7

1.9K 106 40
                                    

Harley Quinn
Saçlarımı parmağıma dolamış oynarken Joker yanıma geldi ve masanın üzerine bir kağıt açıp oturdu.
"İşte bu planımız."
"Oldu bil Puddin'"
Dedim ve gülerek göz kırptım. O da aynı şekilde karşılık verdi. Bugün şehirde isyan başlatacaktık. Eh bunun için de Arkham Asylum Akıl Hastanesi'nden birkaç dosta ihtiyacımız vardı.
"Harley, saldırıdan önce ekipmanlarının hepsinin yanında olduğundan emin ol."
Joker'i onaylar biçimde kafamı salladım. Bu yapacağım ilk saldırı olacaktı. Joker de tedbir alıyordu haliyle. Ama yanıma en iyi dört adamını görevlendirmişti. O yüzden ölme ihtimalim koca bir SIFIRDI!
"Silah eğitimi görmek ister misin?"
"Çok eğlenceli olur!"
Joker gülerek elimi tuttu ve beni sürüklemeye başladı. Girdiğimiz oda oldukça genişdi ve her yerinde sayamayacağım kadar çok silah vardı.
Joker elime şirin bir tabanca tutuşturdu.

"Ama bu çoook güzell!""Sana özel yaptırdım zaten

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Ama bu çoook güzell!"
"Sana özel yaptırdım zaten."
"Teşekkür ederim pudingim!"
"Güzelim, ilerideki hedef tahtalarını görüyor musun? İstediğini seçerek başlayabilirsin."
Hedef tahtaları gözüme iliştiğinde en sondakine gittim ve silahı doğrulttum. Joker'in tek kolunu belimde diğer kolunu da silahda olduğunu gördüm. Silahta olan eliyle benim elimi tetiğe getirdi. Geri kalanı ben yapmak istediğimden tetiği çektim. Daha doğrusu çektik. Onun da eli tetiğin üzerindeydi.
Hedefi tam ortasından vurmuştuk. Joker boynumdan öptü ve gülerek "İşte benim kızım" diye mırıldandı.
Silah kullanmak çok kolaydı. Ayrıca sinirleri yatıştırmak için de harika bir yöntemdi. Kollarımı Joker'in boynuna atarak cilveli sesimle konuştum:
"Pudingim, isyancıktan sonra bara gidecek miyiz?"
"Orada seni beğenmeyen erkekler yok mu Kraliçe'm."
"O zaman beni beğenmelerini sağlarsın."
"Memnuniyetle."
Güldüm ve pudingimin yanağına bir öpücük kondurdum. İsyana dakikalar kalmıştı ve biz hala burada cilveleşiyorduk.
Joker kendi silahlarını alıp bana da almamı söylediğinde tüm hayranlığımı ondan almam biraz zor olmuştu. Hastaneye gitmeden önce silahlardan biri hoşuma gitti ve yanıma aldım. Üzerinde kırmızı harflerle "Good Night" yazan bir beyzbol sopasıydı bu. Cebimden çilekli sakızımı çıkarıp ağzıma attım ve yürürken patlatmaya başladım.
Araba az ileride duruyordu. Joker geldiğimi görünce gülümsedi ve kapıyı benim için açtı. Yine hızı en sona ayarlamıştı ve ben kaza yapmaktan az da olsa korkuyordum.
"Ben kaza yapmam Harley."
O anki dalgınlığımla "Ne?" diye cevap verdim. Sanki aklımı okuyor gibiydi.
"Aklın nerede senin? Birazdan isyan başlatacağız. Dikkatli ol."
"Özür dilerim."
Joker bir şey demeden tekrar yola döndü ve Arkham'ın kapalı kapılarını dinlemeden arabayı üzerlerine sürdü. Hastaneye gelmiştik. Zorla olsa bile...
Her bir yanımızdan gelen diğer arabalar ise Joker'in adamlarıydı. Birkaçı bizi korumak amacıyla önümüze geçti. Joker hiçbirine aldırmadan içeri girdi.
Ben de onun peşinden gittim ama daha kapıdayken silah sesleri yankılanmaya başlamıştı. Deli dostlarımın kahkahalarını ve çığlıklarını duyabiliyordum. Kırmızı alarm sesleri, adımlar, kargaşa...Her şey birbirine girmişti ki amacımızda buydu zaten.
Tek sorun ne bana ne de adamlarına gerek duymasıydı.
Joker üçüncü katın penceresine çıktı ve seslenmeye başladı:
"Harley! Bebeğim! Hadi!"
"Pudingim sen her şeyi hallettin gibi görünüyor."
"Hayır ben sadece isyanı başlattım. Beraber sürdüreceğiz."
"Geliyorum!"
Hızlı adımlarla içeri daldım. Bana saldırmaya çalışan birkaç güvenlik görevlisinin kafasına iki el sıktım. Joker haklıydı. Güvenliği durdurmak gerekliydi.
"Harley'im, öldürdün mü?"
"Evet birkaçını"
Elli beş tanesini öldürmüştüm ama muhtemelen bu Joker için yeterli değildi. Adamları da geri kalan tüm işleri halletmişlerdi. Yanımıza geldiler. Joker onlara bir kasayı uzatıp depoya götürmelerini emretti. İçinde para olmalıydı.
Joker
İçinde hasta ve doktor raporları olan kasayı adamlarımdan birine verdim. Harley mükemmel derecede güzel ve aynı zamanda da bir o kadar ölümcüldü. İşte tam istediğim kız.
Bir ödülü hak ettiğini düşünerek saçlarını okşayıp dudaklarından öpmeye başladım. Aslında bu... benim de hoşuma gidiyordu....

Hikayenin adı King and Queen of Gotham olacak 😀😊
İsmi öneren canım okuyucuma çok teşekkür ederim 😘
Bir de çok vıcık vıcık olmuyor değil mi?
Bölümler hakkındaki düşüncelerini yazarsanız sevinirim 😊❤️

King and Queen of Gotham || Jarley Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin