Pustil jsem prvně ledovou vodu, ale hned jsem tam radši dal teplejší, když jsem si všiml jak se Sasuke tvářil. Otočil jsem si ho k sobě a jemně ho políbil. Vzal jsem do rukou sprcháč a vymáčkl si trochu na ruku. Prvně jsem začal umývat Sasukeho a potom teprve sebe. Nejradši bych si ho vzal už teď, ale chci ho trošku potrápit ať začne dělat něco on sám.
Byl jsem hodně nedočkavý, a tak jsem Naruta natiskl na zeď a naštvaně se na něho podíval. ,,Neštvi mě" zavrčel jsem mu u ucha, které jsem skousl a užíval si jeho tiché zakňučení a hlasité polknutí. ,,Protože naštvaný Sasuke u sexu není milý Sasuke u sexu". Varoval jsem ho. Mírně jsem se odtáhl, abych mu dal prostor, načež si přede mě klekl a vzal si mého kamaráda velmi pomalu do pusy. Vsadím se, že mě chtěl jen provokovat. Ale on ještě uvidí. ,,N-Naru~" zasténal jsem a za vlásky si ho jemně (žádnej Kennedy, autocorrecte) přitáhl blíž. Trochu se zakuckal, ale i tak si mě vzal celého. Hlavou začal mírně pohybovat a já tu sténal jako nějaká laciná kurva, dokud jsem se mu neudělal do jeho pusinky. (Vik mě ukecala, poděkujte jí xD).
(Hyhy.. Já vím že jsem super) Prvně mě překvapilo, že Sasuke začal opravdu něco dělat, ale kdo by nezačal, když jsem ho tak dlouho provokoval? Spolykal jsem skoro všechno co mi nadělil a zvednul jsem se otočil Sasukeho směrem na kachličky a strčil mu dva prsty do pusy, zatím co jsem mu laskal krk.
Nemohl jsem své steny udržet na uzdě a dokonce jsem povolil Narutovi být nahoře. Poslušně jsem mu prsty začal všemožně sát a žužlat, jako správný chlapec.
Byl jsem spokojený, když začal spolupracovat. Vyndal jsem prsty ze Sasukeho pusy a nahradil je mými rty. Začal jsem mu pomalu do zadečku cpát první prst a nechal ho aby si chvíli zvykl, když jsem viděl že už to je v pořádku začal jsem s ním hýbat.
Když do mě strčil první prst, chvíli to bolelo, ale dalo se to. Dlouho jsme spolu nespali. Po chvíli přidal i druhý prst a Různě si mě začal připravovat. To už mi nedalo a já se znovu rozvzdychal. Bylo to hrozně příjemné, ale slast na chvilku přerušila bolest, když se do mě Naruto nacpal.
Pomalu jsem vystřídal prsty za svojí chloubu a chvíli jsem počkal než si Sasuke zvykne. Mezitím jsem se snažil mírnit bolest tím, že jsem mu slíbával záda. Když mi dal Sasuke pokynutí hlavou, začal jsem pomalu přirážet na jeho prostatu.
Nechápu, jak se mu povedlo tak rychle narazit na mou prostatu, ale nevadilo mi to. Spíš jsem si to užíval a hlasitěji jsem vzdychal jak zmiňovaná laciná děvka. Čím hlouběji Naruto přirážel, tím více jsem se blížil svému orgasmu.
Stejně jak Sasuke i já se blížil celkem rychle ke svému orgasmu. Začal jsem Sasukemu honit a po chvíli jsem už cítil, že se blíží k vrcholu. Dosáhli jsme společného orgasmu. Po tom co jsem se vydýchal jsem si všiml, že je Sasuke celkem unavený, proto jsem ho znovu umyl a vytáhl ze sprchy, kde jsem ho usušil a oblékl. Chytnul jsem ho jako princeznu a šel jsem si s ním na zbytek večera lehnout.
Když mě Naruto položil do postele, okamžitě jsem mu v objetí upadl do hlubokého spánku plného jednorožců (z Chodova :DDDD) a duhy. A Naruta. Bez Sakury...
(xDDDD) Všiml jsem si, že Sasuke usnul a tak jsem se pomalu odplížil zpátky do koupelny, kterou jsem vytřel. Vrátil jsem se zpátky k Sasukemu a nechal se oddat snům.
Název by Miw xD
Yo minna :D Tak tentokrát se nehlásím po 100 letech, ale jen po pár dnech xD Dokonce i zázraky se už dějí no.. Nakonec jsem Maw překecala aby psala jaoj xD Ani nevíte kolik úsilí to stálo... :D A myslím, že teď už budeme psát pravidelně.... snad..... doufám..... To nikdo neví xD Tak zase příště nom.. Btw.. Brzo se s Maw zase uvidíme :D Yaaaay
See ya!
Vik & Miw
No že je ten název boží? Ne? Ok...
Každopádně děkujeme za votes a komenty 💙
Btw. Něco z naší konverzace, když Vik napíše Kai a very vás se probere fangirling...
ČTEŠ
SasuNaru - Tábor pro Genniny
FanficDva mladí Geninové z týmu 7 a jedna otravná holka jeli na přípravný tábor s jejich učitelem. Jejich úkol byl naučit se týmové práci a dokončit nějaké mise.. Tento příběh píšu s kámoškou doufám, že se bude líbit C: