Arkadaşım Esra Çetin'le birlikte yazdığımız hikayeye 13.bölümden itibaren tek başıma devam edeceğim.Umarım beğenirsiniz :)
~GİRİŞ~
De La Cruz’a adımını attığı anda pişman olmuştu genç adam. Şuanda bu havasız mekânda değil de kardeşinin yanında olmalıydı fakat arkadaşlarının ısrarlarına daha fazla dayanamamıştı. 24 yaşında bir erkeğin eve kapanması onlara garip geliyordu. Ne yazık ki Jason’ın, kaybettiği ailesinin arkasından yas tuttuğunu akıllarına getiremiyordu ikiside.
Barselona’ya geldikleri ilk ayda taşındıkları apartmanda tanışmıştı Rafael ve Martino ile. Karakter olarak Jason’a hiç benzemeseler de, İspanyol kardeşler tanımadığı bu şehre adapte olmasına yardım etmişlerdi. Genç adamın iş bulmak için dışarı çıktığı zamanlarda Stelle’ye göz kulak olmuşlar, annelerinin yaptığı yemeklerden her gün ikisine getirmişlerdi. Aptal ve kadın düşkünü olmaları haricinde pek olumsuz özellikleri yoktu.
Nou Barris bölgesinin en ünlü striptiz kulübünde dans eden kadınlar tahmin ettiği gibi çok güzellerdi. Ancak Jason, başka erkeklerin zevkleri için ve para karşılığında kendilerini sergileyen bu kadınlardan hiç haz etmiyordu. Boş masa bulmanın neredeyse imkânsız olduğu düşünülürse soyunmaktan başka şeylerde yapıyorlardı. Arkadaşlarının arkasından ayaklarını sürüyerek sahneye yakın masalardan birine oturdu. Kulübün barmeni Rafael’in okuldan arkadaşı olduğu için en önden bir yer ayarlamıştı üçüne.
Çevresindeki manzara sigara dumanından pek net seçilmese de, kadın erkek kahkahalarından ortamdan tek hoşlanmayan kişinin kendisi olduğu anlaşılıyordu. İkiz kardeşler şimdiden biralarını söyleyip yanlarına gelmesi için üç kadını çağırmıştı bile. Jason bir saatin çok çabuk geçmesini isteyerek sahnedeki kadına baktı.
Üzerinde pilili bir etek vardı. Dizlerine kadar gelen file çoraplar eteğe daha seksi bir hava kazandırmıştı. Bu görüntüsüyle liseli bir genç kız yerine tam da beklenen etki yaratmıştı, bakışları bacaklarına çekiyordu. Jason daha yukarı baktığında kadının göğüslerini örten şeyin bacaklarından daha açık olduğunu gördü. Göğüs uçlarını kapatmak için ilginç bir yöntem bulmuştu. Kırmızı bantlarla dokunmak yasak dercesine uyarmıştı genç kadın. Onun üzerindeki siyah ipli büstiyer ise öylesine giyilmiş gibi duruyordu.
Jason bedenini hiç önemsemeden sunan bu kadının yüzünü merak ederek bakışlarını boynundan yukarı kaldırdı. Vücudu yetişkin bir kadın gibi görünse de bu striptizci kız en fazla yirmisinde görünüyordu. Kahverengi saçları özensiz bir şekilde omuzlarından dökülüyordu. Göz makyajı biraz dağılmıştı ama bu bile güzelliğini gölgelememişti. Kız çok güzeldi ama Jason’ın hayatına sokacağı tipte bir kız değildi.
“O en popüler olan dostum.” Martino Jason’ın omzuna vurup kahkaha attı. “Karmen dans ederken kimseyle ilgilenmez ama sen ilgisini çektin” diyerek Jason’a imrenircesine içini çekti. Böyle bir kızın ilgisini çekmek istemiyordu, hatta derhal buradan ayrılmak istediği tek şeydi. Birasına tam bitirmeden ayağa kalktı ve arkadaşlarına döndü.
“Ben gidiyorum siz eğlenmenize devam edin” dedi ve aynı anda sahneden birinin seslendiğini duydu. “Beni izlemeden nereye gidiyorsun?” Jason müziğe ve gürültüye rağmen yakın olduğu için kızın ne dediğini duyabildi.
Karmen çoraplarından birini yavaşça indirirken gözlerini Jason’dan ayırmadı. Ancak genç adam daha fazlasını görmek istemediği için kaşlarını çatarak cebinden bira parasını çıkardı. “Masaya bırakmak yerine neden buraya bırakmıyorsun?”
Eğer öylece çekip giderse arkadaşlarının dilinden kurtulmazdı. Kıza da kaba davranmak istemiyordu. Kendisi çok aşağılıkça bulabilirdi ancak sahnedeki kız bundan zevk alıyordu demek ki. Parayı masanın üzerinden alarak sahneye yaklaştı ve sadece kızın yeşil gözlerine bakarak banknotu iplerin arasına sıkıştırdı.
“Buraya geldiysen eğer iğrenerek bakmak yerine keyif alıyor gibi davran.” Karmen genç adamın parayı sıkıştıran elini göğsünün üzerinde tuttu. “Motivasyonumuzu düşürüyorsun” dedi elini çekmeden.
Jason içeri girdiği andan beri ilk kez gülümsedi. “Soyunmak için motivasyona ihtiyacınız olduğunu hiç düşünmemiştim “ diyerek konuşmayı noktaladığını sandı. Ama bu delişmen kızı hiç tanımıyordu.
“Bizi hiç tanımadan hakkımızda peşin hüküm veren ama fırsatını bulunca yatağa atmaya çekinmeyecek senin gibi tipleri görünce ihtiyacımız oluyor mankafa” dedi ve eteğini henüz zamanı gelmese de üzerinden çıkardı. Jason’ın rahatsız olduğunu fark ettiği için daha istekliydi bu günkü dansında.
“Daha gerçek ismini bile bilmediğim bir kızla sevişmek istediğimi hiç sanmıyorum” dedi arkasını dönüp giderken. Karmen’in duymadığını da sandı ancak kız duydu.
“Göreceğiz ana kuzusu. Buraya bir kez daha hem de kendi isteğinle geleceksin”
Jason elini ceplerine sokarken “Göreceğiz güzel kız” diye mırıldandı. O anın çok yakın hatta dakikalar sonra olduğunu bilemeyecek kadar kendine güveniyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatımın Kadını
RomantizmAilesinden geriye sadece küçük kardeşi kalan genç bir adam düşünün.Onun sağlığı ve geleceği için hiç tanımadığı bir kadınla evlenmek zorunda kalıyor.Yüzüne dahi bakmam dediği striptizci bir kadınla...