part three

407 18 1
                                    

Jelikoz mam dneska psaci náladu tak ještě pridam kousek :D

----
"víš líbíš se mi a chci Tě ale prostě mi přišlo že to bylo moc brzo aby si toho nelitovala a bál jsem se že to pokazím" odpověděl a zakoukal se mi do očí. 

Na nic jsem nečekala a políbila ho.
---
Odtrhli jsme se od sebe kdyz jsme slyšeli otevření dveří. Boze at to není Daniel. A bohuzel byl. Kdyz nas uvidel jak me Isaac drzi za boky a jeho za krkem jeste vic se nastval.
"Dane běž uz pryc prosim" prosila jsem se a odstoupila jsem od Isaaca.
"Jedine kdyz ty pujdes semnou s timhle kokotem tady nebudes jses moje" rekl Daniel
"Uz nejsem tvoje a-" nestacila jsem to dorict protoze to co rekl zas nastvalo Isaaca.
"Muzes vypadnout? Jestli se naseru tak skoncis spatne" Isaac.
Daniel se jen uchechtl chytil me za ruku a sel semnou pryc z koupelny. "Pust me nikam s Tebou nejdu" zarvala jsem na nej. Pustil me když ho vzal Isaac za tricko a pritlacil ke zdi. "Ne Isaacu nech ho byt prosim" byla jsem zoufala nechtela jsem aby se kvuli me prali.
"Nema o Tebe zajem tak proc uz neudelas vsem radost a nevypadnes" zasycel mu do obliceje Isaac . "asi proto ze je moje" provokativne se usmal Daniel. Vim ze to Isaaca nastvalo snazila jsem se mezi ne nejak vetrit ale neslo to. Ve dverich se objevil Scott vzal Isaaca stranou a neco mu rikal. Ja jsem se podivala na Daniela "proc tohle delas?"zeptala jsem se ho. Podíval se na me. "Copak to nechapes miluju te nenecham te nějakýmu kokotoj" prisel az tesne ke me a pohladil me po tváři. Na to uz byl zas Isaac u nas a chtel mu vrazit ale Scott ho drzel. Ja se mezi ne postavila.
"Prosim odejdi" podivala jsem se na Daniela.
"Fajn získám si te zpátky" podival se na nas a odesel.
"Klidek kamo" rekl Isaacoj Scott a ja se na nej usmala "diky ze si prisel asi bych to sama nezvladla" Scott se usmál a sel za Terez.
Podivala jsem se na Isaaca.Mel smutny vyraz. "Co se deje"zeptala jsem se.
"Nechci aby te mel on nezaslouzi si te a nechci aby ti neco udelal"odpovedel
"Nechci ho. Chci někoho jinyho."podívala jsem se na nej.
"Myslel jsem ze kdyz na tebe sahnul ze se neudrzim a roztristim lebku" rekl a ja se zasmala.
"Hrozne jsem se o tebe bala"rekla jsem. On se pousmal a dival se mi do oci zacal me libat. Musela jsem se oprit o zed jinak by se mi asi podlomili nohy libal uzasne. On je vlastne cely úžasný.  "Co takhle pokracovat kde jsme nakonec skoncili"zeptal se a ja prikyvla.
Zase mi stlacil zadecek a ja mu obmotala nohy kolem pasu .. Presel k posteli a na chvíli se odlepil od mych rtu a hodil me na ni a pak je znova spojil.

My loveKde žijí příběhy. Začni objevovat