---》6- Doğum Günü Partisi《---

2K 127 24
                                    

◆ 6 Temmuz 2016 ◆

Çok heyecanlıyım yaa! Bugün Bayramın 2. Günü ve benim doğum günüm! Bugün baya coşuyorum, evin içinde tepiniyorum. 18 yaşıma gireceğim bugün! 🎉

O sırada annem seslendi.

"Hadi Derin uyan kızım."

"Uyanığım zaten anne bugün nasıl uyanmayayım?"

"Hayırdır noldu ki?"

"Ehehe. Şaka yapıyorsun herhalde." Diye mırıldandım.

"Efendim?"

"Yoo bir şey demedim ki."

"Tamam ozaman."

Herhalde bana sürpriz yapacaklar ki şaka yapıyor annem, bilmiyor numarası yapıyor. Dedim kendimi avutmak için.

Yağmur'u aradım.

"Naber kanka?"

"İyi kanka senden?"

"Fena değilim ya işte, öyle. Şey bugün çok mu güzel bir gün acaba?"

"Bilmem ki güneşi mi seviyorsun sen?"

"Ya ondan değil, sanki başka bir şey varmış gibi. Senin notlarında bugün için bir şey mi yazıyordu ki? Hani 6 Temmuz için."

"Dur bir bakıyım."

15 saniye sonra

"Yoo, bugün için bir şey yok. Neden sordun?"

"Yok bir şey." Diyerek içimden homurdandım. "Aşağıya in bari görüşelim."

"Aşağıya mı? Ben memleketteyim bilmiyor musun sen?"

"Ne ara? Niye haber vermedin?"

"Nasıl haber vermedim kızım aradım mesaj attım hiçbiri mi yok?"

"Dur bir bakayım."

25 saniye sonra

"Hiçbir arama ve mesaj yok Yağmur'cuğum. Rüyanda mı aradın acaba?"

"Belki de senin telefon bozuktur kanka. Neyse annem çağırıyor hadi görüşürüüz." Diyerek kapattı telefonu suratıma. Yuh ama yani! Doğum günü kızıyım ve bir tek ben mi biliyorum? Ağlama molası please.

16.30 suları

Ya aramadığım, mesaj atmadığım kişi kalmadı! Hiçbiri mi hatırlamaz! Biraz düşünceli olun be insafsızlar ağlayacağım neredeyse, kimse hatırlamıyor ya! O sırada babamın sesini duyup hemen odaya koştum. Herkes unuttu, bari babam hatırlamış diye.

"Kızım bir bardak su versene."

"Bu mu!"

"Ne bu mu Derin? Susamayayım mı yani kızım?"

"Yok baba şey, of neyse. Tamam bir bardak su getiriyorum bekle."

Suyu getirip odama geri gittim. Ya kimse mi hatırlamaz cidden of! Ben dertlenirken saat olmuş 19.30. O sırada Yaren aradı.

"Alo naber kız ormandan döndüğümüzden beri hiç aramıyorsun, ben arayayım dedim."

"Kesin hatırladı ya holey!"

"Efendim?"

"Iı, yok bir şey ya, iyi senden naber?"

"Ben de iyi."

Okul Bitti Mi?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin