part 16

148 11 2
                                    

Isaac pov's:

Tancovali jsme spolu, furt mě odmítala to jsem jí tak lhostejný? To nemůžu . Chtěl jsme jí zkusit políbit a čekal jsem že to vyjde protože zavřela oči ale pak mě najednou odstrčila že nemůže a utekla.

"Nino" volal jsem za ní ale nezastavila se. Nechal jsem jí jít. Je tak tvrdohlavá. Skočim za Scottem pro radu , seděl jsem naproti baru kde seděla ona. I když jsem mluvil s Scottem sledoval jsem jí. Dostala sms a vypadala nervozní klopila do sebe jednoho panáka za druhým. Vyptával jsem se ho na to co bych mohl udělat abych si jí získat zpátky a přemýšleli jsme co by mohlo bejt za tím rozchodem.. Když za ní přišel ten Ray o něčem se bavili a po chvíli i Derek. To nemyslí važně ani jeden ! 

Nina pov'S:

Šla jsem k baru proč mě nenechá na pokoji? 

přišla mi sms: Odraď ho od sebe kotě jinak to špatně skončí:-*   hádám že to jsou mý únosci taky kdo jinej. Začala jsem do sebe lít panáky byla jsem ztracená.

 Asi při 5 panáku za mnou přišel Ray taky celkem opilí

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

 Asi při 5 panáku za mnou přišel Ray taky celkem opilí.   "copak to tady máme za krásku" usmál se na mě.. "Jsi opilej" řekla jsem mu na to a zasmála se.    "to neznamená že nejsi kráska" snažil se být svůdný ale nešlo mu to pod tím vlivem alkoholu musela jsem se smát. 

Z druhý strany ke mě přišel Derek. no JÉJE , co se to tady dnes děje.

"Ahoj kotě" pozdravil mě  ....    "já myslela že už si na mě zapoměl" zasmála jsem se musel to bejt vtipnej pohled na nás tři. Taky jsme byli dost opilý všichni.

"chtěl bych se mazlit" řekl Derek a oblízl si svůdně rty... "já taky" slyšela z druhý strany Ray ten se zas zakousnul do rtu. Ale kluci chtěla jsem od nich odejít ale jakmile jsem se podívala před sebe jak se na nás furt Isaac kouká a uvědomila jsem si že toho nenechá musim ho odradit.. Nesmí se snažit jinak mu ublíží. Otočila jsem se ke klukům který vypadali překvapeně že jsem se otočila.

"nechcete si pohrát kluci" snažila jsem se znít svůdně. Přiblížila jsem se k nim a obouch se dotkla. Oba začali zběsile kývat na souhlas. Šla jsem směr svůj pokoj a kývla na ně aby šli za mnou. Všimla jsem si že Derek vzal ještě z baru flašku. Snad se u toho i pobavím. Na schodech jsem se otočila a podívala kde je Isaac koukal na nás tak jsem na něj mrkla snad to zafunguje. 


Došli jsme do mého pokoje a já za sebou zamkla. Kluci byli stále otočený zády ke mě tak jsem ze sebe strhla oblečení a zůstala jen ve spodním: (pro představu)

 Kluci byli stále otočený zády ke mě tak jsem ze sebe strhla oblečení a zůstala jen ve spodním: (pro představu)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
My loveKde žijí příběhy. Začni objevovat