A csapat

1.3K 108 11
                                    

Ugye most csak viccelt? Rajtam kívül még úgy heten bámulták döbbenten a polipot. Egyedül talán Sally számított rá.  A csöndet egy őrült nevetés törte meg.

- Jaj, de jót fogunk mi szórakozni! - vihogott idétlen hangon a magas tag. Fekete-fehérbe volt ölzözve, az orrán pedig egy tölcsérszerüség meredt az ég felé. Esküszöm, ha nem lennék gyilkos, már a látványától is dilidokihoz mennék. De nem csak ő volt, aki a normálistól messze állt.

- Tudtam, hogy te egyet fogsz érteni, Jack - mondta Slendy - Most pedig ismerkedjetek össze! - Összecsapta a tenyreit, majd kivonult.

Persze minket meg se kérdezett, hogy akarunk-e ismerkedni. Mindenki csöndben bámult a másikra. Végignéztem a többieken. Többükön is volt valami, ami takarta az arcukat. Összesen két lány volt és velem együtt hét fiú. Végül valaki mégis megszólalt.

- Basszus, de nagy a csönd! Valaki csináljon már valamit!

Mindenki a fehér maszkos fiú felé fordult. Őt ez cseppet se zavarta. Magabiztosan állt egy csuklyás és egy szemvédős srác társaságában. Sárga bőrdzseki volt rajta. A zsebéből egy kamera lógott ki. Velem egyidős lehetett.

- Na és mit, te nagyokos? - kérdezte a lány, akinek a bal szeme helyét egy óra foglalta el.

Például, hogy ki kics-c-csoda - mondta a szenfedős srác kicsit dadogva. A lány már leugatta volna, de Sally közbeszólt.

- Ez remek ötlet! Kezd mondjuk te! - bökött a bohóc felé.

- Miért pont én? - kérdezte az felháborodva.

- Mert szerinted ez olyan remek ötlet - adtam meg a választ. Érdeklődve fordult felém.

- Hmm… nem, nincs kedvem! - mondta durcásan. Pislogtam párat. Mi. A. Franc?

Mellettem Ben a kezébe temette a fejét. A sarokból szitkozódás hallatszott. A kék maszkos fiú volt az. Egyet értettem vele. Ez időpocsékolás.

- Na jó, akkor kezdem én. A nevem Clockwork. Az igazi nevemet nem fogom elmondani, mert utálom. Ha valaki úgy mer szólítani, akkor annak az ideje elég hamar le fog járni! - megigazította zöld kabátját, majd leült a kanapéra.

- Hoodie vagyok. Köbő ennyi, amit tudnotok kell - mondta a maszkos srác.

- Masky. Drogdíler és kábítószergyártó. Továbbá bármilyen dolgot be és ki tudok csempésznibaz országból.

- Akkor tudsz hozni Kinder tojást is? - nézett Sally reménykedően Maskyra. Ő csak bólintott. - Oh, igen. Sally vagyok. Az erdőben bolyongtam, miután megöltek. Slendy talált meg.

- A nevem Toby. Bár egyesek előszeretettel használják rám a tikkes jelzőt - nézett szúrósan Maskyra.

- A nevem Ben. Pár éve belefolytottak egy tóba. Most az enyém a cleverbot.

- A nevem Laughing Jack. Hobbim a gyerekkinzás és -ölés. A humorom pedi eget rengető - nézett körbe, majd a tekintete megállapodott rajtam - És te, vigyori? Ki vagy?

- Valaki, aki ha még egyszer így hívod, elevenen megnyúz! - néztem dühösen a bohócra - A nevem Jeff. Pár barom régen felgyújtott. Cserébe megöltem őket.

Már csak a sarokban álló fiú nem mutatkozott be. Mindenki őt nézte, de nem zavartatta magát. Csak nézett előre… vagyis csak nézett volna, de nem voltak szemei.

- Oh, én jövök? - kérdezte unottan - A nevem Eyeless Jack, de nem így hívnak igazából. Ez csak a volt barátnőm pasijának volt a neve. Talán két éve ehettem meg - mélázott el kicsit - Az eredeti nevemre nem emlékszem.

- Szóval összegezzük. Van két halottunk. Egy kannibálunk és egy perverzünk. Egy kereskedőnk, egy tikkesünk és egy antiszociálisunk. Továbbá egy psichopata gyujtogatónk és én, a szemszín változtatós csaj. És az a polipizé azt várja, hogy mi alkossunk egy családot? - kérdezte Clokie rámutatva a helyzetre. Ugyanis Slendy elvárja tőlünk, hogy mi egy család legyünk

Na itt is van az új rész. A mai nap során két dologra jöttem rá:
1. Kevés időm van írni
2. Baromi nehéz videó szerkeszteni.
De nem is fárasztalak titeket a baromságaimmal.
Ezt meg csak úgy:

Crazy Phycho KillersOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz