-Jó reggelt-mondta Blake.
-Neked is szöszke-mosolyogtam rá.
-Ma beszeretnélek mutatni egy haveromnak-mondta.
-Ő oké-feleltem-Mikor?
-Mondjuk, amint kész vagy?-kèrdezett vissza mosolyogva.
-Rendben, akkor megyek-mondtam és megindultam a fürdőbe.Felvettem egy barackszìnű rövidgatyát, és egy farmerszínű síma pólót.
-Csodásan nézel ki-suttogta fülembe, amitől elmosolyodtam.
Lementünk a konyhába ahol Dave ette a pirítosát.
-Sziasztok-köszöntött minket két falat között.
-Szia-mosolyodtam el.
-Elmegyünk majd este jövünk haza, oké?-kèrdezte Blake
-Persze -mosolyodott el.Blake ujjait enyèmre kulcsolta ès úgy indultunk el.
Körülbelül harminc perc sèta után megèrkeztünk egy gyönyörű nagy ház elé.
-Itt vagyunk-mondta mosolyogva és megcsókolt.Amikor bementünk a házba, megpillantottam egy képet.
Rajta volt Blake, és egy másik srác.-Sziasztok-köszöntött minket, és lepacsizott Blakekel.
-Szia-köszöntem magabiztosan.
-Beszeretném neked mutatni a barátnőmet-mosolygott rám-Rachell ő itt Adam, Adam ő itt Rachell-mondta és ekkor Adam kezet nyújtott nekem majd megölelt.
-Örülök hogy megismerhetlek-mondta mosolyogva.
-Énis-feleltem őszintén.
-Üljetek ám, le és érezzétek magatokat otthon-mondta majd felém fordult-Kérsz valamit inni?
-Egy pohár vizet elfogadok,köszi-mondtam majd Blake rámmosolygott.Adam elindult a konyha irányába mi pedig utaná mentünk.
-Blake, valamit?-nézett körbe a konyhába.
-Nem kérek semmit, köszi-mondta mosolyogva, és tartották a szemkontaktust. Biztos vagyok benne hogy valamit megbeszéltek, habár fogalmam sincs,hogy mit.
-Mit csináljunk ma?-kèrdezte Adam.
-Mit szeretnél?-nézett felém Blake majd adott egy puszit.
-Nekem mindegy-mosolyodtam el.
-Naaa-mondták egyszerre, és erre kitört belőlünk a nevetés.
-Jó, akkor-gondolkoztam el-menjünk el sétálni, aztán jöjjünk vissza és beszélgessünk.
-Príma-nyelte le az a korty vizet Blake, és megfogta a kezem.-Mehetünk?-kèrdezte Adam mire bólintottunk és elindultunk.
ESTÁS LEYENDO
Összezárva*Blake Gray Fanfiction*
FanficÉpp hogy elkezdődött a nyár... Szívás ha anyád összeházasodik egy fèrfivel, akivel össze kell költöznetek. Igen ám. De mèg nagyobb szívás ha annak a tagnak van egy baromira perverz ám de írtózatosan aranyos fia...