Joker
Koltuğuma gidip oturdum. Çimen yeşili gözlerimi Harley'den zorla alarak öldürebilecek birilerini aramaya çalıştım. Saçları dağınık, orta yaşlı bir adam Harley'in bulunduğu kafese girmek için cama yapışmış bir kaltak gibi davranıyordu. Harley ise buna karşılık daha da seksi hareketler yapmaya başlayınca bir saniye daha düşünmeden tabancamı alıp adamın kalbine iki el sıktım.
Harley'e aşık olmayacaktım ama kimsenin olmasına da izin vermeyecektim. O benim tatlı şeytanımdı. Ben ise onun puddin'iydim. Adamlarımdan ikisini Harley'e göz kulak olması için görevlendirdikten sonra dışarı çıktım. Kafamı dağıtmak istiyordum. Deniz kıyısına biraz daha yaklaştım ve her şeyin ne kadar berbat olduğunu düşündüm. Denizin kendi rengi yoktu, insanlar sıkıcıydı, Harley'e saçma sapan bir şey hissediyor gibiydim. Şimdi neden her şeyi herkesi öldürmek istediğimi anlıyor musunuz?
Kulağıma hareketli bir müzik dolmaya başladı. Bardan geliyordu. Birisi sesin şiddetini artırmıştı. Ona hesabını sormak için bara doğru harekete geçtim. Kimse benim mekanımda benden izinsiz bir şey yapamazdı. Kapıdan içeri girdiğimde Harley'in kafesten çıkmış hoparlörün yanında olduğunu gördüm. Lanet olsun...Babacığının küçük canavarı niye hiç rahat durmuyordu?
Hızlı adımlarla yanına gittim ve koluna sertçe kavrayıp geriye ittim. Aldığı darbenin şokuyla yere düşmüştü. Onun bu haline gülmekten kendimi alamadım. Herkesin bizi izlemesi falan umrumda değildi. Silahı kafasına doğrulttuğumda Harley'in korkusu yüzünden okunuyordu. "Harley Quinn...Tatlı şeytan. Niye Bay J'nin mekanından ondan izin almadan hareket ediyorsun?" dedim gülerek.
Kekeleyerek bana cevap verdi:
"B-bay J. B-ben s-sadece o-ortam b-biraz n-neşelensin d-diye m-müzik a-açmıştım."
Off...Böyle korkunca çok tatlı görünüyordu. Ne yapacağımı biliyordum. "Bu yeterli bir sebep değil Harley Quinn." dedim tehditkarca. Ardından silahın tetiğini çektim.
Harley Quinn
Patlama sesi duyduğum sırada gözlerimi kapatıp ölümü beklemeye başladım. Ama...Hiçbir şey hissetmiyordum. Gözlerimi yavaşça açtım ve Joker'in tabancasının eliyle beraber yukarıya doğru kalkmış olduğunu gördüm. Havaya ateş etmişti. Bana değil.
Joker bana bir süre hiçbir şey demeden ifadesizce baktı.
"Beni hayal kırıklığına uğrattın."
Dedikten sonra arkasına bakmadan gitti. Peşinden gitmek isterdim ama bundan hoşlanacağını sanmıyordum. Onu hayal kırıklığına uğratmıştım. Puddin'imi.
Gözlerimden yaşlar boşanmaya başladı. Etrafımdaki ağızları sulanmış adamların hiçbiri umrumda değildi. Sadece Bay J'yi istiyordum. Zor da olsa ayağa kalkmayı başardım ve sendeleyerek barmenin yanına ilerledim. Bir bardak viski söyledikten sonra telefonumu çıkarıp sessize aldım. Bundan sonra kimsenin bana ulaşmasını istemiyordum.
Bir bardak viskiyi kafama dikip kısacık bir sürede bitirmiştim. Bir tane daha söyledim. Deli gibi viski içip duruyordum. Aa, dur bekle ben zaten deli değil miydim?
Kısa bir süre sonra kontrolümü kaybetmişken ağzıma dayatılan soğuk bir bezin kokusunu aldım. Gözlerim yavaş yavaş kapandı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
King and Queen of Gotham || Jarley
Hayran Kurgu"Ben ki Harley Quinn, aşık olduğum adam için başka bir kişi olan kadın. " Kurgu çoğunluğu Suicide Squad filmindeki Jarley'den esinlenilmiştir. Arada çizgi romanda katılacaktır. ÖNEMLİ NOT : King and Queen of Gotham çok acemi yıllarımda yazmış olduğu...