Twenty Seven

3.3K 187 4
                                    

Reggel amikor lebotorkáltam a lépcsőn Adam a kanapén feküdt. Biztosan jól kiütötte magát, de ahogy Blake mondta ez már nem meglepő.

Úgy döntöttem hogy amíg a fiúk alszanak, addig én készítek reggelit.
Csináltam palacsintát, és kávét.
Nem sokkal később Blake egy szürke mackónadrágba jött le a lépcsőn és álmosan beletúrt szőke hajába.

-Jó reggelt-köszöntem neki és puszit adtam arcára.
-Neked is-mosolygott rám majd hosszasan megcsókolt.
-Jól aludtál?-érdeklődtem.
-Igen-felelte-Mi ez a jó kaja illat?
-Reggeli-nevettem fel.
-Hm-nyalta meg alsó ajkát.
-Eszel vagy megvárod  Adamet?-kérdeztem.
-Eszek, mert mire ő felébred addigra kihül a palacsinta-nevetett fel.

Leültünk az azstolhoz és elkezdtünk enni.

-Nagyon finom lett, köszönöm-mosolygott Blake és a szája széleben ott volt egy kevéske tejszínhab amit letöröltem.
-Köszi-mosolygott és adotr egy puszit.

Blake és én kimentünk a tóhoz egy kicsit fürdeni aztán nem sokkal később Adam lépkedett ki álmos fejjel.

-Felkeltél?-ordìtott oda Blake.
-Ja-mondta Adam és odajött hozzánk.
-Jól vagy?-kérdeztem.
-Kb igen, amúgy ettem palacsintát-mondta és leült a homokba
-Azért csináltam-nevettem el magam és Blakekel kimentünk Adam mellé.
-Köszi-mosolygott.
-Jól kiütötted magad te gyökér-nevetett Blake és átkarolta Adam vállát.
-Hát most na...ismersz-mondta
-Persze hogy ismerlek-mondta Blake.

A nap további részében leginkább kint voltunk a nyaraló előtt...fürödtünk, ettünk, ittunk.

Késő este amikor már a szúnyogok erőszeretettel szìvták a vérünket inkább bementünk a házba...

-Én eldőlök, ha nem baj-mondtam
-Nem baj-mosolygott Adam, mire Blake bólintott.
-Felkísérlek-mondta és felállt a kanapéról-Egy perc és jövök-mondta Adamnek.
-Oké-mondtam.

Blake és én felmentünk az emeletre ahol Blake bekísért a szobába.
Csókolozni kezdtünk. Miután Blake vagy húsz perce felkísért eltoltam magamtól.

-Adam vár-mondtam kipirosodva.
-Igaz-sóhajtott-De olyan finom vagy-mosolygott, mire elnevettem magam.
-Menj majd máskor folytatjuk-feleltem.

Blake még adott egy hosszabb csókot majd szép álmokat kívánt és lement Adamhez.

Gyorsan lezuhanyoztam majd Blake egyik pólóját és egy bugyit vettem fel, majf bebújtam az ágyba, és hamar el is aludtam

Összezárva*Blake Gray Fanfiction*Onde histórias criam vida. Descubra agora