Hoofdstuk 3

670 21 1
                                    

Louis' POV

Ik lig te woelen in mijn bed.Ik denk steeds aan dat meisje.Zal ze al wakker zijn? Zal die enge man haar weer hebben gemarteld? Ik kijk op de klok..1 uur s'nachts.Ik hoor Harry aan de andere kant van de muur snurken.Ik zucht..Ik stap uit bed en stap in mijn pantoffels.Ik pak mijn mobiel en loop de trap af.Ik loop naar de woonkamer en pak een deken uit de la.Ik loop naar de tv en druk hem aan.Ik plof op de bank en sla de deken over me heen.Ik begin te zappen en stop bij een aflevering van CSI.Mijn mobiel begint te trillen.Ik pak hem op en kijk wie mij een smsje heeft gestuurd.Mmm onbekend nummer...Ik open hem en begin te lezen.

Hajj,

Ik zag je nummer op mijn pols staan.Is het goed dat ik nu naar je toe kom?

Lisa

Ze heet dus Lisa! Ik stuur gelijk één terug.

Haajjj,

Is goed, je weet waar ik woon hè...alleen mijn vrienden slapen nog..maar ik ben wakker hoor   ;p...ik zie je zo

Louis x

Zal ik dat kusje wel doen? Ach boeit mij dat..Ik verstuur hem en wacht af...

Ik zie een licht flits. Zal ze om 2 uur s'nachts op de fiets gaan.Ik sta op en loop naar de deur.Ik doe open..en daar staat ze dan met een koffer.'Hoi' fluister ze.'Hoi, kom binnen' fluister ik.Ze doet haar jas uit en zet de koffer op de gang.'Kom' fluister ik.Ik wil haar arm pakken om haar mee te trekken want zie dat ze twijfelt..maar ik  doe  het niet want straks ziet ze dat als een bedreiging ofzo.Na enige twijfel loopt ze toch met me mee.Ik plof op de bank.'Ga zitten' zeg ik.Ze komt naast me zitten.'Je hebt me iets uitteleggen' zegt ze.'Ja inderdaad, maar jij ook' zeg ik.'Ik weet niet of ik dat kan' zegt ze.'Ik begin anders wel' zeg ik.Ze knikt.Ik kijk haar diep in haar ogen aan.Ik verdrink bijna! Er stroomt een traan over haar wang.'Niet huilen..het komt goed' zeg ik.Ze kruipt naar me toe en komt tegen me aan zitten.Ik sla mijn arm om haar heen.'Je komt me zo bekend voor' zegt ze.'Ik ben Louis Tomlinson...ik zit in One Direction' zeg ik.'Oja' zegt ze.Ze moet nogsteeds huilen.'Mag ik vanavond hier slapen?' vraagt ze.'Tuurlijk mag dat, ik laat zo'n mooi meisje niet om 2 uur s'nachts alleen over straat lopen' zeg ik.Ze krijgt een glimlach op haar gezicht.Ik geef haar een knuffel.Ze legt haar hoofd op mijn schouder.Ik heb het gevoel dat ik haar al jaren ken.Ze gaapt.'Ben je moe?' vraag ik.Ze knikt.'Ik leg je het morgen wel uit' zeg ik.'Oke' zegt ze.Ik sla de deken over ons heen.Ze kruipt tegen me aan.Ik sla mijn arm om haar heen.Dit is echt het mooiste meisje van de wereld!

Sorry voor kort stukje maar ik ben nu bezig met hoofdstuk 4;p

Votes

Comment

Love you guys!!

Behind the door (Louis Tomlinson)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu