Kihívás *-*

717 30 0
                                    

Hát gyerekek, ez is megtörtént. Mivel nem jelölték meg egyik könyvemet se, csak engem, ezért ide rakom ki, ahova eddig a legtöbb díj jött.
Na akkor kezdem is! Köszönöm @kuroneko538 

1. Jelenleg Horvátországban vagyok, de mire ezt kirakom, már újra otthon leszek.
2. Egyszer 13 órát aludtam. Állítólag két óráig keltegettek...
3. Imádom a morbid dalokat.
4. Melanie Martinez a kedvenc énekesem.
5. A Three Days Grace összes dalát imádom (most is az Animal i have become-ot halgatom ❤)
6. Az egyik barátom előszeretettel használ párnának...
7. Egy ideje gondolkoztam, hogy indítok egy ötödik könyvet is.
8. Az új könyv Bill Chiperes lenne, de nem yaoi és semmi szerelmi szál nem lenne benne!
9. Kedvenc állatom a kígyó, a patkány, a vadászgörény és az ocelot.
10. Szeretnek az állatok.
11. Németül tanulok ovis korom óta, de angolul jobban tudok.
12. Horvátország tele van alagútakkal.
13. Imádok vonatozni, az olyan hangulatos.
14. A suli és az edzések miatt valószinüleg mindegyik könyvemben hetente 1 részt fogok majd hozni.
15. Rengeteget eszek.
16. Utálom, amikor valaki kijelenti, hogy nem fog megtenni valamit, de egy hétre rá mégis megcsinálja.
17. Nem jövök ki túl jól a családommal. Valakivel mindig hadban állok.
18. Nem nagyon használok közösségi oldalakat.
19. Mindig félve nézem meg a kommenteket. Nem a rossz kritikától félek, inkább attól, hogy másokat is belekevernek. De ilyen eddig nem történt.
20. Nem vagyok társasági lény, csak néhány emberrel vagyok teljesen nyílt.
21. Az egyik legjobb barátom elment győrbe kézilabdázni. Szurkolok gyerek! :)
22. Sokan nem hiszik, de már játszottam mb1-ben.
23. Rohadt jó fej osztályom lesz. Rockkerek, animések és jókat lehet velük beszélgetni.
24. A kigyó évében születtem, ami meglátszik rajtam. Néha elég álnok tudok lenni...
25. Rengetegen nem csak a könyveimet, hanem engem is követtek, ami rohadt jól esik.

Kihívottjaim:

Ne haragudjatok, de ezzel együtt 4 díjat írtam a héten és már kifogytam az emberekből, akiket jelölgethetnék. Úgy hogy emberek, nyugodtan csinálja meg bárki. Legalább én is találok pár jó könyvet, amit eddig nem olvastam :)

Crazy Phycho KillersDonde viven las historias. Descúbrelo ahora