5

1.9K 116 46
                                    

Joker
Bu gerçekten eğlenceli olacaktı. Bir meleği şeytana dönüştürmek...AHAHAHAHAHAA!!!
"Daha ne kadar var?"
"Az kaldı."
"Ama ne kadar az?'
"Fazla sorudan hoşlanmam Harleen."
Son sözümün üzerine Harleen nam-ı diğer Harley somurttu ve kollarını birbirine doladı. Böyle yapınca çok tatlı oluyordu. Yanağını bir süre okşadım ve sonra sürmeye devam ettim.
"Geldik Harleen."
"Burası neresi?"
İçeri girince anlarsın. Harleen'e beni takip etmesi için işaret ettim. Asit tanklarının önüne gelince durdum. Güldüm. Ve bana merakla bakan Harleen'e döndüm.
Harley Quinn
Joker'e her geçen saniye daha fazla aşık oluyordum ki zaten hastanede de beni etkilemeyi başarabilmişti. O farklıydı. Yanlış anlaşılıyordu. Ve ben onun istediği her şeyi hem de her şeyi yapmaya hazırdım.
Asit tanklarının önünde durduğumuz sırada Joker'in gizlice güldüğünü fark ettim.
"Dikkatli ol Joker. Asite düşebilirsin."
"Avv...Ne kadar korkutucu. "
"S-sen niye beni bu asit tankına getirdin?"
"Mutluluğun tadına varabilmen için. Ama önce sana bir sorum var."
"Evet?"
"Benim için ölür müsün?"
Yeşil saçlarına bir daha baktım. Kıpkırmızı dudaklarına her şeyine kadar ezberlemiştim onu. Düşünmeme bile gerek yoktu.
"Evet."
"Bu çok kolaydı."
"Peki benim için yaşar mısın?"
"Evet."
"Dikkatli ol. Yapamayacağın şeylerin sözünü verme." dedi ve asit tanklarını gösterdi. Ne yapacağımı anlamıştım. Onun için yaşamalıydım. Evet demiştim.
Bir adım daha ileri...bir adım daha....bir tane daha...
Kollarımı açtım ve aşağı düşüşümü hissettim.
Ama bir dakika ben yüzme bilmiyordum ki...
Asit yüzümün her yerini yakarken öleceğimden emindim. Daha da derine gidiyordum ve artık nefes alacak gücüm kalmamıştı. Onun için yaşayamayacaktım.
Birden iki güçlü kolun beni yukarı kaldırdığını ve bana hayat veren nefesi hissettim. Gözlerimi açtığımda onu gördüm. Puddin'imi...
Dudaklarımdan tekrar öptü ve şeytani kahkahası boş duvarlarda yankılandı.

Bu bölümde filmden alıntılar yaptım :)
Umarım sevmişsinizdir.
Biraz kötü olmuş olabilir :(

King and Queen of Gotham || Jarley Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin