Miw- Tučně (Sasuke)
Viky- Normal (Naruto)
Ráno jsem se vzbudil a ''Posadil'' jsem se. Ze včera mě ještě dost bolel zadek. (xD Miw nevěděla co psát takže začla až ve 2:23 :DDDD ) Naruto ještě spal. No ještě aby ne když byly 4 hodiny ráno. Jen jsem se usmál a políbil jsem ho. Řekl jsem si že bych mohl jít ještě trénovat. Vylezl jsem ze stanu a šel dozadu za pole. Našel jsem si pěkné místo a začal jsem trénovat. Po tréninku jsem chtěl jít zpět. Už bylo docela světlo. Překvapilo mě, že Kakashi je už vzhůru. ''Ohayo sensei...'' sedl jsem si k němu a povídali jsme si. Dozvěděl jsem se, že dnes mě čeká samostatná mise. Šel jsem si potichu sbalit nějaké věci a nechal jsem Narutovi vzkaz... Mám samostatnou misi. Vrátím se zítra. -Sasuke <3 . Vyšel jsem ze stanu a šel na misi.
Vzbudil jsem se přesně na snídani. Prvně jsem si všiml papírku. Sasuke má misi .. Hm co budu dnes dělat. Ještě chvíli jsem přemýšlel než jsem vyšel ze stanu a všiml si Sakury a Kakashiho. Divný .. Kakashi je někde včas. Snědl jsem ramén a vydal se trénovat. Bylo asi odpoledne a já byl unavenej. Teleportoval jsem se k mému jezírku a odpočíval tam.
Běžel jsem celou dobu až do skryté písečné. Přiběhl jsem ke Gaarovi, vyzvedl svitek a šel jsem se někam utábořit. Byl jsem dost unavenej. Postavil jsem si stan na nějaké vysoké skále. Vypadalo to tam epicky. Začalo se stmívat tak jsem šel spát. No než jsem usnul tak jsem přemýšlel nad Narutem. Jak mu asi je? Co dělá? Přemýšlí nade mnou také? to byla poslední myšlenka ještě před tím, než jsem usnul... (Miw něco napadlo! Jeeej! :DDD )
Už bylo docela pozdě. Šel jsem zpátky pešky a sledoval nebe, když jsem konečně došel. Byli asi 2 hodiny ráno zalezl jsem do stanu a usnul. Měl jsem divný sny takže jsem se každou chvíli budil a ráno, když jsem konečně usnul mě přišla vzbudit Sakura, že je snídaně.
Ráno jsem se vzbudil, a uvědomil si, že nemám nic k snídani. Asi půl kilometru odsud byl rybník. Sbalil jsem si věci a vyrazil k němu. Položil jsem tašku s věcmi a vysvlékl jsem se. Stál jsem tam jen ve spodním prádlem. ''Chce to aspoň jednu rybu...'' povzdechl jsem si a vlezl jsem do té vody. Ledové.... vody. Po asi deseti minutách chytání jsem jednu chytil. ''Hurá!'' vylezl jsem ven a osušil jsem se. ''A teď si udělat oheň...'' Nejprve jsem se převlékl a pak se pokusil udělat ten oheň... Povedlo se hned na poprvé. Rybu jsem opekl a najedl jsem se. Pak jsem se posbíral a šel jsem pomalu zpět...
Najedl jsem se a odebral jsem se zpátky do stanu, kde jsem se snažil usnout. Konečně se mi to povedlo a já měl klidný spánek. Po chvíli mě zase někdo vzbudil. Jasně, že to byla Sakura abych šel trénovat trénovali jsme do oběda najedl jsem se a odebral se k jezírku, abych měl konečně klid.
Vrátil jsem se hodinu po obědě. Naruto seděl na svém místě a vypadal vyčerpaně. Docela mě mrzelo, že není ve své kůži. Radši jsem ho nechal. Vypadal vážně unaveně. Došel jsem za Kakashim a předal mu svitek. Kakashi mi oznámil, že se sbalíme a vrátíme se do Konohy. Šel jsem ke spícímu Narutovi. Nechtěl jsem ho budit tak jsem ho vzal na záda a odnesl do tábora. Na zem jsem hodil jednu matračku ze stanu a položil ho na ní. Sbalil jsem stan, předal ho Kakashimu a vzal jsem Naruta na záda a šli jsme. Nebyl moc těžký ba naopak. Byl lehoučký jak pírko...
