Miw- Tučně (Sasuke)
Viky- Normal (Naruto)
Ráno jsem vstal a Naruto nikde. Začal jsem kapku panikařit. Vstal jsem dřív než ostatní. Převlékl jsem se a vyletěl ze stanu hledat Naruta. Našel jsem ho v nějakém poli jak čumí na nebe a úchylácky se směje. ''Naruto!'' běžel jsem k němu a snažil se ho probrat. ''Mám ramen. Dělej pojď! Kakashi nás seřve jestli zjistí že tam nejsme!'' ''mám ho rád'' odpověděl mi a pořád se debilně tlemil a zíral do nebe. ''NARUTOOO!!!'' ''Co?!'' ''Musíme zpět ty idiote!'' podepřel jsem ho a pomohl mu zpět do tábora...
Sledoval jsem nebe, když tom ke mě přišel Sasuke. Asi jsem byl trošku ospalej takže to působilo hodně divně. Odvlekl mě ke stolu, kde jsme zatím seděli jen mi dva byl jsem dost podrážděnej, protože si už nepamatuju nad čím jsem přemýšlel "Sasuke? Proč jsi mě sem vlekl, když jsme tu zatím sami?" Zeptal jsem se dost podrážděně a čekal co mi ten blb odpoví "Ráno jsem trošku zpanikařil, když jsi tam nebyl co takhle příště čekat dokud se neproberu?" "Já stejně už večer, když jsi usnul vyšel ven nechtělo se mi spát a bylo mi blbý tě znovu budit" Řekl jsem s klidem. Konečně přišla Sakura a samozdřejmě po chvíli i Kakashi to by chtělo zatleskat nepřišel tak pozdě jako vždy. Dali jsme se do snídaně tentokrát jsem snědl 2 ramény a měl jsem dost takže jsem nic neřekl a odešel.
Naruto prostě odešel od snídaně. Sledoval jsem ho kam jde. zase to prokletý pole. Zvedl jsem se a šel za ním. ''Naruto. Proč se mi vyhýbáš...?'' Neodpověděl a koukal před sebe. ''Asi chceš být sám.. Odešel jsem na své místo. Když v tu ránu přiběhla nadšená Sakura. ''Co zase chceš?!'' ''Sasuke!'' vypískla. ''No co je?!'' ''Jdeme trénovat! Pojď!'' zavrčel jsem, vstal a teleportoval jsem se ke Kakashimu. Ať si jde Sakura sama. ''Sensei, skočím pro Naruta'' Kakashi kývl a já šel na to divný pole. ''Narutooo! Jdeme trénovat!'' Ignoroval. Šel jsem blíž a probral ho.
Spal jsem od doby co jsem si sedl na pole ani jsem nepostřehl, že tu Sasuke byl přijde mi, že se ten blb o mě nějak moc stará. Někdo mě zase probral! No to si ze mě děláte už srandu ne ? (Poděkuj Miw :DDDD) Sasuke řekl, že jdeme trénovat a tak jsme vyrazili oba jsme byli ticho naštěstí jsem neměl náladu na nějaký vlezlý otázky takže jsem prostě šel vedlě něj dokud jsme nedošli na trénink.
Šli jsme na trénink a Naruto byl překvapivě až moc ticho. To se mi nelíbilo. (není za co... Naruto xD) ''Naruto děje se něco?'' musel jsem se zeptat. ''Co by bylo? Jen se o mě až moc staráš!'' ''fakt tak moc?'' Naruto jenom kývl. Pousmál jsem se a šli jsme dál. došli jsme ke Kakashimu a naše Sakurka nenávistně koukala. ''Copak Sakuro? Závidíš?'' ona jen zavrčela, otočila se a šla za Kakashim. Dělal jsem si z ní srandu a chodil jako ona. Nechápu jak tak můžou holky chodit.... Bože. Začal jsem se tlemit. Naruto se taky začal smát. Sakura se jenom otočila a probodla nás pohledem. Radši jsme ztichli a šli. Stejně jsme se potichu smáli dál.
Tak tomu se budu smát ještě dlouho. Jak toho blba mohlo napadnout napodobovat Sakuru, ale pravda je, že to bylo dost vtipný. Stejně mě zajímá proč se o mě ten blb tolik stará něco mi na tom nesedí. Zrovna mě vyrušil z přemýšlení Kakashi a řekl, že budeme trénovat s kunaiem jen jsem nahodil svůj tipický úsměv a vydal se vztříc tréninku prvně jsme měli jen házet na nějaká určitá místa přišlo mi to docela jednoduché chtěl jsem trénovat s ero-senninem určitě by mě naučil nějaké nové jutsu. Navíc bych tu nemusel trčet s tím blbem a navíc v jednom stanu! To si s Kakashim ještě vyřídím! Jen co jsem se zase vrátil do reality a upíral myšlenky jen na trénink se mi zamotala hlava a já upadl do spánku. Nevím co se stalo, ale potom jsem se probral ve stanu.
No dobrý. Ten idiot usnul u tréninku. Vzal jsem ho a odnesl jsem ho do stanu. Sedl jsem si k táborovému ohni a zkoumal suché uhlíky. Naruto vylezl ze stanu a šel si sednout ke mě. ''Vysvětli mi to'' dostal ze sebe. ''co?'' ''proč se o mě tak staráš?!'' ''je na čase abych ti to řekl...'' ''co?!'' ''mám.. tě rád'' (a teď si to převezmi ty, Viky >:D)
ČTEŠ
SasuNaru - Tábor pro Genniny
FanficDva mladí Geninové z týmu 7 a jedna otravná holka jeli na přípravný tábor s jejich učitelem. Jejich úkol byl naučit se týmové práci a dokončit nějaké mise.. Tento příběh píšu s kámoškou doufám, že se bude líbit C: