Arkadaşlar, biliyorum bazılarınız hediye bu muydu gibisinden tepkiler verdi, hatta bazılarınız tepkisini dışına yansıttı, mesaj olarak da yolladı. :)
Ben beklentiyi çok yüksek tutmayın demiştim, ayrıca Mert Derin'e bu hediyeyi onun için değerli diye vermişti, unutmayın. Bu hediyeyi verdi diye hayal kırıklığı vb... şeyler yaşamayın. Önümüzde daha bir çok bölüm var, 'of bu muydu yani' diye düşünüyorsanız yanılıyorsunuz. Unutmayın, daha bölümler var. Sabredin, sadece sabır... :)
Sizce hediye nasıldı, beklentinizi karşılamasa bile..?
Bu arada, her hafta bir bölüm olsa sizce nasıl olur? Mesela belirli günler. Her cuma gibi. Ya da haftanın herhangi bir günü. Biliyorum, çok fazla yb bekliyorsunuz. Ama unutmayın ki benim de okulum var, kursum var, derslerim ve çalışmam gereken konular var. Sizi merak ettiğim için wattpade girip duruyorum ve bu ders çalışmama engel oluyor. Yaz tatili bitene kadar belki haftada 2 bölüm gelebilir, ya da 1 bölüm. O anki yazma isteğime bağlı olarak değişir. Ama okul döneminde belki 2 haftada bir, belki ayda bir, belki de askıya alınabilir. Bu sene çok önemli bir sınavım olduğunu düşünürsek normal bir durum tabi. Sizin de anlayışla karşılayacağınızı umuyorum...
Sizce yazma tarzım nasıl, beğeniyor musunuz? Unutmayın ki biz yazarlar, okuyucuların beğenmesi için yazıyoruz. Amacımız bu zaten. Bu yüzden sizin beğenmeniz benim için en büyük mutluluk oluyor ve yazmaya teşvik ediyor. Umarım beğeniyorsunuzdur bölümlerimi. Zaten yorumlarda da bazı arkadaşlar beğendiğini dile getiriyor, bunun beni çok mutlu ettiğini söyleyebilirim. Siz yorum yaptıkça ben daha da mutlu oluyorum, yeter ki yorum yapın ve voteleyin. Yorumlarınızda bazı kısımları eleştirebilirsiniz beni kırmadan, mesela bir kısımda beklentinizi karşılamayan bir şeyle karşılaştığınızda 'Burada daha heyecanlı bir sahne bekliyordum.' türünden...
Lütfen vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin Okul Bitti mi? ciler... Sizin sayenizde kitap okunma sayısı 3K oldu. Hikayemi beğenip desteklemeniz ve okumanız sayesinde... Sizi seviyorum, Desteklerinizi esirgemeyin... Hoşçakalın...!
*gözlerindenkalpfışkıranemoji* *koskocamansırıtansevimliemoji*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okul Bitti Mi?
HumorAslında yaz tatili geldiği için sevinen, ama yaz tatilinde sadece yatmaktan başka hiçbir işi olmayan Derin'in hayatı işte bu kadar sıradan ve heyecansız.. Ama bir dakika, o da ney öyle? Bu yaz tatili hiç de öyle geçecek gibi görünmüyor! Derin'i bu...