Era o zi destule de ploioasă în N/O ( numele orașului ). Ți-ai pus mai bine jacheta groasă pe corp, deoarece vântul sufla cu putere. Toamna venise deja, iar o dată cu ea și zilele friguroase. Totuși îți plăcea acest anotimp. De aceea urai vara sau primăvara, era prea multă căldură și soare.Îți scuturi capul, apoi prinzi lesa lui Locky mai bine ca să te asiguri că nu fige. L-ai scos la plimbare pentru ași face nevoile, plus te enerva schelălăitul lui, dar nu era la fel de enervant ca vecinul de lângă tine.
Ieri, când ai fost la administratorul blocului, ai aflat că îl cheamă Subaru Sakamaki și că locuiește în acest bloc de doi ani. În tot acest timp s-au strâns destule reclamații la adresa lui, dar domnului Watanabe nu-i prea păsa, deoarece plătea mult pentru bloc. Ai mai aflat că nu e bine să te pui cu el, pentru că qre probleme cu compartamentul său. Devene foarte violent când este nervos, iar dacă nu sparge ceva, nu se calmează.
Un căscat îți iese printre buze, fiindcă erai destul de obosită, și nu din cauză că nu ai putut dormii aseară. A fost ciudat, dar după ce ai avut acea discuție aprinsă cu Jhon Cena, nu s-au mai auzit atât de tare acele zgomote, astfel putând să adormi, dar nu destul, deoarece te trezeai din oră în oră.
Aveai impresia că mai era cineva cu tine care te privea. Locky, care dorma cu tine în pat se simțea și el agitat, auzindu-l lătrând de câteva ori. Dar ți-era prea somn ca să-l faci să tacă.
Ești trezită din gânduri de mârâitul câinelui tău. În fața lui apăru o pisică așa că îl iei în brațe, în ciuda protestelor sale care se manifestau foarte amuzat. Totuși aveai noroc că era nu era așa mare. Nu încă, cel puțin.
Decizi să mergi acasă, doarece era deja 18:30
În câteva minute ajungi la blocul cu apartamente. Îl lași jos pe Locky pentru a deschide ușa, după care tr îndrepți spre lift și apeși una dintre săgeți, așteptând să coboare.
Deodată, Locky începe iar latre bucuros, și trage din lesa din mâinile tale, începând să alerge spre Subaru care cobora scările cu niște cutii în brațe.
Îl vezi cum sare la picioarele lui, și Subaru cum e înalt se împiedică numai decât de bietup câine. O bufnitură se aude, băiatul fiind pe jos, iar lângă acesta sunt cutiile. Locky se urcă jucăș pe el și începe să-l lingă pe față.
Te abții să nu râzi în timp ce mergi spre ei, însă atunci când te vede, Subaru începe să mârâie enervat.
- Iarăși tu? Spune în timp ce se ridică cu Locky.
- Salut și ție, îi răspunzi și îți dai ochii peste cap.
- Ține-ți poataia afurisită departe de mine! Țipă, apoi ți-l pune înapoi în brațe.
- Nu-i vina mea că a scăpat din lesă! Țipi la rândul tău. Se pare că nu a durat mult până să certați.
- Dacă nu ai mai fi așa neroadă, poate nu ar fi scăpat! Se răstește, acum fiind foarte aproape de tine.
- De ce ești așa bădăran cu mine? Huh? Nu ți-am făcut absolut nimic! Deja erai roșie în obraji datorită nervilor pe care doar Subaru putea să-i provoace.
- Nici nu trebuie să-mi faci! Îl vezi cum se îndreaptă spre cutii, ridicându-le, apoi pleacă repede, lăsându-te singură în holul clădirii.
CITEȘTI
𝓓𝓲𝓪𝓫𝓸𝓵𝓲𝓴 𝓛𝓸𝓿𝓮𝓻𝓼 𝓞𝓷𝓮 𝓢𝓱𝓸𝓽𝓼
أدب الهواةDiabolik Lovers One Shots/Modern . . . Cartea necesită editare!!! Le voi edita eu pe toate cândva.