P

22 6 0
                                    

Parçayı bitirdiğinde kitabı bir yanına koydu. Yemekten sonra kitap okumak için odasına çekilmişti. Günlüğünü eline aldı bugün başından geçen ne varsa, ne olup bittiyse hepsini yazdı.

"Bugün mutlu bir şekilde uyandım. Güneşin sıcaklığı tenime değerken huzurla geri çekildim. Üstüme pembe bir bluz giyerken altıma beyaz bir kot giydim ve aşağı inip kahvaltımı yaptım. Çantamı alıp servise bindim ve okula gittim.

Onu görürken kalbim heyecanla attı. O mükemmeldi. Dersler rutin bir şekilde geçti. Eve gittiğimde ödevlerimi bitirip birkaç kişiyle mesajlaştım. Elime boyalarımı alıp yeni bir resim yaptım ve onu astım.

Bahçeye çıkıp laleri suladım ve eve tekrar girip üzerimi değiştirdim. Akşam yemeğini yedim ve yukarı çıktım. Kitap okudum ve şimdi de yatacağım."

Sıkılıp arkadaki sayfayı açtı. Yazdıklarını okunmaya başladı.

"Bugün mutlu bir şekilde uyandım. Güneşin sıcaklığı tenime değerken huzurla geri çekildim..."

Kaşlarını çattı.

"Onu görürken kalbim heyecanla attı. O mükemmeldi..."

Hızla kalan satırları okudu.

"Akşam yemeğini yedim ve yukarı çıktım. Kitap okudum ve şimdi de yatacağım."

Şaşkınlıkla yazdıklarına baktı. Cümleler, yaptıklarının sırası aynıydı! Diğer sayfalara baktı.

"Bahçeye çıkıp laleri suladım ve eve tekrar girip üzerimi değiştirdim..."

Diğer sayfalara baktı hepsi birbirinin aynısıydı! Tarihlerine bakmaya karar verdi.

"25.11.2122..."

Sayfarı hızla çevirdi. Birini bile atlamadan hepsinin sağ üst köşesine baktı.

Bu nasıl olurdu? Nefesleri hızlanırken günlüğü kapatıp kenara fırlattı. Görmek istemiyordu. Çok tedirgindi ve her an tetikteydi. Kendini tehlikede hissediyordu. Bu duyguyu hiç tatmamıştı.

Korku, diye geçirdi içinden.

Çünkü o hayatında hiç korkmamıştı. Hızla yatağına yattı. Parmakları buz kesmişti. Gözlerini kapatıp uyumaya çalıştı.

Nihayet uyudu.

Gülümseyerek uyandı ve hafifçe gerindi yatakta. Her zaman olduğu gibi erken uyanmıştı. Ayaklarını zemine koydu ve pembe renkteki kedili terliklerini ayaklarına giydi.

Yine, aynı günün sabahına uyandı. Ama o, hiçbir zaman yeni bir güne uyanamayacaktı.

-son-

Her Ev Laleli PorselendenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin