Hoofdstuk 13

449 11 4
                                    

Louis' POV

Ik stap uit de auto en doe de deur voor Lisa open. Ze glimlacht. Ik loop naar de voordeur en doe hem van slot af. Ze loopt naar binnen. Ik pak haar hand. Ze vlecht haar vingers in die van mij. Ik doe de deur van de woonkamer open. Als Lisa de jongens ziet stormt ze gelijk op ze af.'LISA!!' schreeuwt Zayn.'BADBOY!!' gilt ze. Ik lach. De jongens staan op en geven haar eeb knuffel. Ik loop naar ze toe.'Waar is Liam?' vraagt ze als ze zich uit de grepen van de jongens heeft gewurgt.'Die moest even iets weg brengen' zegt Niall. Raar..hij wist dat Lisa thuis zou komen...

Lisa's POV

'Ik wil eten!!' roept Niall.'We wachten even tot Liam er weer is' zegt Harry. Ik ga op bank zitten. Zayn komt naast me zitten. Hij trekt me op zijn schoot.'Ik ben blij dat je er weer bent!' zegt Zayn. Hij geeft me kus op mijn wang.'Beetje rustig aan Badboy' zegt Louis. Ik lach. Ik kijk Zayn aan. Hij heeft een cheeky glimlach op zijn gezicht. Hij tilt me op en gooit me over zijn schouder.'ZAYN!!' gil ik. Hij begint te lachen. Hij begint te rennen. Ik begin te gillen. Opeens stopt ie. Ik voel dat ie me aan iemand overgeeft. Ik kijk wie me vast heeft. Ik lig over de schouder van Niall. Ook Niall begint te rennen. Weer begin ik te gillen. Hij rent naar buiten. Ik voel weer 2 andere armen om me heen. Dit keer lig ik in de armen van Louis. Hij loopt langzaam naar de tuin. Als we bij de boom zijn zet ie me neer.'Ik wil je iets vragen Lisa' zegt ie. Hij gaat op één knie zitten. Ik krijg tranen in mijn ogen.'Toen ik je voor het eerst zag..dacht ik..wat ben je mooi. En dat denk ik nogsteeds als je naast me wakker word. Ik wil je echt nooit meer kwijt. Lieve Lisa...wil jij mijn vrouw worden?' zegt ie. Oke..ik hou het niet meer. Ik begin te huilen.'Ja' huil ik tussen mijn tranen door.'Echt?' vraagt ie. Ik knik hevig. Hij staat op en omhelst me. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder.'Ik hou van jou Louis' zeg ik.'Ik ook van jou Lisa' zegt ie. Ik wurg me uit zijn greep.'O..wacht shit dit moest ik ook nog doen' zegt ie. Ik glimlach. Hij haalt een doosje uit zijn zak en haalt er een ring uit. Hij schuift de ring om mijn vinger. Ik bekijk de ring.'Wauw Louis...' fluister ik. Het is een zilveren ring met diamanten. Hij komt dichter naar me toe en geeft me een zoen. Als ik lucht nodig heb stop ik de zoen.'Mag ik een vriendin bellen?' vraag ik.'Tuurlijk!' zegt ie. Ik ren naar binnen en pak gelijk mijn mobiel en tik het nummer in...

Louis' POV

Ze rent bij me weg en even later begint ze histerisch rond te springen. Ik loop naar binnen. Zayn trekt me ineens mee de keuken in.'Wat is er?' vraag ik.'Wat hebben wij gedaan gisteravond?' vraagt ie.'Naar dat feest geweest' zeg ik.'En allemaal gekke dingen' zegt ie.'Hoezo gekke dingen?' vraag ik. Hij trekt de muts die hij opheeft van zijn hoofd. Ik begin te lachen door zijn roze haar.'Stop met lachen' zegt ie. Ik stop gelijk.'Geef je arm eens' zegt ie. Ik steek mijn arm uit. Ook hij steekt zijn arm uit. Als ik naar mijn pols kijk staat er een half hartje. Hij houd onze polzen bij elkaar. De hartjes zijn heel als we ze bij elkaar houden.'Hoe kan dit' fluister ik.'We waren dronken Louis' zegt ie.'Man..ik ga trouwen' sis ik. 'Heeft ze ja gezegt?' zegt ie. Ik knik.'Man..we zitten dik in de problemen' zeg ik. Hij knikt.'Niks tegen Lisa zeggen' zeg ik.'Ik hou mijn mond...'

haaj

wie wil misschien een cover voor mij maken...

lots of love

Behind the door (Louis Tomlinson)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu