--
"Isaacu" řeknu a přiblížím se k němu , on sklopí pohled "líbali jste se?" zeptá se mě.
"ne nelíbili Isaacu to bych ti neudělala" řekla jsem po pravdě byl hezký ale já taková nejsem.
--
Derek pov's:
Když jsem slyšel křik šel jsem se tam podívat a musel toho kretena odtrhnout tohle tak nesnašim. Takovýhle kluci jsou ubožáci. Tak jsem ho od ní odtáhnul vrazil mu a vyhodil ho z místnosti. Byla krásná a to jak ze mě byla nervozní se mi líbilo.. když jsem začal mluvit o tom kdo by si nechal ujít tak krásnou dívku a že bych asi reagoval stejně až na to že bych nedělal věci co by se ji nelíbili. Slyšel jsem jak po té větě zalapala po dechu. Viděl jsem jak neví co na to říct.Líbilo se mi jak na mě reaguje chtěl jsem jít blíž a zkusit jí polibit když v tom musel vrazit do místnosti Isaac.
Isaac pov's:
když jsem otevřel ty dveře a viděl jsem Dereka tak blízko u Niny myslel jsem že se zblázním . Ještě k tomu když to byl Derek. Hrozně moc mi na ní zaleží , nedokážu si už ani den představit bez ní . Co se to semnou děje ? Věřím jí že by ho nepolíbila. Přitisknu se k ní takže se opíráme o čela.
"nevím co se to semnou děje ale od tý doby co tě znám pro mě nic jinýho neexistuje až s Tebou se cítím opravdu živý" řeknu jí vidím jak se usměje . Miluju její usměv
"cítím se s Tebou jako bych mohla zvládnout uplně všechno a tak bezpečně a taky Tě nemám v plánu nechat nikdy jít" řekla a to jsem zase musel usmát já. Opravdu byla tak skvělá.
Musel jsem jí políbit a to jsem taky udělal .. Líbali jsme se a dost vášnivě že by druhý kolo na záchodech? opřel jsem ji o umyvadlo a furt jí líbal někdy jsem jí lehce kousnul do rtu a ona zavzdychala, z toho jsem si myslel že se už udělám. Byla tak užasná nikdy se jí nenabažím.Strhla ze mě tričko a já jí líbal na krku.
"už to nevydržím" řekl jsem mezi polibky
"tak si mě už vem" řekla vzrušeně. a já jsem udělal tak jak řekla.Strhal jsem z nás poslední kousky oblečení a pak už jsem byl jak v tranzu . její dotyky a to tělo mě doháněli k šílenství. Líbal jsem jí všude možně. Když jsme byli hotový oblíkli jsme se.
"půjdeme domů nebo tu zůstaneme" zeptal jsem se a dohodli jsme se že půjdeme k ní. Po cestě domů jsme si povídali.
"slyšel jsem Tě křičet proto jsem přišel ale nemohl jsem Tě najít bál sem že ti něco udělá. řekl jsem.Ona se na mě podívala těma krásnejma očima a řekla : "jsem v pohodě , Derek mě záchranil" . a toho jsem se celkem bál. Ona je užasná jenom totální hňup by ji nechtěl. Ale já se s ním klidně poperu i kdy je to moje Alfa. Když jsme přišli k ní hned jsme ulehli do postele byli jsme fakt unavení.
ČTEŠ
My love
FanfictionNina je zklamaná po neštastné lásce. Naštěstí má kamarádku která jí ve všem podrží. Co se stane když jednoho dne potká kluka který jí změní život. Ještě ke všemu když je to vlkodlak. Vše se dozvíte v příběhu:)