15

1.3K 60 42
                                    

Harley Quinn
Bir tane daha.
Tekrar.
Yine.
Yüzüme aldığım ardı arkası kesilmeyen yumruklar burnumu kanatmış, gözlerimi morartmıştı. Delicesine ağlıyordum, karşımdaki adam ise bunun tam tersine kahkahalara boğulmuştu. Ben, yine onun malı olacaktım. Onun eşyası...
"Dok-tor, Quu-inn-zell..." dedi adımı güzel sesiyle heceleyerek. Tanrı aşkına bu adam ne yapıyordu bana böyle?
"Bay J, durun lütfen. Canım acıyor!"
"Mükemmel..." ardından aklımdan hiçbir zaman silemeyeceğim, gülümsemesi yüzüne yayıldı.
"Canımın acıması mı?" diye sordum boğazımı zorlayarak.
"Senin cezaların da olmalı Quinn."
"Quinn? Bay J, ben artık Harleen Frances Quinzel'ım. Harley Quinn öldü."
"A-a-a...Deme öyle, deme, deme, deme...Şimdi istediğim zaman Harleen istediğim zaman Harley olacaksın."
"B-Bay J...Ama..."
Birden hiddetlenerek sözümü kesti.
"Canımı sıkma. Quinn olma vaktin geldi."
Ne yapacağını kestiremiyordum. Çok acı çekeceğim kesindi. Ben...sadece, biraz mutlu olmak istemiştim. Bunu değil!
Saçlarımdan tutup (o şarkıyı söyleyeni döverim) beni yukarı kaldırdığında dudaklarımız birbirine değdi. O da şaşırmıştı çünkü asıl amacı yüzlerimizin yakın temas halinde olmasını sağlamaktı.
" Harley, hiç rahat durmuyorsun!" dedi kahkahalarınım arasında.
"Bay J, bu yanlışlıkla oldu." Yüzü birden asıldı.
"Ne yani, Puddin' ini öpmek istemiyor musun?"
Ne cevap verecektim? Evet dersem yalan olacaktı, hayır dersem tehlikeliydi. Sessiz kaldığımı görünce boğazımı sıkmaya başladı. Canımın acıması umrunda değildi. Beni sevdiğini sanıyordu.
"Cevap ver."
Sabırsız biri olduğunu bildiğimden telaşla cevap vermeye çalıştım.
"B-ben...ben...sizi...öpmek..." derin bir nefes aldım.
"İstiyorum."
Cevabımdan tatmin olmuş gibiydi. Dudakları yeniden kıvrılırken parmağını dudaklarımın üzerinde gezdirdi. Ondan uzaklaşmam gerekiyordu, bir yol bulmalıydım. Tekrar aşka kapılmak istemiyordum.
"Bugün izlediğin film...Beni özlettirmiş olmalı."
Lanet olsun! Her şeyi nereden biliyordu? Ben..onu özlüyordum evet, ama buna dayanacaktım.
"Bay J, ne istiyorsunuz?"
"Ne mi istiyorum? Bana ait olanı."
Ellerindeki ipleri çözüp beni serbest bıraktı. Şimdiye kadar etrafı incelememiştim. Oda mumlar sayesinde aydınlatılıyordu. Kırık bir masa ve duvarın en tepesinde olmasa da olurdu diyebileceğim bir pencere duruyordu. Onun dışında oda küçük, karanlık sayılabilecek, havasız bir yerden ibaretti.
"Ceza vakti Quinn."
Joker'a döndüğümde odadan çıkmak üzereydi. Başıma geleni anlamıştım. Kapıya doğru koşsam da yetişemeyeceğim ortadaydı. Kapıyı arkasından kilitledi.
Adım sesleri yok olana kadar onları dinledim.
Ben akıllanana kadar burada kalacaktım.
Joker
Harley'ye ceza verdikten sonra soygun yapmak için çıktım. Batman'in gelme ihtimaline karşın Harley'yi başka bir evin bodrumuna kapatmıştım.
Yanımdaki adama arabayı hazırlamasını söyledim. Gitmeden önce son bir kez telefonu açıp kameralara baktım. Burada değilken, Harleen'i bu şekilde gözlemleyecektim.
