Sraz jinchuuriki

431 22 2
                                    

Sasuke - Tučně (Miw)

Naruto - Normál (Viky)

Sakura - Podtrženě (Viky)

Sasukeho sestřenice Aibu - Kurzíva (Miw)

Ráno mě vzbudila Aibu, když zazvonila. Už včera jsem si myslel, že budu muset na sraz jinchuuriki vypadá to, že mám pravdu, když odešla jsem si šel znovu lehnout, alespoň se potřebuji ještě chvíli prospat.

když jsem došla domů, plácla jsem sebou do postele. ''potřebuju nutně spááát...'' ''tak si jdi lehnout... Ráno musíš jít'' (Ano... Miw Skipuje :DD) ''Jááá vííím...'' lehla jsem si do postle a zavřela oči. 

Probudil jsem se asi odpoledne okolo obědu šel jsem na ramén a pak jsem chtěl jít zase domů, kdybych nepotkal Sasukeho. "Hoj Sasu" řekl jsem, když jsem k němu došel.  (Došel k němu domů :D nechce se nám přepisovat -Miw :D)

Zatímco se Aibu rozplácla v MÉ posteli, přemýšlel jsem, co budu následující dva dny dělat. Když v tom někdo zaklepal. Šel jsem ke dveřím a tam Naruto. ''Hoj Sasu'' usmál se a pozdravil. ''Ahoj! pojď dál'' pozval jsem ho dovnitř a ustoupil ať může vejít. Sedl si na gauč a čekal na mě. ''Co se děje Naru?'' ''Mám pro tebe jednu zprávu'' řekl sklesle. ''Naru potichu, Aibu spí'' ''ona je tady?'' ''bydlí tu. Ale neboj, moc se tu zdržovat nebude...'' ''proč?'' ''chodí na S-kové mise...'' ''Bože, vždyť my se sotva dohrabem k B misím a ona je na S?!'' ''ššš nevzbuď jí'' napomenul jsem ho s úsměvem. ''Teď k mé zprávě... Zítra ráno-'' ''odcházíš s Aibu na sraz Jinchuuriki. Slyšel jsem...'' ''jak... to víš?'' ''jako bys ji neznal'' kývl jsem ke svému pokoji. ''ona spí ve tvém pokoji..?'' ''jo. přišla a rozplácla se tam'' zasmál jsem se a Naruto lehce zrudl. 

"Nó já tedy už radši půjdu musím si ještě zabalit" řekl jsem a pomalu šel ke dveřím. 

''Dobře... Měj se'' usmál jsem se a Naruto odešel. Zase jsem si lehl a přemýšlel. Najednou vyšla Aibu. ''Co se děje?'' ''nic... Vážně tam musíte? Klekla si ke mě a zašeptala. ''Jestli nechceš zachraňovat Konohu...'' usmála se a objala mě. ''dobře... Slib mi že ho vrátíš v pořádku'' nechápavě se podívala. ''Vy spolu něco máte?'' usmála se. Zrudl jsem a uvědomil si co jsem teď řekl. Nechci jí lhát. Stejně by mi to vyčetla z očí. ''Je to můj přítel'' odvrátil jsem pohled a čekal až se mi vysměje. ''Tak to vám přeju'' stoupla si a šla si zabalit svačinu na zítra. Pak ke mě přišla s talířem a na něm nějaké jídlo. ''Na, najez se'' podala mi ho a sama si šla sednout ke stolu. ''A co ty? Ty máš nějakého kluka popřípadě holku?'' ''Ne ale jednoho bratrance'' zasmála se a obrátila se ke mě. ''Ne vážně... a jsi aspoň zamilovaná?'' ''no... jo, jsem...'' ''A jak se jmenuje?'' ''to ti nemůžu říct'' zrudla a otočila se zpět k lince. ''Notááák já ti to taky řekl!'' ''fajn...'' zhluboka se nadechla a spustila. ''Jmenuje se Gaara. Sabaku no Gaara... Pátý Kazekage...'' překvapeně jsem se na ní podíval a ona se otočila. ''Co je?'' odvrátila pohled když viděla že na ní zírám. ''to je pěkné...'' usmál jsem se. ''Dík...''

Došel jsem domů a začal balit lepší začít dřív než později. Přemýšlel jsem jak dlouho tam budeme doufám, že okolo týdne.. Dochystal jsem si věci a připravil si něco teplejšího i na zítra. Ještě chvíli jsem přemýšlel co budu dělat a proto jsem si zalehl do postele zítra musím být brzo vzhůru. Ještě jsem přemýšlel jestli se tam sejdeme všichni.. Doufám, že ano, když tam jdu i já po chvíli uvažování jsem konečně usnul.

šla jsem si lehnout. Sasuke mě celou dobu udiveně sledoval. Lehla jsem si a zadívala se do stropu. Nikdy mé city neopětuje. Nebudu s ním moct nikdy být... rozbrečela jsem se nad tou myšlenkou. ''Děje se něco Ai?'' ''Co? ne...'' setřela jsem si slzy ale nemohla jsem to potlačit. Přišel ke mě. ''Nezdáš se mi v pořádku...'' najednou někdo zaklepal. Teď jsem si přála aby to nebyl Gaara s informacemi. Bohužel... Sasuke tam šel. Chvíli si povídali a pak přišel ke mě. ''A-Ahoj'' vykoktala jsem a on se jen usmál. Dělá to jen málokdy. ''Ahoj. Slyšel jsem něco od Sasukeho...'' modlila jsem se, aby mu to neřekl a že to není to co si myslím. Zalekla jsem se. ''chtěl bych to slyšet spíš od tebe. ..'' Bylo to ono... Já ho zabiju.... ''Víš... já... jo je to tak. Jsem do tebe zamilovaná'' skoro jsem to zakřičela. Gaara se usmál a naklonil se ke mě. ''co to děláš?'' (vím že to má být jen SasuNaru ale já si to nemůžu odpustit :DDDD ) Pak mě políbil.

SasuNaru - Tábor pro GenninyKde žijí příběhy. Začni objevovat