Burada çalışmaya başlayalı 3 hafta olmuştu. Her köşesini ezberlediğim odada gözlerim onu aradı. Az sonra sevişme sahnesi çekilecekti. Hazırlanmış olması gerekiyordu. Aslında ben ondan daha heyecanlıydım. Onu sevişirken canlı izleyecektim. Buraya stajım için kabul edildiğimde yaşadığım heyecanın on katı kadar daha fazlaydı şuanki heyecanım.
Sam'in yanına geçtim ve kamerayı hazırlayışını izledim. Zaten teknik olarak her şeyi biliyordu. Tabii bunu harekete çevirmek daha farklıydı. Sam bana anlatırken onu dinlemiyordum. Dinleyemiyordum. Çünkü aklımda lanet olasıca o vardı. Ağız sulandırıcı kasları aklıma geliyordu. Ne zamandan beri bu kadar edepsiz olmuştum?
Onu gördüğümden beri.
Onu canlı gördüğümden beri.
Lanet olsun ki o benim burada çalışan biri olduğumu bile bilmiyordur.
Kate üzerindeki gecelikle yatağa oturdu ve yüzüne son kez pudra sürülmesini bekledi. Lanet kadın çok şanslıydı. Rol amaçlı bile olsa ona dokunacak onu hissedecekti.
Sam beni dürttü. Ona kafamı çevirdim ve sanki dinlemiş gibi onaylayan sesler çıkardım. Kamera kullanımını zaten biliyordum. Arka tarafta teknik amaçlı çoğu şeyi öğrenmiştim. Oturduğum taburenin ayağı hafifçe sallandığında dengemi sağlayamayıp geriye doğru düştüm. Lanet ederek Sam'in elini tuttum ve ayağa kalktım. Halbuki hafifçe sallanmıştı ama zaten insanlar hep dengemi sağlayamadığımı söylerdi.
Doğrulduğumda yönetmenle konuştuğunu gördüm. Üstü çıplaktı. Kasları çok fazlaydı. Ve ben gözlerimi alamıyordum. Kate'in yanına gitti ve onunla selamlaştı.
Pozisyon aldıklarında yönetmenin sesi kulaklarımın duyduğu son şeydi.
"Kayıt."
scottinyamukcenesitw ıslak hayallerine yardımcı olsun ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Record||mendes
Fanfiction"Hayatta problemler var ve ben payıma düşenden fazlasını alıyorum." ^^^ @scottinyamukcenesitw için yazılmış bir hikayedir.