-4-

511 31 24
                                    

Ne diyordu bu? İma ettiği şey beni yatağa atmaksa orada durmalı, sağına soluna bakmalı, herhangi bi araba ona çarpmasın diye o yoldan çekilmeliydi.

Üzerinde ki gömleğin düğmelerini açmaya başladı. Kafası eğikken gözlerini bana dikti. Yavaşça düğmelerini açarken zihnimde canlanan şeyler.....

Kasları yavaş yavaş ortaya çıkıyordu. Yutkundum. Mükemmeldi. Çok mükemmeldi. Gözleri gözlerimi bulduğunda bana bi adım. Son üç veya dört düğmesini açmamıştı.

"Action ne biliyor musun?"

Kaşlarımı çattım. Oda kendine içki doldurdu ve yavaşça yudumladı. Her şeyi yavaş yapıyordu. Genel olarak.

"Ne demek istediğinizi anlamadım."

Hafifçe güldü ve diğer bardağı da bana uzattı. Ama almadım. İş vaktinde içemezdim.

"Action. Benim için farklı bişey.....ya da.....benimle beraber olmuş kızlar için."

Ne diyeceğimi bilmiyordum. Action derken neyden bahsettiği hakkında aklımda bi teori vardı ama doğru olmamasını diledim.

"Herkes farklı bi isim koyar. Ben Action'ı tercih ediyorum." dedi ve gülümsedi.

Tanrım! Cidden iğrençti. Kafası sadece böyle şeylere çalışan aptalın tekiydi. Yakışıklı bi aptal.

Tam ağzımı açmıştım ki kapı açılınca bakışlarım oraya kaydı. Ve sonra onun itici sesi.

"Shawn- Ah meşgul müydün?"

İçki bardağını bıraktı ve yanımdan geçip Kate'in yanına ilerledi.

"Hayır. Sana ayıracak vaktim var güzelim."

Kendimi bir an fazlalık gibi hissettim ya da kullanılmış gibi. Saçmaydı.

Hiçbir şey demeden kapıdan çıktım ve biraz kestirmenin zararı olmayacağını düşündüm.

***

Gürültü beni uyandırdığında gözlerimi ovuşturdum ve oturduğum yerde oturur pozisyona geldim. Uykumun içine eden şey bi kadının ağlamaklı konuşmasıydı.

Yan bölmede ki sesin Kate'e ait olduğunu anlamıştım. Sesi tam olarak net değildi ama ağladığı ve biriyle konuştuğu çok açıktı. Telefonla konuşuyor olmalıydı.

"Lanet olsun! Bu kadar çabuk ona kandığım için lanet olsun!" Bağırıyordu. Bu yüzden bir anda yerimden sıçramıştım.

Ayağa kalktım ve etrafta telefonumu aradım. Yattığım koltuğun arasından çıkınca gelen aramaları kontrol ettim. Alice aramıştı. İş çıkışı onu görmeye gidecektim. Oda bunu hatırlatmak istemişti büyük ihtimal.

Odadan çıktım ve karşıma çıkan ilk kişi Finn'in beni aradığını söyledi. Lanet olsun!

Koşarak Finn'i aradım. Sandalyesinde oturmuş önündeki kağıtlara bir şeyler karalıyordu.

"Sen burada ne yaptığını biliyor musun?"

"Staj yapıyorum efendim." sessizce fısıldadım. Şuan sinirliydi ve bana patlamasını istemiyordum.

"Nesin sen?" neyi kastettiğini tam olarak anlamasamda çekinerek cevapladım.

"Teknik eleman?" Ne olduğumu bilmiyordum galiba.

"Nerelere kayboluyorsun sen?"

"Benim yanımdaydı Finn."

Arkamdan sesi geldiğinde başımı hafif çevirdim ve ona baktım. Finn onu görünce gülümsedi.

"Dostum artık elemanları odana çekme!" diye alayla konuştuğunda kaşlarım çattım ve ona baktım. Onunla yattığımı düşünüyordu.

"Aslında-"

"Kaybol Beatrice." dedi Finn.

Gözlerim yumdum ve arkamı dönüp Shawn'ın yanından geçerek uzaklaştım.

Arkamdan seslendi. Daha önce adımı bile sormamıştı. Ama umurumda da değildi.

"Seni evine bırakmak istiyorum."

"Eve gitmeyeceğim."

"O zaman gideceğin yere."

"Buna ihtiyacım yok!" Sesim biraz yüksek çıkmıştı. Ama aldırmış gibi görünmüyordu.

"Nasıl istersen." dedi ve yanımdan uzaklaştı. Neden etrafımdaydı. Ya da yakınlığı sadece beni yatağa atana kadardı. Başıma bi ağrı girdiğinde hızla tuvalete ilerledim ve yüzüme su çarptım. İyi hissetmiyordum.

***

"Evet bu harika olurdu. Ama ben doğum günümde Shawn'ın şarkı söylemesini istiyorum. Hmmm...belki sen bunu başarabilirsin." Kocaman gülümsedi ve kafasından hiç çıkartmadığı şapkayı düzeltti.

Evet Shawn şarkıda söylüyordu. Hatta çoğu zaman filmleri için şarkı yazardı. Kaliteli bi sesi vardı.

"O kadar büyük bir şeyi ayarlayamam. Onu gizlice çektiğim videolarla yetinmek zorundasın."

Alice kafa salladı ve gülümsedi. Odasının kapısını çektim ve koridor boyunca ilerledim. Geçen gün onu gördüğüm yere geldiğim de orada ki odanın numarasını hatırlamaya çalıştım.

345 olmalıydı. Ya da 341.

Onun çıktığı odanın numarasına baktığımda 345 olduğunu gördüm. Acaba içeride ki kimdi? Çok meraklıydım ve kendime engel olamıyordum. Kapıyı tıklattım. Bir süre bekledim ama ses gelmedi. Etrafa bakındım ve içeri girdim.

Ama oda boştu.

•••

scottinyamukcenesitw şirret seni jjjjj ❤️

Record||mendesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin