Kısa süreli bir şoktan sonra kendime geldim. Mert gelmişti. Hem de gece 00.30'da!
"Ne var yine gece gece?"
"Telefonumu unutmuşum ver de gideyim."
Ya oha yani çüş yani! Oğlum siz bize geleli 3 gün oldu ve sen daha yeni mi farkediyorsun bunu? Ben telefonum olmadan bir yere gidemem bu 3 gündür daha yeni mi farkına varıyor!
"Farkındaysan siz bize geleli 3 gün oldu ve sen daha yeni mi farkettin telefonunun olmadığını?"
"Ya aramadığım yer kalmadı kızım buradaysa ver de gideyim zaten uykum var."
"Hmm." Dedim düşünme numarası yaparak. "Belki bizdedir, kim bilir belki bizde de olmayabilir, veya bizde de olabilir. Bilemiyorum düşünmem lazım. Düşünüyorum, öyleyse varım." Anlamaz anlamaz baktı bana. "Ya of tamam be bi şaka yapalım dedik anlamadın zaten iyi arayacağım telefonunu bekle burada."
◆ 10 dakika sonra ◆
Ya yok hiçbir yerde yok yok yok bune ya yok cinnet geçiricem resmen!
"Ya Mert gel birlikte arayalım bulamıyorum."
"Zaten sana iş buyuranda kabahat!"
Yapay bir şekilde gülümsedim, "Ha-ha ve ha! Sen burada bana laf sokmaya çalış, ben senin telefonunu arayayım. Ha bir de laf sokamıyorsun, o ayrı mesele. Belki bir gün sana ders verebilirim laf sokma sanatları diye." Dedim göz devirerek.
"Ya bi yürü git, hadi arayalım." Diyerek içeri girmek için izin isteyen gözlerle bana baktı.
"Tabikide." Diyerek elimle içeriye geçmesi için içeriye buyur ettim. Tam girecekti ki ayağımı kapının önüne koyarak " Girebilirsin ama özür dilersen." Diyerek sinir bozucu bir şekilde gülümsedim.
"Ne özrü ya bi yürü git kızım manyak mısın nesin ver şu telefonu gideyim."
"Nah :) " diyerek kapıyı kapatmaya hazırlanıyordum ki tam kapıyı kapatacakken kapının arasına ayağını koydu.
"Sen ne gıcık bir şeysin ya iyi tamam özür dileyeceğim tamam!"
"Bekliyorum beyfendi." Dedim gülümseyerek.
"Özüöğür dlrğm."
"Efendim?"
"Özŕ dlerğeim."
"Ne özürlü gibi konuşuyorsun ya senden normal bir özür bekliyorum! 'İnsan gibi' bir özür!"
"Ya of be özür dilerim oldu mu özür dilerim!"
"Heh şöyle" diyerek ablasının/abisinin arkasından iş çevirip gülen yaramaz çocuklar gibi gülümsedim. "Girebilirsin şimdi." Diyerek ayağımı kapının önünden çektim. Homurdanarak içeri girdi. Arkasından komik olduğunu düşündüğüm için kıkırdadım.
◆ 25 dakika sonra ◆
"Ya oğlum nerede bıraktın sen bu telefonu Allah aşkına!"
"Ne bileyim ben ya sen nereye koydun!"
"Ben nereye koyacağım ya haberim bile yoktu sen gelmesen manyak mıdır nedir! Hem eğer bilseydim içindeki her şeyi karıştırıp senin aleyhine kullanırdım merak etme." Dememle içimdeki sinirin yerini kıkırdama aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okul Bitti Mi?
HumorAslında yaz tatili geldiği için sevinen, ama yaz tatilinde sadece yatmaktan başka hiçbir işi olmayan Derin'in hayatı işte bu kadar sıradan ve heyecansız.. Ama bir dakika, o da ney öyle? Bu yaz tatili hiç de öyle geçecek gibi görünmüyor! Derin'i bu...