---
"co takhle pokračovat tam kde jsme naposled skončili" zeptal se a já přikývla..Zase mi stlačil zadeček a ja mu odmotala nohy kolem pasu..Přešel k posteli a na chvíli se odlepil od mých rtů a hodil mě na ni a pak je znova spojil
---
Chvíli jsme se líbali než mi začal kreslit svýma dokonalýma prstama kolem pupíku a hladit všude možně.
"a a-asi by jsme neměli"snažila jsem se v klidu říct když mě líbal na krku. Zastavil se ne... ne pokračuj prosím. řikala jsem si vduchu
"jo asi ne máš pravdu"Řekl Isaac zadýchaně.
postavil se a já naproti jemu.. koukali jsme se na sebe ani jeden nevěděl co říct.
"asi je to moc brzo ani jsme nebyli na rande"řekla jsem abych přerušila to trapné ticho.
"to Tě asi nebudu moc líbat " přešel ke mě a pohladil mě po tváři a pak jel nýž k mé ruce a pokračoval v hladění "a takhle se Tě dotýkal" pokračoval Isaac.
musel si všimnout jak jsem začala zrychleně dýchat "n-no n-nee" odpoveděl jsem ale vduchu se fackovala protože chci aby se mě dotýkal. Ustoupí ode mě .
"takže už nechceš abych se tě teď dotknul a políbil Tě"zase se přiblížil a otřel se mi o rty ja jsem couvala zase do zadu už mě chtěl políbit ale ja jsem mu proklouzla takže skoro narazil do zdi
"chceš si hrát? fajn" řekl. sundá si tričko
a já z něho nemužu spustit oči chvili na sebe chtivě koukáme a pak se rozběhl za mnou chtěla jsem utíct a tak jsem couvala rychleji a když byl už u mě tak jsem spadla na postel která byla za mnou a já si ji nevšimla a on samozřejmě na mě.
"tak už Tě mám mě neutečeš"řekl. oči má plné chtíče , oblízne si rty . ooch bože to mi nedělej Zase tu byl ten pohled.
"kašlu na to" řekli jsme oba najednou a začali se líbat chytil mě za stehna a povytáhl mě víc nahoru a tím se mi otře o rozkrok a já mu zastenám do ust.Jednou rukou se drží aby mě nezalehl a tou druhou mi jezdí po boku až k noze.Chytne mě za nohu a přitiskne si ji k boku a ja ho obejmu kolem pasu ještě víc abych si ho přitáhla blíž. Líbame se čím dál vašnivěji chytne mě za lem šatů a sundá mi je.Já ho přetočim že jsem na něm rozepnu mu pásek a stáhnu mu kalhoty. A pak on mě přetočí a je zase na mě. Začne mě líbat na krku a jde čím dál níž, líbá mí klíční kost, bříško až k vnitřní straně stehen.
"Prosím netrap mě"vzdychla jsem.Sundal z nás poslední kousky oblečení.už jsem cítila jeho rty na ní.Musela jsem se zachvět..moje vzdychy museli bejt slyšet i přes tu hlasitou hudbu.
"Isaacu" vykřikla jsem . Tohle bylo skvělý ale určitě se to nevyrovná s tím co přijde.
"jsi slaďoučká" řekl a oblízl si rty. Pak si na mě lehl a začal mě líbat. Vniknul do mě a oba jsme hlasitě zavzdychali. Začal se pohybovat a já jsem si obmotala nohy kolem jeho pasu abych ho měla blíž u sebe. Tvrdě přirážel a mě se to nehorázně líbilo a Isaacoj podle jeho vzdechů jemu taky.Škrábala jsem ho po zádech a jsem si jistá že z nějakej ran mu poteče trošku krve. Po chvíli jsme se oba udělali.
"byla si neskutečně skvělá" řekl Isaac a ještě to vydýchával. usmála jsem se
"To ty jsi byl neskutečně skvělej " řekla jsem a on mě polibil. Otočila jsem se na bok a on se ke mě přitisknul a oba jsme usnuli.
ČTEŠ
My love
FanfictionNina je zklamaná po neštastné lásce. Naštěstí má kamarádku která jí ve všem podrží. Co se stane když jednoho dne potká kluka který jí změní život. Ještě ke všemu když je to vlkodlak. Vše se dozvíte v příběhu:)