part two

731 22 1
                                    

Přijdeme do třídy a sedneme si.Za chvíli přijde učitel s těma novýma klukama.

"Tak třído k nám přišli nový žáci , Isaac Lahey" to byl ten co se na mě usmál pomyslela jsem si. On se porohlíží po třídy až se zastaví pohledem na mě a usměje se . "a Scoot Mccall"  řekne učitel. Kouknu se na Terez a ta se na toho Scotta usmívá.

Kluci si sednou za nás. Učitel nám dává nějaký projekt ale neposlouchám až když uslyšim své jméno " a Nina bude ve dvojci s Isaacem" řekne učitel.

Otočím se všimnu si že se na mě dívá tak se usměju a on také. Tak tohle bude zajmavý.  pak už učitel vykladá o látce. ale my neposloucháme protože se bavíme o tom co si vezmeme na tu páteční party. 

"Myslíš že pujdou i oni?" zeptám se Terez

"nevím ale každopadně to zkusím zjistit" odpoví Terez a uklidí si všechny věci z lavice do tašky protože skončila hodina.

Vycházíme ze třídy a mě pípne mobil tak se podívám na mobil a mám tam zprávu od Daniela a já se zhluboka nadechnu Terez si toho všimne a zeptá se co mi je.

"to nic jen operátor já si odskočím pak Tě najdu" zahnala jsem slzy a utíkala na zachody do sklepa kam často nikdo nechodí. Ohlédla jsem se ještě jestli za mnou Terez nejde ale už se tam bavila s tim Scottem musela jsem se uchechnout jde na to rychle. Když jsem přišla na záchody zamkla jsem se do kabinky a sjela po dveřích a koukla se znova na zprávu.

MOC SE TI OMLOUVÁM ZA TO CO SE STALO,BYLA TO CHYBA A MĚ TO MRZÍ.ODPUST MI PROSÍM.STRAŠNĚ MI CHYBÍŠ.  

když jsem si to přečetla dostala jsem takovej vztek jak si dovoluje mi ještě psát po tom všem, a chybim mu ? takový lži. Pořád jsem se z toho moc nedostala tak se pokouším zahnat slzy. Najednou mi někdo začne bušit na dvěře od kabinky.

"obsazeno" zakřičím a utírám si slzy. Znova se ozve ťukaní tak se naštvu a otevřu dvěře zarazím se když vidím kdo tam stojí. Je to ten nový kluk co se na mě usmíval. Koukám na něj trochu nechápavě protože nevím co tu dělá.

"hm Ahoj jsem Isaac" řekl najednou 

"Jo ahoj , jsem Nina ale co tu děláš ?" zeptám se ho

"viděl jsem jak sem utíkáš tak jsem se chtěl ujistit že si v pohodě" řekne a podívá se na mě a já se na chvíli zakoukám do jeho očí.

"jo jen trable s bývalým ale to už je minulost" řeknu.  Pousměje se a já taky jeho usměv je tak krásný. Přišlo mi že jsme na sebe dívali hrozně dlouho. Když se v tom na něco zeptal a tím přerušil ticho .

"Jdeš v pátek na tu párty?"

"jo a ty ?  a myslím že by jsme odsud měli vypadnout ať nemáme průšvih" zasměju se .  A tak jdeme zpátky do třídy. 

"Musim se zeptat Scotta ale myslim že jo líbí se mu tvoje kámoška" odpoví a my dojdeme k nim.

Seznamím se Scottem. Chystáme se už s Terez domů když v tom mě ještě Isaac chytne a zeptá se jestli bych mu dala číslo a já mu ho dám. Celou cestu domu mluví Terez o tom jak je Scoot užasnej a já přemýšlím nad Isaacem ten jeho usměv.Hrozně se těším na tu párty která je mimochodem zítra. Přijdu domů a hned jdu do pokoje a zapnu facebook mám upozornění že si mě chce někdo přidat . Isaac. Potvrdim mu to a on mi hned napíše.

Isaac: "Ahoj:))"

Nina: "ahoj:)"

Isaac:"začneme s tím projektem už dnes nejradči bych to měl už za sebou tohle mi moc nejde :D "

My loveKde žijí příběhy. Začni objevovat