a franc történt vele-motyogta.
-Mikor lehet hozzá bemenni?-kérdeztem.
-Még eszméletlen állapotban van. A vizsgálatnak húsz perc múlva vége. Aztán szerintem-felelte.
-Csak legyen minden rendben-mondta anya én pedig bólintottam.

Húsz perc múlva a főorvos jött oda hozzánk

-Blake Gray hozzátartozói?-kérdezte.
-Nem egyértelmű? Igen azok vagyunk!-akadtam ki ezen a hülye kérdésen.
-Szóval...Blake nyilván elájult és ahogyan elesett beverte a fejét. A mentősök említették hogy egy asztal mellett feküdt.-mondta mi pedig bólintottunk.-Egy pár napig bent kell maradnia, mert még vizsgálatai lesznek. Enyhe agyrászkodást kapott. Remélhetőleg hamar felépül. Belehet menni hozzá-mosolygott ránk.

Nem értettem mi ebben az olyan amin mosolyogni lehet de ráhagytam. Had örüljön magában.

Kinyitottuk az ajtaját majd lassan beléptünk. Blake feje bevolt kötve fáslival meg ilyenekell. Kezéből lógott az infúzió...

Összezárva*Blake Gray Fanfiction*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin