Sasuke- Tučně (Miw)
Naruto- Normál (Viky)
Sakura- Podtrženě (Viky)
Aibu- Kurzíva (Miw)
Konečně jsem došla domů .. Byla jsem ráda, že Naruto je v pořádku a zase je vše při starém .. Nebo alespoň doufám.. Zalezla jsem si do koupelny napustila jsem si vanu a vlezla jsem si tam po chvíli jsem tam začala usínat.. Radši jsem vylezla, protože si myslím, že bych tam byla schopná aktuálně usnout.. Zalezla jsem do postele a než jsem něco stačila postřehnout tak jsem spala..
Je fakt, že dokážu usnout rychle a tvrdě ale tohle by mě probudilo i kdybych byl mrtvej. Probudila mě hrozná rána. A šlo to z kuchyně. Bylo půl druhé ráno. Sešel jsem schody a tam se válela Aibu mezi hrncy. (Jop už zase xD ) zvedl jsem jí a odvedl do pokoje. Zamkl jsem jí a šel uklidit tu spoušť. Pak jsem si šel lehnout a konečně jsem usnul.
Ráno jsem vstal docela brzo šel jsem si udělat snídani vzal jsem si na sebe čisté věci a vyrazil ven.. Byl jsem v lese, když v tom ke mě běžel Akamaru a za ním Kiba.. Povídali jsme si docela dlouho dokud jsme se každej nerozešli jiným směrem.. ještě jsem nechtěl jít domů, ale měl jsem hlad .. Doma jsem si udělal ramén a šel jsem spát .. přeci jen ještě mi nebylo zrovna dobře..
Ráno než Aibu vstala jsem jí šel odemknout. Vypadala špatně. ''Sasuke... Máš prášek na bolest hlavy...?'' podívala se na mě tím okem. Byla jediná z Uchihů co neměla černé oči ale měla tyrkysově modré. ''Podívám se po něm... Lež'' šel jsem k lékarničce, vytáhl prášek a šel pro vodu a zpět k ní. ''Na'' podal jsem jí to. Ona si dala prášek a zapila to vodou. ''Ty ses opila?!'' ''Vždyť jsem byla celej den s tebou... A navíc je mi 14. Co sis myslel. Jen mi prostě není dobře a bolí mě hlava...''
Vstal jsem asi po hodině, protože jsem měl noční můry.. Radši jsem se vypařil ven, abych si mohl pročistit hlavu.. Sedl jsem si na místo, kde jsme poprvé trénovali s Kakashim a povídal jsem si s Kuramou.. jsem rád, že s ním mám dobrý vztah nebo alespoň podle mě.. Nakonec jsem si tam lehl a sledoval jak plují mraky po obloze.. Docela mě to uklidňovalo
Po náročném ránu plném ,,au moje hlava, asi budu zvracet, chci jít ven, musím trénovat..,, keců jsme se dostali k obědu. Po obědě bylo Aibu konečně dobře tak se vydala i přes svou slabost ven.
Šla jsem někam do prčic za Konohu. Svalila jsem se pod strom a začla jsem si povídat s Keou. Ráda si s ním pokecám a když můžu, vyvolám ho, zapečetím ho do malé lišky a mazlím se s ním. Teď to nešlo. Někdo tu byl. Nějaký kluk. Trochu jsem se bála protože jsem byla slabá ale nedala jsem to na sobě znát.
Ráno jsem vztala docela pozdě .. Šla jsem si něco uvařit a potom jsem šla pomáhat Tsunade-sama.. Než jsem vyrazila bylo odpoledne.. (Ten pocit, když mi Miw napíše na fb a já pak zapomenu co jsem chtěla napsat :'D) Došla jsem do kanceláře slušně zaklepala a vešla.. Tsunade jsem skoro neviděla za tou hordou papírů co tu měla..
(Já ti něco psala? :DDDDD) Ten kluk přišel blíž. Nevypadal že si mě všiml. No, musel být pořádně slepý... Protože mě se nedá přehlédnout... ''Ahoj, co tu děláš?'' Byl to Naruto. ''Povídám si s Keou.... Co ty?'' podívala jsem se na něj. ''Hm, šel jsem na své místo, ale jsi tu ty tak nebudu otravovat...'' ''Ne v pohodě, stejně jsem asi na odchodu. Mám mise'' usmála jsem se a odešla. Jenže on běžel za mnou. ''Jaké?'' ''samostatné... Promiň mi...''
