Podívala jsem se na něj a vůbec jsem nevěděla co mám v tu chvíli dělat.
"Isaacu, miluju Tě-" Isaac se na mě podíval plnýho nadšení "ale to nejde Amanda si najde někoho jinýho kdo mě bude vydírat a já Tě tak miluju že radči budu bez Tebe než aby Ti ublížili" řekla jsem smutně. Všimla jsem si jeho rány na hlavě měl už zaschlou krev.
"co se ti stalo" postavila jsem se z jeho objetí a koukla mu na ránu. "Isaacu" vzdychla jsem neštastně.
"Když jsem přišel, tak jsem Tě viděl ležet bez pohybu na zemi a on byl nad Tebou, no zkráceně pěkně dostal" zasmál se a pohladil mě po tváři. "nedělej si starosti"řekl a já jsem se mu podívala do očí a zničehonic jsem ho políbila. Tak moc mi chyběl jeho polibek, jeho přitomnost, on. Bylo to jako poprvé. Najednou jsem se od něj odtáhla.
"Omlouvám jsem" řekla jsem a postavila se odešla nahoru do svého pokoje. Čekala jsme že odejde ale neodešel.
"Proč si přestala" zeptal se mě a přiblížoval se blíž ke mě.
"Viděla jsem Tě tam včera s ní, máš nárok být štastný" odpověděla jsem mu a sklopila pohled na svoje nehty.
"ty slzy byli kvůli tomu co si viděla?"znovu se zeptal. Já jen přikývla a on si povzdechl. Kleknul si přede mě a díval se na mě tak jsem se na něj taky podívala.
"byl jsem naštvaný, ale žádná není lepší než Ty.pro mě to stále budeš jen ty" řekl to tak upřímně a pak se zvednul a chtěl odejít.
"Isaacu" postavila jsem a on se zastavil. Otočil se,a chvíli jsme na sebe jen dívali. Pak jsem se rozběhla a skočila mu do náruče a on mě začal líbat a já jsem mu to oplácela. Při naší vášnivé chvilce se ale rozrazili dveře a v nich stála Amanda.
"Běž od něj hned ty děvko" zařvala na mě a snažila se mě odstrčit od Isaaca "je můj" byla jak šílená. Za ní se objevil Scott a Terez, Nemám naprosto tušení jak se sem všichni dostali.
"Amando zničila si nám všem život už dost" řekl naštvaně Isaac a snažil se jít vystrčit ven.
"Neřekla ti že s ním spala" vykřikla najednou. A mě se najednou zastavil svět. Přišlo mi jako kdyby zavrčel.Otočil se ke mě a vypadaval fakt děsivě.
"NIKDY...TVŮJ...NEBUDU.." řekl to sekavě Isaac a strkal jí pryč. "Scotte vemeš jí sebou prosím" prosil Scotta ten jen kývl a všichni odešli. Pak Isaac zavřel dveře a otočil se ke mě a já se ho celkem bála. Měl pořád ten děšivý pohled.
"co to řekla je pravda?" zeptal se mě a pořád byl u dveří.
"Znásilnil mě" řekla jsem a skopila pohled protože jsem se za to styděla. Když jsem se zpátky podívala na něj po nějaký době,koukal pořád na mě a pak šel hned směrem ke mě a já se ho tak strašně bála a jak jsem chtěla utíct narazila jsem do zdi. On přišel až ke mě a bouchnul do zdi hned nad mojí hlavou. Bála jsem se a věděla jsem že on takový není neudělá mi to.
Sklonil se blíž ke mě "miluju Tě, to jak si mě chtěla chránit i když já bych měl chránit Tebe a přál bych si tak moc abych to vrátil a ty by ses nemusela tak trápit. Přál bych si každou tvoji slzu zlíbnout , všechno co by Tě nějak trápilo nebo ublížilo bych zničil. Jsi ta nejúžasnější osoba kterou jsem za celej svůj mizernej život poznal" on je tak skvělý řekl to tak nádherně podívala jsem se mu hlouběji do očí a viděla tam všechnu tu lásku a upřímnost "chci aby si byla navždy mou" dořekl to a já jsem se mu vrhla kolem krku.
"Miluju Tě , tak strašně Tě miluju" šeptala jsem mu do ucha a on mé objetí opětoval. Mačkal mě k sobě jako by mě chtěl umačkat.
"Slib mi že předemnou už nebudeš už nikdy nic tajit a že když se něco bude dít budeme to řešit spolu" navrhl a já souhlasila. Pak mě políbil.. "Tak moc si mi chyběla" řekl
"to ty mě,bála jsem že už nikdy nebudeme spolu" začala jsem trošku vzlykat.
"Né už nebreč lásko,už nás nič a nikdo nerozdělí" a jako důkaz že to myslí vážně mě začal hladově líbat s takovou láskou a takovou vášní. Položil mě jemně na postel a pořád mě zasypával svými polibky.
V tom nejlepším nám do pokoje vlítnul Scott.Zaraženě na nás díval a jako kdyby zkaměněl. Jeho pohled byl k nezaplacení.
"Scotte nečum a vypadni" vyjel na něj naštvaně Isaac. Já jsem se musela neskutečně začít smát. Když přiběhla i Terez a když viděla co se děje začala se taky smát.
"Hej lidi vypadněte" zasmál se už taky Isaac. Scott asi konečně roztál a řekl "sorry počkáme dole" už se tomu taky smál
S Isaacem jsme leželi a nemohli se přestat smát.
"tak to byl trapas" řekla jsem jako první
"jo to byl, pojď dolů" dal mi pusu a vydali jsme se dolů.
ČTEŠ
My love
FanfictionNina je zklamaná po neštastné lásce. Naštěstí má kamarádku která jí ve všem podrží. Co se stane když jednoho dne potká kluka který jí změní život. Ještě ke všemu když je to vlkodlak. Vše se dozvíte v příběhu:)