1.fejezet

968 42 3
                                    

Ann Tailor egy átlagos tizennyolc éves lány volt, aki Miami külvárosában élt szüleivel, és tizenöt éves húgával. Épp érettségire készülődött, de elég hamar megunta tételei tanulását, így lement a nappaliba. Szülei és húga nem voltak otthon, úgyhogy ő bármit nézhetett a tévében. A készüléken, a kelleténél talán kicsit magasabb hangerővel a kedvenc filmjét kapcsolta be: Csillagok Háborúja: Az ébredő erő. A lány vidáman nézte a filmet, habár semmi újdonság nem volt már benne, annyiszor látta, hogy kívülről tudta az egészet. Habár tudta mi lesz a következő mondat, mégis nagyon zavarta, mikor valaki elkezdte nyomni a csengőt, és nem hallotta a szöveget.

Gyorsan leállította a filmet, felkapta a kulcsát, és mérgesen kiment ajtót nyitni. A kapun nem lehetett átlátni, így nem tudta ki lehet a látogatója, aki még mindig nyomta a csengőt. Mikor kinyitotta az ajtót, nem hitt a szemének. Az utcán két rohamosztagos állt. Ann – nek még meglepődni sem volt ideje, mikor az egyik alak felemelte a kezében lévő fegyvert, és fejbe vágta vele a lányt, aki előtt így elsötétült minden.

Mikor magához tért, a földön feküdt. Ahogy kinyitotta a szemét meglátta a körülötte lévő rohamosztagosokat, és még egy alakot, aki velük ellentétben nem fehér, hanem fekete ruhát viselt. Mikor felült, egyből be tudta azonosítani az illetőt: Kylo Ren állt előtte.

- Szia – köszönt a fekete ruhás alak.

- Helló...

- Kylo Ren vagyok.

- Nem inkább Ben Solo? – akadékoskodott a lány. - Amúgy az én nevem Ann Tailor.

Kylo Ren mintha kicsit megremegett volna a Ben Solo név hallatára, és Ann tudta, hogy azért, mert aki legutóbb Bennek szólította, az az apja volt, akit megölt, bár a lány nem tudta végig nézni azt a jelenetet, mert beállítottak hozzá a rohamosztagosok.

- Mindkettőben tévedsz – válaszol a férfi. – Inkább maradjunk a Kylo Rennél. És a neved nem Tailor.

- De igen – morogta mérgesen a lány, miközben felállt. – Csak tudom a saját nevemet!

- Rosszul tudod. Kis korod óta azt mondják ez a neved. Négy éves korod óta. Azóta nevelőszülőkkel élsz.

- Mi? – kérdezte Ann.

- Igazából a testvérem vagy. A neved Ann Solo.

Ann döbbenten meredt maga elé. Kylo Ren a bátya? Akkor viszont a szülei Leia Organa és Han Solo, a kedvenc karaktere a csillagok háborújából.

- Király! – kiáltotta végül. – De akkor hogy kerültem a Földre?

- A szüleid...

- Mármint a szüleink.

- Tehát a szüleink – morogta Kylo Ren jól megnyomva az utolsó szótagot – elküldtek a Földre, nehogy megöljelek.

- De ugye most nem akarsz megölni, Ben?

- Nem. És már mondtam, hogy ne szólíts Bennek. Tehát, felraktak egy űrhajóra, hogy egy kis időre eltüntessenek a közelből, de a gép felrobbant. Ők nem tudják, de az embereknek sikerült kimenekíteniük téged. Rajtam kívül mindenki halottnak hisz.

- De ti... én ismerlek titeket egy filmből! – mondta Ann kérdő tekintettel nézve testvérére.

- Igen. A Földön élő emberek felveszik amit csinálunk, és levetítik. Nem tudunk tenni ellene semmit sem. Kamerákat helyeznek el, amik lehet, hogy most is vesznek minket – magyarázta Ben. – De te biztos tudod, miről szól.

Star Wars: The light of the First Order ( Az Első Rend fénye)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora