Zalgo

1K 71 4
                                    

- Ki vele Slendy, mi folyik itt? - kérdezte Clockwork türelmetlenül. A polip csak megvakarta a fejét és félrenézett.

- Ez egy roppant hosszú történet...

- Van időnk - vágott közbe idegesen a lány. Slendy megadóan sóhajtott.

- Zalgo mindig is egy problémás gyerek volt. Már a születésekor is csak a baj volt vele. A képek megváltoztak, fekete csápok jelentek meg a semmiből. Az emberek sorra változtak meg. A szemük fekete lett, teljesen kifordultak magukból. Egy démon támadta meg a kisvárost. Mielőtt elment volna, sikerült megfertőznie egy terhes nőt. Ez a nő adott életet Zalgonak. Sem ember, sem pedig démon nem volt. Egy korcs, akit mindenki eldobott magától. Az apja magára hagyta, az anyja fiatalon meghalt. Később a démon, aki teremtette eljött érte és átformálta. A fiatal démonnak rendkívül nagy ereje volt. Viszont utálta az elnyomást és a bujkálást. És a gondok itt kezdődtek. Zalgo azt akarta, hogy mi, a creepypasták uraljuk a világot. Így hát összehívta a tanácsot...

- Ácsi, milyen tanácsot? - vágtam közbe értetlenül.

- Nem tök mindegy? - morrant rám Hoodie. - A lényeg az, hogy ez minket mennyiben érint?

- Bocs, hogy kérdezek, Kukászsák!

- ELÉG LEGYEN EBBŐL! - kiáltotta el magát Slenderman - A tanács hat emberből áll. Mr. Creepypasta, Zalgo, The Rake, Walker, Scarecrow és én. A tanács 2-4 arányban a meglapulás mellett döntött. De Zalgo ezt nem tudta elfogadni, így elkezdte toborozni a creepypastákat.

- És itt jövünk a képbe mi - kezdett el hümmögni Masky.

- Pontosan. Ti eddig mindig kerültétek a feltűnést, nem hagytátok, hogy az arcotok kiderüljön - ecsetelte Slendy. Na ebben kételkedek. Nincs az az isten, hogy engem, Jacket, a bohócot, vagy bárkit ebben a teremben ne ismernének.

- Ez-zel mo-ost azt akarod mondani, ho-ogy nekünk kell megküzdeni velük? - kérdezte Toby.

- Igen tikkes, azt - mondta Masky kajánul.

- És mennyien vannak ők? - szólalt meg E.J. a sarokból.

- Kábé annyian, mint mi. Vannak köztük olyanok, akiket ismertek régebbről. Így is benne vagytok? - nézett körbe Slenderman.

- Mintha lenne más választásunk - vakkantotta Smile.

- Na és kik az új játszótársaink? - vihogta Laughing Jack.

- The Nurse Ann, Cherry Pau, The Puppeter, Bloody Painter, Judge Angel, Lazari, Zero, Will Grossman, Homicidal Liu, Kagekao, és Lulu - ahogy sorolta a neveket, a szobára csend telepedett. Senki se nézett a másikra, szinte még levegőt se vettünk. Végül a bohóc köszörülte meg a torkát.

- Mikor kezdjük? - kérdezte komoly hangon. Eddig nem is sejtettem, hogy van ilyen oldala is.

- Amint választ kapunk a tanács többi tagjától. Addig is mindenki készüljön fel lelkileg és testileg egyaránt! - mondta a polip, majd ott hagyott minket a gondolatainkkal.


Végre megint itt vagyok, már hiányzott az írás. Mivel hamarosan itt a suli - két nap :( -, ezért lehet, hogy hetente csak egy részt tudok majd hozni. Kicsit lehet borús hangulatú lett ez a rész, mert miközben írtam, folyton The Devil's Carnevalt hallgattam. Hangulathoz illő. Hamarosan elérjük az ezer megtekintést, így arra gondoltam, írhatnék valaki más szemszögéből is. Szóval kommentben vagy akár privátban várom, hogy kinek a szemszögéből olvasnátok szívesen. Továbbá hamarosan indul egy Gravity Falls-os könyvem is, ami kifejezetten Bill köré fog épülni. Álomdémon névvel hamarosan kint lesz az első rész, nagy valószínűleg fanfiction kategóriában.


Crazy Phycho KillersDonde viven las historias. Descúbrelo ahora