Nina pov's :
Takže je to tu... sedím na mém oblíbeném místě.U okna mám parapet na sezení osvětlený světly na vánoční stromeček,trošku se zasměju když si vzpomenu jak je o vánocích mamka hledala.Moje jediná kamarádka Terez mi doporučila abych si psala deník a napsala tam všechny pocity ohledně toho bastarda.Ptáte se koho? Daniela podvedl mě .. Takže jsem zničená,zlomená vůbec nechápu jak mi to mohl udělat. Řikal mi jak mě miluje ale ted už vím že kluci jen lžou a nemaj srdce asi mě někdo těžko teď přemluví o opaku. Když jsme u toho dnes májí přijít do školy nový kluci,nikdo je ještě nezná ale největší děvka školy Amanda už mluvila o tom jaký jsou to fešáci beztak si to vymyslela aby byla zas zajímává.Jak to vůbec může vědet?
"Nino kde jseš přijdeš pozdě do školy" volá na mě ze zdola mamka.
Kouknu se na hodinku a leknu se už jsem dávno měla jít.Rychle napíšu Terez jestli se pro mě ještě muže stavit a ona napíše že jo a že už je skoro u mého baraku.Sejdu dolu rychle dolu do tašky dám jablko dám mamce pusu a rychle bežím ven . Tam už Terez čeká tak si sednu do auta.
"ahoj Terez" a obejmu ji
"ahojky Nino moc ti to sluší" usměje se
"Tobě taky" a taky se usměju
"jak se těšíš na ty fešáky do školy?" ptá se mě
"víš že teď o klukách nechci ani slyšet" odpovím
"já vím zlato ale aspoň je okouknem ne ?" zasměje se a ja s ní.
"jo to určitě"
Terez zaparkovala před školou a obě vystoupíme. Pár lidi nas pozdraví a jdeme dál chodbou a zastavíme se u našich skříněk které máme u sebe.
"slyšelas o ty párty v pátek večer?" ptá se mě Terez
"ne ale určitě pujdem" odpovídám
obě se zasmějeme. Najednou citím na sobě pohled otočím se a vidím ho
je vážně krásný usměje se tak se usměju také.Vidím že vedle stoji ještě jeden kluk a ten se divá taky naším směrem tak se otočím a vidím Terez jak ji skoro teče slina strčím do ní a ona se probudí z tranzu. zasmějeme se tomu
"tak pojď nebo přijdem pozdě" řeknu Terez a vyrazíme ke třídě.
Musim o něm furt přemýšlet proč se na mě díval a tak hezky usmíval? Dost Nino přestaň na něj myslet nic to nebylo.
ČTEŠ
My love
FanfictionNina je zklamaná po neštastné lásce. Naštěstí má kamarádku která jí ve všem podrží. Co se stane když jednoho dne potká kluka který jí změní život. Ještě ke všemu když je to vlkodlak. Vše se dozvíte v příběhu:)