Sasuke- Tučně (Miw)
Naruto- Normál (Viky)
Sakura- Podtrženě (Viky)
Sasukeho sestřenice Aibu - kurzíva (Miw)Než stačil Sasuke cokoliv říct stáli jsme u mého bytu. Otevřel jsem a hodil jsem ho na postel, kde jsem ho zase začal líbat. Sundal jsem mu tričko, které se následně proletělo přes pokoj. Začal jsem mu opečovávat krk následně tam měl další fialové flíčky postupoval jsem o kousek níž a zastavil se u bradavek jednu jsem opečovával jazykem a Sasuke zavzdychal později jsem se přesunul na tu druhou a opakoval jsem proces, potom jsem mu stáhul kalhoty a mezitím mi si sundal tričko. Začal jsem mu líbat podbřišek a chytl okraj boxerek, které jsem později stáhl.
Naruto se na mě prostě vrhl. Hodil mě na postel a začal mě vášnivě ale přes to jemně líbat. Sundal ze mě tričko a líbal mě na krku. Jak říká sestřenka, označkoval si mě. (nemusím to psát když je to nahoře ne? :DDD ~ano, jsem líná psát... já vím :D ) stáhl ze mě boxerky a uchopil mě do ruky. ''N-Naru...'' vzdychl jsem dost nahlas. ''ššš! sousedi si přijdou stěžovat'' nemohl jsem přestat tak mě začal zase líbat.
Začal jsem ho zase líbat aby náhodou nepřišli sousedi (Jsem taková svině, že jsem to měla v plánu, ale Miw mi to zakázala :C). Po chvíli se udělal. Opatrně jsem se přesunul k jeho zadečku prvně jsem si navlhčil prsty a potom do něj dva strčil, když už jsem poznal, že je připravený vyměnil jsem je za mojí chloubu. Chvíli jsem čekal než si zvykne a po chvíli se začal opatrně hýbat, když jsem se udělal svalil jsem se vedle Sasukeho dal jsem mu pusu přikryl nás a přitáhl jsem si ho do obětí, aby jsme mohli jít spát byl jsem už docela unavený. "Dobrou Sasu"
(Hold jsem svině větší >:D ) Když se Naru udělal, přikryl nás a šli jsme spát. Když usnul, tak jsem mu pohraboval vlasy. Vypadal tak nevinně když spal. Po chvilce jsem usnul taky. Ráno mě vzbudily hrozné zvuky z kuchyně. ''Co... to je...???'' vylezl jsem z postele, oblékl se, provedl ranní hygienu a sešel jsem dolů. Naskytl se mi pohled na něco jedinečného. Naruto se pokoušel vařit. ''Prosimtě co to vyvádíš?'' (to prosimtě je tak schválně xd) Objal jsem ho zezadu a políbil ho na krk. ''Snažím... se vařit...'' ''To vidím... Vyděsil jsi mě'' ''promiň mi'' ''V pořádku'' otočil jsem si ho a políbil jsem ho.
Ráno jsem se vzbudil dřív než Sasu. Spáchal jsem ranní hygienu a šel do kuchyně. Snažil jsem se něco uvařit, když v tom přišel Sasu objal mě a dal mi pusu. "Jdi si sednou já něco uvařím" řekl Sasu a smál se já se musel přidat, protože to přeci bylo trošku jasný, když jím jenom ramén. Sasu uvařil palačinky a dal i mě nebyl jsem jíst jiné jídlo než ramén, ale toto bylo výtečný! "Sasu je to výtečný!" Řekl jsem s plnou pusou. Sasu se jen usmál a jedl dál. Najedli jsme se a šli na sraz tréninku. Přišli jsme první povzdychl jsem si a po chvíli přišla i Sakura a po dalším čekání se uráčil přijít Kakashi. "Naruto máš jít za hokage" Řekl Kakashi. "Co po mě bábi Tsunade potřebuje?""To nevím jinak bych ti to řekl už teď" oddychl jsem a vydal jsem se k Bábi Tsunade.
Naruto odešel. ''čekej to mě jako necháš samotnou, S NÍ?!'' zakřičel jsem za ním. On se jen otočil a jeho výraz říkal: neboj, hned se vrátím. Přikývl jsem a šel s Kakashim. Sakuru která se mi pořád lepila k ruce jsem plně ignoroval. ''Fajn děcka. Chci zkusit jak jste pokročili s hodem kunaiů. První ty Sasuke. Zkus se trefit odsud, do tamhle toho terče. Přesně doprostřed!'' ukázal na terč který byl napravo ode mě. Hodil jsem kunai a jen jsem viděl jak se přesně zabodl do středu. ''Výborně. Teď ty, Sakuro.'' Sakura měla terč nalevo. Kunai jí neodletěl ani pět metrů z ruky. ''Dobrá práce, Růžovko'' uchechtl jsem se. ''dobře. Sakura tu zůstane. Sasuke, můžeš domů'' založil jsem si ruce za hlavu a odešel jsem domů.
ČTEŠ
SasuNaru - Tábor pro Genniny
FanficDva mladí Geninové z týmu 7 a jedna otravná holka jeli na přípravný tábor s jejich učitelem. Jejich úkol byl naučit se týmové práci a dokončit nějaké mise.. Tento příběh píšu s kámoškou doufám, že se bude líbit C: