Lisas POV
Ik ben alleen thuis..gelukkig.Ik zit op de bank mijn huiswerk te leren.Ik heb een 4 op Frans dus dat ben ik nu alsnog aan het leren.Ik moet het wel vertellen aan pap maar dan gaat ie me weer iets aandoen.Sinds mijn moeder is overleden mishandelt hij mij.Ik hoor een sleutel in het slot gaan.Ik kijk op de klok.Half 5...hij zal toch om half 7 thuiskomen? Ik sta op en loop naar de gang.'Hoi, was het leuk op je werk?' vraag ik zo normaal mogelijk.Hij bromt iets...dat betekend dat er iets vlink mis is.Ik voel mijn litteken op mijn rug weer branden.Hij duwt me aan de kant en loopt naar de woonkamer.Ik loop achter hem aan.'Waar blijft mijn eten' bromt ie.'Ik ben nog niet begonnen, ik was bezig met leren' zeg ik voorzichtig.Hij staat op en heft zijn hand op om mij te slaan.Mijn handen schieten als bescherming naar mijn hoofd.Ik kijk door mijn wimpers en zie dat hij zijn hand naar beneden laat zakken.'Maak het klaar' zegt ie.Ik laat mijn handen zakken en ren naar de keuken.Ik gris een pan uit de la en zet hem op het vuur.Ik pak een bak bami uut de koelkast en zet hem in de oven.Ik pak een paar eieren en maak ze kapot zodat ik een gebakken ei kan maken.Ik hoor voetstappen mijn kant op komen.Hij komt achter me staan en kijkt mee over mijn schouder.'IK WIL VERDOMME GEEN ROER EI!!' schreeuwt ie.Van schrik laat ik een ei vallen.'RUIM DAT OP TRUT!!' schreeuwt ie.Ik kijk hem verschrikt aan.Hij grist de pan van het vuur en drukt het op de binnenkant van mijn onderarmen.Ik begin te gillen.'KOP DICHT BITCH!!' schreeuwt ie.Hij loopt weg alsof er niets gebeurt.Ik ren naar de kraan en haal de pan van mijn armen.Ik kijk naar de toestand.Ik val bijna flauw.Ik doe de kraan open en doe mijn armen eronder.Ik kijk op het klokje hoellang de bami nog in de oven moet.10 minuten..dan hou ik ook nog 10 minuten mijn armen onder de kraan.Dat eitje komt later wel...
Ik haal de bami uit de oven en leg het op een bord.Ik loop naar mijn vader en geef het aan.'Waar is het eitje?' vraagt ie.'Die komt zo' zeg ik.Hij knikt.'Als het maar snel is' zegt ie.Ik knik en ren naar de keuken.Snel bak ik een eitje.Als ie klaar is leg ik hem op en bord en snel weer naar mijn vader.'Asje' zeg ik als ik het eitje aan hem geef.Hij bromt iets.'Ik ga leren' zeg ik.Dit keer zegt ie niets.Ik pak mijn boek en loop de trap op.Ik plof op mijn bed en sla mijn Bio boek open.Ik blader naar hoofdstuk 5.Cellen en Organen.Ik sta op en doe mijn radio aan."One Direction is in Doncaster!" zegt de presentator.Cool!! Ik ga op mijn bed liggen en staar naar mijn boek.Na een uur te hebben gekeken sla ik het boek dicht.Dit heeft ook geen nut.Ik trek mijn pyjama aan.Ik ga op bed liggen en ga denken.De laatste tijd heb ik heel vaak nachtmerries.Ik probeer in slaap te vallen maar het lukt niet.Ik sta op en kijk hoe laat het is.12 uur..dan ligt mijn vader ook al op bed.Ik loop naar het raam en trek de gordijnen open.Na 5 minuten naar buiten te hebben gestaard loop ik weer naar mijn bed.Na lang te hebben draaien val ik in slaap met wéér een nachtmerrie....
Haajjj peoples..eerste hoofdstuk van Behind The Door!! Comments zijn altijd welkom;p
xx nienke
JE LEEST
Behind the door (Louis Tomlinson)
FanfictionDit verhaal gaat over Lisa. Na de dood van haar moeder zijn haar vader en zij naar een ander huis verhuist. Haar vaders frustratie reageert hij op Lisa af. Hij mishandelt haar op verschrikkelijke manier. Lisa ziet het leven niet meer zitten, ze denk...