10

281 14 3
                                    


Cítím se divně , vůči včerejšku. Vážně jsme ho políbila...Co to semnou sakra je ? Ale musím říct že to bylo hezký. Co na to řekl Isaac  ? Asi nic jsem doma sama. Odešel s ní ?  Spal s ní ? Doufám že ne.. Bože jestli mě máš ještě trošku rád tak ať se to nestalo. Vstala jsem a šla do koupelny se umýt. Pak jsem si lehla zpátky do postele zapla facebook. 

4 zprávy:

Derek: moc jsem si to užil. Ta pusa nevím co na to říct asi jen to že si važně važně užasná , zopakoval bych si to ale jen my dva  protože to co bylo včera bych nerad opakoval. ozvi se:-)

Terez: jsi v pořádku zlato ?

Scott: Není to tak jak to vypadá 

a nejhorší poslední zpráva od Isaaca: Miluju Tě <3

jako vážně ?

 odepsala jsem všem až na Isaaca. nevím o co mu jde ..

Derekovi: já také,asi jsem přebrala bolí mě hlava :D mohli bychom si promluvit. 

Terez: jsem , mohli by jsme si po dlouhý doby někam vyrazit:)

Scottovi: nechápu ,o co jde ?

pak jsem si chvilku projížděla facebook co kdo přidal novýho a podobně. A pak mi přišla zpráva.

Derek: Tak se sejdem ve městě?

Já: dobře v kolik?

Derek: tak za hodinu?

Já: dobře budu tam.

mám čas takže se upravím a vyjdu.Když jsem připravená vemu si sluchátka a poslouchám po cestě písničky. Když dorazím do města mám ještě 15 minut čas tak si sednu na lavičku.Najednou mě někdo chytne za rameno myslela jsem si že je to Derek ale spletla jsem se. Byl to Isaac. NÉ.

"ahoj" řekl a chtěl se naklonit pro pusu. Samozřejmě jsem se odtáhla. Nechápavě se na mě podíval. "co se dějě?" ignorovala jsem jeho otázku.

"co tady děláš?"zeptala jsem se já jeho.

"šel jsem pro jídlo a pak jsem za Tebou chtěl přijít"řekl s úsměvěm. Nechápala jsem ho.

"a to proč" zeptala jsem se ale v tom přišel Derek a já už nedostala odpověď.

"Ahoj"usmál se

 "Ahoj"oplatila jsem mu a podívala se na Isaaca.

 "Ahoj"oplatila jsem mu a podívala se na Isaaca

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

 Vypadal překvapeně. A pak naštvaně. "co ten tu dělá" co ho sakra žere ?

"jdu za Ninou"řekl Derek.

"cože jdeš? " řekl hodně naštvaně Isaac a rychle se přiblížil k nám. Postavila jsem se mezi ně. "Isaacu nechápu to" řekla jsem.

"včera večer nepamatuješ?" řekl smutně..

My loveKde žijí příběhy. Začni objevovat