Probudil jsem se, když jsme byli už skoro u Konohy. "Sasu už mě můžeš pustit". Pustil mě a běželi jsme dál, když už jsme byli u Konohy museli jsme jít ještě za bábi Tsunade, že jsme se vrátili. Kakashi potom oznámil, že po zbytek dne máme volno rozloučili jsme se a já šel domů pořád jsem byl unavený. Vybalil jsem si věci šel jsem se umýt a pak spát.
Před branami Konohy se Naruto rozhodl, že chce na zem. Pustil jsem ho a on začal utíkat. Běžel jsem s ním. On se odpojil a šel k Tsunade. Já šel domů. Doma jsem si vybalil a osprchoval jsem se. Byl jsem hrozně cítit rybinou. Potom jsem si šel udělat ještě něco k jídlu protože jsem měl ještě docela hlad. Jen tak jsem seděl na pohovce a sledoval jednu kytku naproti mě. Když jsem dojedl, šel jsem si lehnout. Koukal jsem do stropu a po necelých šesti minutách jsem usnul.
Probudil jsem se v noci a snažil se usnout, ale nešlo to. Oddechl jsem vzal na sebe mikynu a kalhoty a šel ven večerní Konoha byla snad nejhezčí. Vylezl jsem na střechu a sledoval co se kde hnulo. Usmál jsem se pro sebe, když jsem viděl, že nejsem jediný kdo je vzhůru a nespí. Zvedl jsem se a šel hluboko do lesa chtěl jsem jít ještě dál, když v tom jsem uslyšel rachot. To mě už zase někdo sleduje? Vyskočil jsem na strom a sedl si. Zajímalo mě jestli se viník ukáže.
šel jsem jen tak lesíkem protože jsem nemohl usnout. Pak jsem spatřil Naruta jak jde přede mnou. Nechtěl jsem křičet, přece jen... Vedle nás je spící Konoha tak jsem běžel za ním. Když najednou vyskákal na strom a já se zastavil. Vypadal jako by něco hledal tak jsem vylezl a pousmál jsem se. ''Jsem to jen já... Naruto''
Usmál jsem se a seskočil dolů. "Myslel jsem, že mě zase někdo sleduje" řekl jsem a usmál jsem se.
''byl jsem to já. Promiň'' zasmál jsem se a objal ho. ''v pořádku'' usmál se a taky mě objal. ''co tu děláš tak pozdě...?'' ''nemohl jsem spát. A ty?'' ''Cestou z tábora jsem ztratil jednu důležitou věc... ale vím že tady před branami protože po cestě jsem ji ještě měl...'' ''a co to je?'' ''Medailonek od Itachiho...'' ''Najdeme ho'' usmál se a dal se do hledání.
"Jak vypadá ?" Zeptal jsem se abych vůbec věděl co mám hledat. "Zlatý s vyrytou vránou vepředu" řekl a já se pustil zpátky do hledání. Támhle na stromě něco je. "Mám ho!" řekl jsem trošku víc na hlas aby mě vůbec slyšel.
''Cože?!'' moc jsem ho neslyšel tak jsem šel blíž k němu. ''říkám, mám ho'' zasmál se a seskočil ze stromu. ''Na!'' podal mi ho a pousmál se. Převzal jsem si ho a zkontroloval jestli je v pořádku. ''Děkuji, Naruto'' usmál jsem se a políbil jsem ho.
Dal jsem mu pusu na zpátek a usmál se.
Yo! Máte tady další kapitolku c: Doufám, že se líbí :D A další kapitolka snad vyjde co nejdřív děkujeme těm co čtou tento příběh a taky za hvězdičky vždycky s Miw máme radost, že toto někdo čte ^^ (jj c: )
Vaše Viký a Miw <3
ČTEŠ
SasuNaru - Tábor pro Genniny
Fiksi PenggemarDva mladí Geninové z týmu 7 a jedna otravná holka jeli na přípravný tábor s jejich učitelem. Jejich úkol byl naučit se týmové práci a dokončit nějaké mise.. Tento příběh píšu s kámoškou doufám, že se bude líbit C: