P-poza de la media... oh.
Te îndreptai grăbită spre biblioteca școlii, fiindcă voiai să împrumuți o carte pentru un proiect la istorie, deoarece informațiile din manual nu te ajutau foarte mult. Puteai lua de și pe internet, dar nu mereu ce scria acolo era și adevărat.
Deschizi ușile de stlică, pășind înăuntru, și te îndrepți spre bibliotecară, întrebând-o de carte pe care o dorești, sperând că o să-ți oferi un răspuns pozitiv.
- Îmi pare rău, N/T, dar ultimul exemplar l-a luat un băiat.... Hmm, cred că mai este pe aicin, constată aceasta, uitându-se spre mesele de studiu. Oh, da, uite-l! Vorbește și face semn spre penultima masă de lângă geam. Du-te la el, scumpo, poate ți-o împrumută!
Îți țugui buzele, fiind ușor supărată, dar într-un final aprobi, apoi îi mulțumești politicos, întorcându-te pe călcâie cu spatele și mergi spre băiatul blond care îți avea cartea.
Când aungi în dreptul lui, observi că avea capul între brațe, fața lui fiind ascunsă.
- Uhm, scuze că te deranjez, începi tu, aș cam avea nevoie de cartea asta pentru niște informații la istorie. Vreau doar să fac niște poze câtorva pagini din ea, iar apoi ți-o dau înapoi cu cea mai mare plăcere, îi zâmbești, dar acesta nu spune nimic.
- Hei! Cu tine vorbesc! Te încrunți ăi vorbești puțin mai tare, dar blondul tot nu reacționează.
- Hei! Te enervezi și îți așezi palmele pe umerii lui, zgâlțâindu-l.
Își ridică repede capul din palme și te privește buimac, ca și cum tocmai s-ar fi trezit.
- Ce vrei? Întreabă el arțăgos.
- Am nevoie de cartea ta, repeți pentru a doua oară.
- Tsk, ia altă carte, zice indiferent și își dă ochii peste cap.
- Ascultă, domnule " Ia altă carte " , tu ai luat ultimul exemplar din serie, dacă vrei să știi! Crede-mă că nu m-aș ruga acum de tine, dacă aș fi găsit alta, te răstești nervoasă. Mi-o dai sau nu?
Acesta zâmbește scurt în colțul gurii în schimbul unui răspuns concret.
- De ce naiba zâmbești? Huh?
- Ești drăguță când te enervezi. Semeni cu un spiriduș căruia ii s-a furat aurul, zice amuzat și se ridică de pe scaun.
Acum îți dai seama cât de înalt poate să fie, simțindu-te ușor intimidează de el.
Expresia ta devine una confuză când respectivul îți plasează în mână cartea, apoi pleacă fără să mai spună un cuvânt.
CITEȘTI
𝓓𝓲𝓪𝓫𝓸𝓵𝓲𝓴 𝓛𝓸𝓿𝓮𝓻𝓼 𝓞𝓷𝓮 𝓢𝓱𝓸𝓽𝓼
Hayran KurguDiabolik Lovers One Shots/Modern . . . Cartea necesită editare!!! Le voi edita eu pe toate cândva.