"V pohodě.. jsem stejně na cestě domů" řekl jsem a usmál jsem se.. Každý jsme se rozešli jiným směrem já šel domů a Aibu na mise.. Po cestě jsem se stavil na Ramén.. Byl jsem docela unavený a nevím z čeho .. Vsadím se, že mě Bábi Tsunade teď zase nebude posílat na mise kvůli tomu, že jsem utekl.. povzdechl jsem si a šel jsem domů.. Spáchal jsem hygienu a šel spát
Uvědomila jsem si, že jsem nic neřekla Sasukemu. Zavolala jsem si Aleu (tu vránu), napsala dopis a poslala jí za ním. Alea odletěla a já odešla. Začínalo se připozdívat a já byla v lese. ''Musím si najít úkryt...'' řekla jsem a stála mezi stromy. ''Mohu ti pomoct'' ozvalo se za mnou. ''Gaara?!'' otočila jsem se a civěla na něj. ''Jop.. jdeme ke mě'' kývla jsem s úsměvem a šla za ním. U něj doma jsem se posadila na pohovku a v tu ránu usnula. Gaara přese mě hodil deku a nechal mě spát.
Když jsem odcházela od Tsunade-sama tak jsem potkala Sasukeho .. Jen jsem mu zamávala byla jsem strašně unavená, když jsem došla domů tak jsem spadla na postel a už se mi nic nechtělo dělat .. Po chvíli jsem usnula.
Ráno mě probudila vůně vajíček. Vstala jsem a rozhlédla se. ''Bré ráno'' ozval se Gaara. ''Dobré... Gaaro omlouvám se, ale po snídani musím jít dál..'' zesmutněla jsem a podívala se na něj. ''Chápu. Máš misi kterou musíš za tři hodiny dodělat.'' ''TŘI? KOLIK JE?!'' ''dvanáct a neječ!''
Docela jsem zpanikařil když mi přišel Naruto asi po dvou dnech přišel oznámit, že se Aibu ještě nevrátila z misí. Měla se vrátit k Tsunade a ta je z toho vyděšená skoro stejně jako já. Naruto se nabídl, že jí se mnou půjde hledat tak jsme dali vědět Kakashimu a Tsunade a šli jsme. Vyběhli jsme před Konohu a spatřili Aibu jak rádoby jde. Doběhli jsme k ní a podepřeli ji. ''Zbláznila ses! Bylas úplně vyčerpaná a jdeš na S-mise?! hráblo ti?!'' jen se na mě usmála a chytla se. Je hrozně tvrdohlavá...
Ráno jsem se vzbudila a šla jsem k Tsunade po chvíli sem vběhl Naruto a úsměv na tváři ho přešel, když mu Tsunade řekla, že se Aibu ještě nevrátila ani se nerozloučil a běžel zase pryč.. Jen jsem si povzdechla a odnesla hromádku papírů.. Zajímalo by mě kam Naruto běžel, ale myslím, že jí šel buď hledat a nebo k Sasukemu, protože ten to taky ještě neví..
Odvedli jsme jí k Tsunade. Ta si jí převzala a nechala v kanclu. My dva jsme odešli. ''Co máš dneska v plánu...??'' zeptal jsem se Naruta po několika minutách ticha. ''Nic a ty?'' ''to samý. Nechceš jít ke mě?'' ''dobrej nápad... Jen si skočím pro pár věcí a přijdu'' ''Fájn'' Naruto odešel k sobě a já taky. Po několika desítek minut ke mě Naruto přišel. Udělali jsme si společný večer.
Hyhy :D Co bych to nebyla za člověka, kdybych to tu neukončila :DD Doufám, že se vám klidnější díl líbil a můžete se těšit na příště :DDD
Btw.. Jen vám sem dám fotku co mě Miw nutí dělat :DD
See ya!
Viky a brzy zabitá Miw ^^
~vidíte to?! :DDD Nutí mě psát Yaoi když to neumím :DDDD Taky tě miluju Vik :3333 -Miw~
ČTEŠ
SasuNaru - Tábor pro Genniny
FanfictionDva mladí Geninové z týmu 7 a jedna otravná holka jeli na přípravný tábor s jejich učitelem. Jejich úkol byl naučit se týmové práci a dokončit nějaké mise.. Tento příběh píšu s kámoškou doufám, že se bude líbit C: