Sasuke- Tučně (Miw)
Naruto- Normál (Viky)
Sakura- Podtrženě (Viky)
Aibu- Kurzíva (Miw)
*Na začátek bych chtěla říct, že toto se děje mezitím co je Aibu a Naruto pryč :'D-Viky*
Ráno jsem se probudila docela brzo vztala jsem a šla jsem si udělat palačinky. Dojedla jsem a šla jsem spáchat hygienu měla jsem času dost, protože pochybuji, že Kakashi-sensei přijde včas. Měla jsem ještě chvíli čas a tak jsem vyšla dřív určitě tam už bude Sasuke-kun a Naruto pokud se vrátil už z mise vlastně jsem ho neviděla ani od doby co odešel. Nějak jsem se zapřemýšlela a než jsem si stačila všimnout byla jsem tam.
Stál jsem opřený o most a zděsil jsem se, když jsem viděl přicházející Sakuru. ''SASUKE-KUN! Ahoj!'' zakřičela a přitiskla se ke mě. ''hn...'' odpověděl jsem a sundal ji ze sebe. Po půl hodině se zjevil Kakashi. ''Yo bando, musel jsem pomoct stařence přes silnici'' ''Lžete!'' zakřičela Sakura. Já ji jen probodával pohledem.
Ach jo.. Proč si Kakashi-sensei pořád vymýšlí.. Sasuke-kun zase vypadal, že je strááášně nadšený, že jsem přišla radši jsem to neřešila a šla jsem za Kakashim "Kakashi-sensei?" zajímalo mě kde je Naruto "Ano?" odpověděl "Naruto se už vrátil z té mise nebo ještě ne?"
''Ne'' proč potřebuje na vše odpověď. ''Jak to víš?'' otočil jsem oči v sloup. ''Prostě to vím'' šel jsem vzadu a hrozně jsem se těšil na trénink. To byla ironie plz. Sakura vypadala natěšeně. No aby ne když nic nedělá a jen sleduje.
Byla jsem natěšená, že zase budu moct sledovat Sasuke-kun je tak super.. Jen se ke všem chová strašně chladně dál jsem si radši povídala s Kakashi-sensei o nějakých věcech ohledně boje..
šel jsem vzadu. Jen pro jistotu. Nebavili mě Sakury ani Kakashiho kecy ke mě. Jen jsem přemýšlel, co asi dělají...
Když bylo po tréninku Kakashi se vypařil, protože musel ještě něco zařídít. Teď nebo nikdy Sakuro! Přišla jsem k Sasukemu a políbila jsem ho na rty (jen tak na upřesnění :'D) Potom jsem se odtáhla a běžela jsem domů..
Sakura mě prostě políbila a utekla. A je tu problém. Pokud se to Naruto dozví, co mu řeknu...??? chytl jsem depresi a sedl si pod strom. Díky bohu že se zítra vrací... Už bych to tu nevydržel.
Zbytek dne jsem pomáhala rodičům.. Na večer jsem si ještě četla a přemýšlela jak to zítra vysvětlím Sasukemu.. Bože.. Co jsem to zase udělala Radši jsem už ani nepřemýšlela a šla jsem spát
Ležel jsem pod stromem a usnul jsem. Nemohl jsem se vzbudit. Po asi 4 hodinách mě vzbudila Sakura. ''hnnn...'' ''promiň. Nemohu dopustit abys tu spal'' vzbudila mě dokonale. Jejím pisklavým hlasem. Vstal jsem, poděkoval a každý jsme vyrazili jiným směrem domů.
*Tady se nám ukazují už i Naru a Aibu :D Bylo to moc krátký tak pokračujem! C:*
Ráno jsem se vzbudila taktak nestihla jsem se ani nasnídat jen jsem rychle spáchala hygienu a běžela na trénink, abych tam alespoň byla včas.. To co mě překvapilo, když jsem tam doběhla bylo to, že Kakashi řekl, že dnes trénink není, protože se vymkla jedna mise a oni tam teď s tím musí něco udělat a dál jsem ho nevnímala prostě jsem to odkývala a vyrazila zpátky domů..
Kakashi nám oznámil že dnes trénink není. Odkývali jsme to a Sakura šla domů. Než jsem se stačil otočit, zjevil se Naruto. Ale bez Aibu. Z pusy mu tekl pramínek krve, na obličeji a celkově po těle měl šrámy a modřiny. Rozeběhl jsem se k němu a podepřel ho. ''Co se stalo?!'' vyjekl jsem. ''Napadl nás... Obito.'' vydal ze sebe koktavě. ''A ona tě nevrátila v pořádku'' naštval jsem se a měl chuť jí něco udělat. ''Sasuke... oproti ní.... Jsem v pořádku'' vydal ze sebe a já se zalekl toho co řekl. ''Cože...'' ''Nedorazí...'' ''proč?'' ''protože... je v nemocnici... Přišla o oko.... má zlomenou nohu. A vůbec.... to s ní není dobré'' vykoktal ze sebe. ''Bránila mě... Jak jen mohla.'' nemohl jsem tomu uvěřit. Hned na to přišel Kakashi. ''Kde je'' ''pod kontrolou... Tsunade. Ve vodopádové...'' předal jsem mu Naruta a vyběhl jsem do vodopádové.
ČTEŠ
SasuNaru - Tábor pro Genniny
FanfictionDva mladí Geninové z týmu 7 a jedna otravná holka jeli na přípravný tábor s jejich učitelem. Jejich úkol byl naučit se týmové práci a dokončit nějaké mise.. Tento příběh píšu s kámoškou doufám, že se bude líbit C: