Miw- Tučně (Sasuke)
Viky- Normál (Naruto)
Konečně ráno... Dneska nás Kakashi-sensei bere na nějakej přípravnej tábor nebo co. Nesnáším tábory. Ostatně, nesnáším většinu věcí. Jo, mimochodem, Jsem Sasuke Uchiha. Je mi 16... Jsem poslední z rodu Uchihů. Ještě jednou jsem si překontroloval své věci, popadl tašku, vyšel z domu, zamkl a vydal se ke škole. Tam bylo totiž místo srazu. Naruto a Sakura tam už byli. Jen Kakashi zase nikde. Sedl jsem si na lavičku za nimi. Po pěti minutách přiskočil Kakashi.
Konečně je ráno! Tak strašně se těším na ten tábor. Doufám, že se tam budu moct sblížit se Sakurou a nebude jen okolo toho blba Sasukeho. Měl jsem ještě chvíli čas tak jsem rychle překontroloval věci a vyběhl na místo srazu. Docela mě překvapilo, že jsem nepřišel poslední tedy kromě Kakashiho ten je vždy chodí pozdě a má blbý výmluvy. Po chvíli přemýšlení co budeme celé dny dělat mě vyrušila Sakura a po chvíli přišel Sasuke. Čekali jsme tam ještě samozdřejmě na Kakashiho to by přece nebylo ono.
''Omlouvám se bando. Přes cestu mi prošla černá kočka. Musel jsem to obejít.'' 'TO JE LEŽ!'' vykřikli ti dva idioti. Kakashi se podíval pohledem typu ,,už mi zase nevěří'' a vydali jsme se na cestu. Šel jsem vzadu protože jsem nepotřeboval vykecávat s Narutem a ani mít Sakuru nalepenou na ruce. Z mého přemýšlení mě vyrušil Naruto nějakou přiblblou poznámkou ke mě. Pro jistotu jsem ho ignoroval a šel dál. Docela jsem se těšil až dorazíme. Stejně bych byl radši, kdybych tam nemusel. Konečně jsme dorazili a já si rozdělal stan a připravil si místo na spaní.
Když přišel Kakashi a řekl, že mu zase přes cestu prošla černá kočka tak jsme oba se Sakurou vykřikli "TO JE LEŽ!" Ten blb Sasuke se na nás díval jak na idioty radši jsem nic neřekl a vydal se dopředu zamnou šla Sakura s Kakashim, když v tom mi Kakashi řekl, že budu muset mít stan se Sasukem. Byl jsem totálně naštvaný .. Pak jsem se zeptal "Kakashi-sensei nemůžu mít svůj stan než mít stan se Sasukem?" Kakashi jen zakroutil hlavou v nesouhlas. Myslím, že sasuke o tom taky zatím neví takže bude potom stejně nadšený jak já. Radši jsem se někam zdejchl a když jsem přišel Sasuke Stavěl stan musel jsem mu to nějak říct. Takže Naruto zvládneš to! "Sasuke musíme mít stan spolu Kakashi mi to řekl po cestě".
Konečně jsem dodělal stan a přišel mi Naruto oznámit to, že máme stan spolu. ''no to je super... Spíš na své půlce. Opovaž se mě v noci nějak dotknout'' docela mě to naštvalo ale nechtěl jsem být zlý. Zavřel jsem stan a šel za Kakashim. ''To mi děláte naschvál že ano?'' ''Nemohu za to. Prostě to tak bude. Nesmím ho dát k sakuře. Bůhví co by dělali!'' ''To je naposledy!'' naštval jsem se a šel si sednout k nedalekému jezeru. ''To je fakt jak naschvál!'' šeptal jsem si pro sebe. Když v tom přišla Sakura. No super. Ta mi taky dost chyběla. Poslal jsem jí zpět a šel si sednout jinam.
Sasuke vypadal taky pěkně naštvaně znovu jsem otevřel stan odložil si věci asi myslím, že Sasuke bude někde v okolí radši zatím zůstanu tu, když jsem vylezl zjistil jsem kde je Sasuke pomocí toho, že za ním už cupitala Sakura jak já ho nesnáším. Šel jsem na druhou stranu, abych od něj byl co nejdál. Doufám, že to nějak přežiju. Divím se, že se zatím neozval Kurama. Ubíral jsem se myšlenkama úplně jinam než bych měl. Musím myslet na trénink a mise! Nevím proč, ale najednou jsem usnul. Probudila mě až Sakura, když mi oznámila, že je večeře a mám se jít najíst. No sláva ramén!
Seděl jsem pořád u toho jezera. Začlo se docela dost stmívat ale mě to bylo jedno. Usnul jsem pod stromem o který jsem se opíral. Po pěti minutách mě přišel vzbudit Naruto. Prej si Sakura všimla že chybím tak mě šel najít. Seděl jsem naproti němu na zemi a civěl mu do očí. ''No jo furt. Už jdu...'' řekl jsem otráveně a vstal. ''Proč jsi pro mě přišel ty a ne Sakura když si všimla ona. Myslím že kdyby si nevšimla, nikdo mě ani nehledá...'' koukal jsem do země a šel. ''Každopádně díky, Naruto'' Vážně jsem poděkoval někomu, kdo se chová jak největší idiot?! Sasuke Vzpamatuj se a uvědom si s kým mluvíš!Tak konečně jsme všichni a já se mohl pustit do svého milovaného raménu. Teď jsem si uvědomil, že mi ten blbec poděkoval. To nemůže být pravda! Nedal jsem na sobě znát co si myslím a radši se cpal už 4 miskou raménu. Všichni byli ticho docela divný většinou někdo mluví a ten někdo budu já. To se jako nemůžou bavit, když já něco neřeknu? Radši jsem je dál ignoroval, když jsem do sebe nacpal už 7 misku raménu měl jsem dost "Jdu se ještě projít" Nečekal jsem na odpověď a vyrazil. Řekl bych, že ostatní tam ještě seděli já si mezitím sedl na svoje místečko a přemýšlel. Doufal jsem, že mě nikdo nevyruší poslední dobou nějak rychle usínám byla poslední myšlenka než se mi zavřeli oči. Asi bych tam spal až do rána, kdyby mě někdo nevzbudil..
Ten idiot tam zase usnul. Po dvou hodinách co odešel jsem ho šel vzbudit. Vůbec jsem nejedl takže jsem měl docela hlad. Přišel jsem za ním a zakručelo mi hrozně v břiše. ''Hej Naruto!'' ten blb se jenom ze spaní usmál a zašeptal moje jméno. ''Naruto vstávej! Jdeme si lehnout do stanu!'' pořád nic. Tak fajn. ''Narutó mám ramen!'' Otevřel oči a hledal ramen. ''KDE?!'' ''jdeme do stanu! Dělej, budeš nemocnej!'' podepřel jsem ho a pomohl mu do stanu. Stejně nechápu jak můžu pomáhat někomu, koho nemám rád...
Konečně jsem pochopil co se stalo. Já usnul zase na mém místě a ten blb mě přišel vzbudit docela mě to překvapilo samozřejmě až po tom co jsem se probral. Sasuke vypadal, že má hlad nevšímal jsem si u stolu jestli jí nebo nejí takže jsem se musel zeptat jinak bych to nebyl já. Byli jsme ve stanu a chystali se spát, ale já se stejně chtěl zeptat "Sasuke?" jen něco zabručel na způsob, že poslouchá "Jedl jsi vůbec něco ? Vypadáš, že máš hlad" řekl jsem se svým obyklým úsměvem. Čekal jsem na odpověď.
Otočil jsem se na něj a trochu zesmutněl. ''ne... vypadám na to?'' ''Ne...'' vylezl jsem ze stanu a sedl si před tábor ke břehu jezera a koukal na odraz svítícího měsíce. (Poznámka Miw- jen já mohu dělat ze záporáka měkotu xddd :DD) ''Je docela pěkně'' povídal jsem si sám pro sebe a koukal na hladinu. Pousmál jsem se a zalezl zpět do stanu. Naruto je okamžitě zeptal... ''Kdes byl?'' A blbě se usmál. ''u jezera...'' pousmál jsem se, otočil jsem se a koukal do stěny stanu. Naruto vylezl se stanu a šel do nedalekého obchodu pro něco k jídlu. Když se vrátil, hned jsem se ho zeptal. ''To máš už zase hlad? Sežral jsi 7 misek ramenu!'' ''to není pro mě ale pro tebe'' usmál se a podal mi nějaké sušenky nebo co to bylo. ''Děkuju... Naruto'' pousmál jsem se a rozdělil jsem se i s ním. Dochroustali jsme sušenky a šli spát.
Ještě chvíli mi trvalo než jsem usnul, protože jsem ještě před chvílí spal. Začal jsem přemýšlet bože proč já mu vlastně pomáhám byla jeho chyba, že se nenajedl! Každý jsme leželi úplně u stěny stanu slyšel jsem jak už Sasuke podřimuje neměl jsem náladu spát ještě navíc, když jsem toho hodně spal přez den (Tohle dělám přesně já :'D -Viky). Vyšel jsem ze stanu a šel jsem víc prozkoumat lesík, kde jsem předtím usnul. Zjistil jsem, že dál od našeho tábora je pole nebe bylo krásně vidět tak jsem tam seděl skoro do rána než jsem se rozhodl konečně vrátit do stanu, ale když jsem tam došel tak se Sasuke rozvaloval zase jsem zavřel a šel ještě prozkoumávat stejně nemá cenu skoro k ránu jít spát, když se za chvíli musíte vzbudit samozdřejmě jsem skončil na svém místečku, kde jsem uvažoval až do rána.
Doufám, že se vám tento díl líbil a že se na to aspoň někdo podívá určitě budeme rády a můžete očekávat další kapitolku Vaše Viký <3 A Míw <3
ČTEŠ
SasuNaru - Tábor pro Genniny
FanficDva mladí Geninové z týmu 7 a jedna otravná holka jeli na přípravný tábor s jejich učitelem. Jejich úkol byl naučit se týmové práci a dokončit nějaké mise.. Tento příběh píšu s kámoškou doufám, že se bude líbit C: