Hoofdstuk 7

597 14 1
                                    

Louis' POV

Ik zie dat Lisa wit wegtrekt.'BEL 112!!' schreeuw ik. Ik ren nogsteeds door. Ik stop bij een bankje en ga er met haar op zitten. Ik zie dat ze haar ogen dicht heeft.'Lisa?' zeg ik met trilling in mijn stem. Geen antwoord..Ik hoor in de verte een ambulance. Ik leg mijn vingers onder haar kaak. Gelukkig...nog hardkloppingen alleen wel onregelmatig. Zayn komt naar me toe rennen.'Ze komen er aan!' zegt ie. Ik knik. Er loopt een traan over mijn wang.'Blijf alsjeblieft leven' fluister ik.'Het komt goed' zegt Zayn. Ik kijk naar Lisa. Er valt een traan van mij op haar wang. Ik strijk met mijn vingertop hem weg.'De ambulance is er' zegt Zayn. Ik kijk op. Er rennen 5 mannen naar me toe. Ze pakken Lisa en rennen met haar naar de ambulance. Ik wil mee rennen maar word tegen gehouden door een ambulacebroeder.'Jongeman..jij blijft hier' zegt ie streng.'Maar..' zeg ik.'Niks gemaar jij blijft hier!' zegt ie. Ik loop weer terug naar het bankje waar Zayn zit. Ik ga zitten en verberg mijn hoofd in m'n handen. Ik begin hard te huilen. Ik hoor de ambulance weg rijden. Ik begin nog harder te huilen. Ik voel een hand op mijn schouder. Ik kijk op. Zayn heeft tranen in zijn ogen.'Kom we gaan naar het ziekenhuis' zegt ie. Ik knik. Samen lopen we naar mijn auto. Ik wil achter het stuur kruipen maar word tegengehouden door Zayn.'Wat!' snauw ik.'Ik ga rijden' zegt ie. Ik loop naar de andere kant en ga op de bijrijdersstoel zitten. Zayn geeft gas en we vliegen vooruigt. Ik knal met mijn hoofd tegen het raam. Ik wil er iets uit vlappen maar hou met toch maar in. Ik staar uit het raam. Wat zijn ze nou met Lisa aan het doen? Zou ze aan allemaal buisjes liggen? Zou ze uberhoud nog leven? En wie is die klootzak die haar inelkaar sloeg? Zou dat haar vader zijn? Wat wil hij in hemelsnaam met haar? Waarom stel ik steeds vragen aan mezelf? Ben ik gek geworden ofzo!

Als we bij het ziekenhuis zijn spring ik letterlijk uit de auto. Ik ren naar binnen en storm op de bali af.'Waar ligt Lisa Muller?' vraag ik.'A825' zegt ze kortaf. Ik knik. Ondertussen is Zayn er ook.'Ze ligt op A825' zeg ik.'Ik wist dat dit ziekenhuis veel verdiepingen had maar niet zo véél!' zegt ie. Ik grinnik.'We gaan wel met de lift hoor' zegt ie.'Ja' zeg ik. We lopen naar de lift en ik druk op knopje 8. Ik voel dat we omhoog gaan. Als we stil staan wacht ik ongeduldig tot de deuren open gaan. Als de deuren open gaan doorzoek ik de verdieping en blijf staan bij A825.'Je kan het maatje..ik blijf hier wachten' zegt Zayn. Ik knik. Ik leg mijn hand op de deur klink en doe hem langzaam open. Ik blijf van schrik staan. Ze zit onder de slangetjes. Dit kan niet waar zijn. Niet met haar! Ze verdiend dit niet! Ik loop naar haar toe en ga op de stoel zitten. Ik pak haar hand. Ik schrik als ik haar huis voel. Het is helemaal koud! Ik knijp er ligt in.'Word alsjeblieft wakker babe..je verdiend dit niet..ik mis je' fluister ik. Ik hou haar hand tegen mijn wang.'Ik hou van je' fluister ik. Zij hoort hier niet te liggen! Ik ga die klootzak vinden..en die kan maar beter wegwezen!

Votes!

Commets!

Lots of Love!

Behind the door (Louis Tomlinson)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu