Díj 2 és 3

666 21 4
                                    

Köszönöm lucyfliver és @Letti-chama !

A szabályokat már tudjátok, így azt most nem rakom ki

10 dolog magamról:

-Lusta vagyok.

- Mostanában rengeteg anime crack-ot nézek.

- Gólyatáborban az egyik osztálytársam látta A Rake-et. Én ezt átaludtam...

- Nem szeretem a magyar dalokat.

- Elkezdtem csinálni egy creepypastás videót, de mindig félbehagyom.

- Nem bírom a nyálas filmeket.

- Eredetileg Bloggeren írtam, de aztán átjöttem a Wattpadra.

- Szemüveges vagyok.

- Egyik könyvemnek sincs meg a vége, még a fejemben se.

- Nem fogok még tízet írni, mert már nem jut eszembe több.

20 Válaszom:

- Szereted a cicákat?     Igen. Van egy kandúrom.

- Melyik a kedvenc bandád?     Sok van. A legnagyobb kedvenc a Three Days Grace, továbbá Skillet, Set It Off és Hollywood Undead.

- Hogy találtál rá a Wattpad-ra?    Megtetszett egy könyv, és délutánra már rajta volt a telómon az app.

- Mi inspirál az írásra?   Fogalmam sincs, ez csak úgy jön.

- Szeretsz kosarazni?   Wááá, még hányan kérdezik meg a héten?  :D Egyébként igen, de nem az én sportom.

- Sportolsz/sportoltál valamit?   Kézilabdázok.

-Van háziállatod?   Igen, a neve Bandi. <3

-Kedvenc állat?   Kígyó, patkány, vadászgörény, macskafélék és a családi nagy kedvenc, az ocelot.

- Melyik kitalált karaktert hoznád át a való életbe?   Mármint a könyveimből? Ebből senkit, mert bármennyire is jó fejek, attól még pszichopata gyilkosok. De az Én, a semmiből szívesen találkoznék Kenneth-tel.

- Kpop vagy Jrock?    Egyértelműen Jrock. Nem szeretem a popot.

- Mi a kedvenc évszakod?    A tavasz, mert az se hideg, se meleg.

- Szeretsz olvasni?     Igen.

- Youtube videósokat nézel?    Összesen 94 youtube videóst nézek, köztük Szinkron Güzüt, Hollywood Hírügynökséget és Nathan Sharp - NateWantsToBattle-t.

- Volt már olyan, hogy álmodból inspirálódtál?   Nem szoktam álmodni, de mindig este jön az ihlet.

- Csak Wattpad-en publikálsz?    Igen, de a napokban újrakezdem a Blogger-en lévő könyvemet (Sötét körök).

- Szereted a klasszikus zenét?   Az opera annak számít, mert a Rómeó és Júlia dalait imádom.

- Milyen álmaid munkahelye (ha lehet már ilyet kérdezni)?    Valamelyik nagy animációs filmgyárnál dolgoznék rajzolóként. Egyébként mért ne kérdezhetnél, max nem tudnak rá válaszolni. :)

- Mi a kedvenc édességed?   Bocs L.J. , de nem a cukorka, hanem a citromos mignon.

- Olvastál már életedben mangát vagy képregényt?   Mindkettőt olvastam már, de elég keveset.

- Hogy állsz a kötelezőkkel, vagy mit gondolsz róluk?   Sose akarom elolvasni őket, de aztán megtetszenek. Kivéve a Két Lotti. Azt mindig is utálni fogom. Egyébként nem értem, mi a jó abban, hogy 6-15 éves gyerekekkel halálról szóló könyveket olvastatnak el.


10 kérdésem:

- Könyv vagy film?

- Szereted a körtét?

- Melyik karakterem tetszik a legjobban (mindegy, melyik könyvemben szerepel)?

- Milyen rossz szokásaid vannak?

- Milyen színű a szobád?

- Várod már a sulit?

- Hallgatsz zenét írás közben?

- Szereted Melanie Martinezt?

- Néztél már horrorfilmet?

- Vegetáriánus vagy?


Kihívottjaim:

@JullieAnnie - farkasátok

@mercikechan - pocky

Crazy Phycho KillersWhere stories live. Discover now