Tak moc mě ten okamžik pohltil ale miluju ho to jo.. ale je to správný mu tak brzo odpustit ? Vím není co podle něj ale všechno tohle mě zabolelo. Chvilku jsem ještě počkala než jsem si byla jistá že určitá spí, pak jsem se pomalu postavila posbírala si věci oblíkla se a vypadla z jeho domu. Proč utíkám? Já ani nevím. Prostě ještě asi potřebuju čas nevím.. Když jsem přišla domů řikala jsem si jestli toho nebudu litovat. Nakonec jsem se rozhodla nad tím moc nepřemejšlet a lehla si do postele a za chvíli i usnula. Ráno jsem se probudila a připravila si věci ..
Když jsem přišla do školy šla jsem ke své skřínce vzala jsem si nějaké učebnice a chtěla jsem odejít za Isaacem a omluvit se mu ale do někoho jsem vrazila a k tomu mi spadli učebnice.. Začala je sbírat a u toho se tomu dotyčnému omlouvat i když ani nevím kdo to je. Když jsem zvedla byl to Derek. Derek ve škole?
"ahoj co tu děláš" zeptala jsem se a usmála se na něj
"ahoj přišel jsem se za Tebou podívat" usmál se taky. Ten úsměv aw.. Ale když jsem se za něj podívala stál tam Isaac. sakra .
Isaac pov'S:
Když jsem se ráno probudil Nina tam nebyla. Kam zmizela ?
No snad jí potkám ve škole a tam mi to vysvětlí. Ale když jsem tam přišel našel jsem tam jí i Dereka jak klečej na zemi a usmívaj se na sebe. Chvíli jsem se koukal jak si povídaj. Měl jsem takovej vztek. Odešla ode mě po tom co jsme spolu vyspali a snad i udobřili a teď je tu s ním ? Tak tohle mě fakt sere , končim chtěla si válku máš jí. Odešel jsem do třídy a šel za Amandou viděl jsem že jde za mnou Nina tak jsem vzal Amandu a políbil jí . Viděl jsem Ninu jak to zaskočilo spíš všechny to zaskočilo. Odtáhl jsem se od ní a usmál se. Pak jsem se otočil k Nině ale ta už tam nebyla , viděl jsem Terez která kroutila hlavou a nejspíš běžela za ní. A Scott hned za nima tak jsem šel taky jenže když jsem vešel na chodbu viděl jsem jak Ninu už na konci chodby táhne ten zmrd Daniel . No to si už děláte prdel. všichni 3 jsme na to koukali a pak vyrazili za nima.. Nakonec zabočili ve sklepení na záchodech. Tam jsme spolu poprvé mluvili a pak jsme se tam trošku udobřili. Chtěl jsem vejít ale bylo zamčeno a v tom jsem uslyšel křik. Niny křik. Ten hajzl. Začal jsem bouchat tak silně do dveří a křičet ať otevře samořejmně ty dva mi pomáhali ale nešlo to. Až po nějaký době se dveře otevřeli a to už jsem vrčel.
"Isaacu klid měníš se" pošeptal mi Scott a snažil se mě držet.
"Ty zmrde co si to dovoluješ na ní šahat" zařval jsem na něj a viděl jsem že se snažil se s ní vyspat aspoň to tak vypadalo.
"já a zmrd? kdo si tady začíná s tou samou holkou co jsem Ninu s ní podvedl?" vykřikl on na mě. A furt jí držel. Měl jsem neskutečný nervy.
Podíval jsem se na Ninu a nedokázal nic říct tak Amanda s ním podvedla mojí lásku?
"ty hajzle" přišel jsem k němu a mlátil jsem do něj tak dlouho jak jsem jen mohl dokud mě Scott neodstrčil.
ČTEŠ
My love
FanfictionNina je zklamaná po neštastné lásce. Naštěstí má kamarádku která jí ve všem podrží. Co se stane když jednoho dne potká kluka který jí změní život. Ještě ke všemu když je to vlkodlak. Vše se dozvíte v příběhu:)