11

271 13 0
                                    

"Isaacu-" ani jsem to nedořekla když mi skočil do řeči.

"ne bejby nic neříkej jen poslouchej" chytl mojí ruku a dal si jí na srdce "slyšíš jak bije?  to jen pro Tebe" awww nic sladšího říct nemohl..

"Isaacu já prostě nevím" řekla jsem a chtěla dát ruku dolů ale on mi jí pořád držel tak jsem se na něj podívala.

"jak si ho na tý party políbala měl jsem takovej vztek na Tebe , na něj, na sebe. To co si mi řekla doma když jsme přišli k nám pamatuješ?"  

zakroutila jsem hlavou že ne. "popravdě po tý puse mám totální okno"řekla jsem a on se na mě zklamaně podíval. 

"Řekla si mi že miluješ" podíval se na mě a vypadal tak štastně u toho. Podívala jsem se na něj a usmála se. Pak mi to došlo. "spali jsme spolu?" zeptala jsem se ho. "jo, já omlouvám se já myslel že si to budeš pamatovat a řekla si mi i že to chceš promiň" řekl a sklopil pohled.

"to nevadí emm-" v tom zazvonilo "musím jít promluvíme si později" a oba jsme šli do své třídy.

Je to pravda miluju ho ale nevim jestli mu mám věřit. Celou dobu ve škole jsme se na sebe usmívali. Když jsem přišla domů musela jsem na náš rozhovor na záchodech furt myslet.. Zapla jsem notebook a prohlídla fb najednou mi přišla zpráva od Dereka.

Derek: Mrzí mě ten včerejček :(

Já: To nemusí, já se omlouvám

Bylo asi 5 hodin večer ale už byla docela tma. když zazvonil zvonek šla jsem dolů a přede dveřmi byli růže asi 10 růži a vzkaz ale nikde nikdo tak jsem to vzala dovnitř a přečetla si vzkat.

Přijd v 6  na tuhle adresu (adresa kde Isaac bydlí) vysvětlím ti to vše. s láskou Isaac.

Jé. to je od něj tak sladký. Připravím se a půjdu. Vzala jsem si i jednu tu růži z toho pugetu od Isaaca. Už mi zbýval jen kousek k jeho domu a já byla nervozní. 

zazvonila jsem a to co jsem viděla mě hodně překvapilo Amanda v hodně v krátkých šatech vypadala to jako noční košile a asi po 5 sekundách za ní přišel Isaac bez trička. Začali mi téct slzy

"Nino-" řekl Isaac zaraženě "Amando" řekl víc naštvaně.

"omlouvám se že rušim" vykřikla jsem a hodila po něm tu růži. "Nino-" chtěl něco říct a chytnul mě za ruku ale já se otočila a vrazila mu facku "už se ke mě nikdy nepřibližuj , nebudu poslouchat tvoje lži" vpálila jsem mu do obličeje a utekla. Nenapadlo mě nikam jinam jít než k Derekovi ten mi zatím ani jednou neublížil. Přišla jsem ke skladišti a zaťukala. Doufám že to uslyší nechci jít domů. tam by mohl přijít  a nakecavát mi další lži. V tom se otevřeli dveře

"Nino em ahoj co tu děláš" Derek konečně někdo. Přišla jsem k němu a objala ho. 

"Potřebuju Tě" řekla jsem a on se usmál "mám pocit že kolem mě není nikdo kdo mi nelže nebo podobně" pokračovala jsem dál.

Pozval mě dál a já mu všechno řekla. Nalil mi víno a já mu za to budu vděčná to bodlo.

"Nino měl jsem Tě varovat promin" řekl a sklopil pohled. Já položila skleničku na stůl a chytla ho za ruku "Nemužeš za to" usmála jsem se na něj a on na mě. Furt jsme se drželi a zírali na sebe pak jsme se najednou začali líbat 

 Furt jsme se drželi a zírali na sebe pak jsme se najednou začali líbat 

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
My loveKde žijí příběhy. Začni objevovat