Duvarın bir köşesine sinmiş ağlıyordu. Yaptıklarının bedelini bir bir ödeyecekti. Kraliçesi, Kralına saygısızlık yapamazdı.
Arabaya binip soygun yapacağım bankaya gittim. Bu bankanın güvenlik önlemleri yeterince güçlü değildi.
Adamlarının üçü bankanın ön kapısından girip dikkat dağıtacak, ikisi, ikinci katın penceresinde girip alarmı etkisiz hale getirecekti.
Bende bu kargaşanın içinde kasaya gidip parayı alacak ve kanıtları yok edecektim.
Plan kusursuz bir şekilde işledi. Çıkmadan önce bir bombayı fırlatmayı ihmal etmedim. O gürültü beni rahatlatıyordu.
Harleen'i görmek üzere arabaya tekrar bindim.
Harley Quinn
Kaç saat aç ve susuzdum. Dudaklarım soğuktan morarmaya başlamıştı ve artık dayanamıyordum. Zor nefes almak uyanık kalmamı güçleştiriyordu.
Gözlerim yanmaya başlamışken bedenim gitgide ağırlaşıyordu. Yerin soğukluğundan kurtulmak için masanın karşısındaki sandalyeye oturmaya karar verdim.
Güçlükle de olsa ayağa kalktım. Bir iki adım attım. Başım delicesine zonkluyordu. Vücudumu kontrol edemiyordum.
Gözlerim, sulanmaya ve görüntü kararmaya başlamıştı.
Birden bacaklarım kendini serbest bırakıp düşecekken güçlü kollar sayesinde havaya kalktılar.
Bilincim kapanmadan önce hatırladığım son şey Bay J'nin kucağında bir yere gitmemizdi.
Joker
Harleen'i alıp daha güzel bir tedavi uygulayacaktım. Şimdi düşününce, bana olan aşkına yenilmesi onun için çok daha iyi bir ceza olabilirdi.
Onu götürüp deney masasına yatırdım. Kabloları da yerleştirdikten sonra uyanmasını bekledim.
--------
Yaklaşık on dakika sonra uyandı. Durumunu görünce çırpınmak yerine gözlerimin içinde baktı. Anıları canlanmış olmalıydı. Belki de Harley Quinn olmayı özlemişti. Onun doğası buydu. Aslında Harleen Frances Quinzel, hiçbir zaman görünen kişi olmamıştı. O hep doktor kimliğinin ardına saklanan Harley Quinn'di.
Harley Quinn
Yeşil gözlerini seyre dalmış, kendimi kaptırıp gitmiştim. Her ne kadar denersem deneyim olmuyordu. Sonucunda hep Bay J'e dayanamıyordum.
Onu delicesine öpmek, ona sarılmak istiyordum şu an. Ve bu sefer kendimi tutmayacaktım. Zayıf ama kararlı sesimle mırıldandım.
"Bay J, sizi öpmek istiyorum."
Suratı yaramaz bir gülümseme ile kaplandı.
"Beni baştan çıkarmaya mı çalışıyorsun Quinn?"
"Öpün beni Bay J."
Dudakları dudaklarıma yapıştığında, özlemle karşılık verdim. Pudingime saygısızlık etmiştim ve buna pişman olmuştum.
Kısa bir süre sonra durdu ve elektroşok'u aldı.
"Sakin ol bebeğim."
Korkmuyordum çünkü bunu istiyordum.
Kemeri ağzıma yerleştirdi. Şoku vermeden önce son bir kez alnımdan öptü.

İveeeet. Bölüm bitti :) Umarım hoşunuza gitmiştir. Rahatsız olduğunuz veya sevmediğini bir yer varsa söyleyin bebeklerim. Durun gitmeyin..
BONUS BÖLÜM
Bu kısımda King and Queen of Gotham wp grubuna iki soru sordum ve cevaplarını istedim. Hepsi cevaplamadı ama olsun xjgnxk (bazıları manyak, haberiniz olsun djfnd)
Soru 1- Harley mi Joker mı?
Soru 2- Sizce Joker, Harley'ye karşı ne hissediyor?
Cevaplar:
ece_celik1 :
1-Harley
2- Joker , bence harley e karşı boş değil ama daha çok onu kullanıyor.
RabiaArol :
1- Harley; çünkü onun gibi cesur eğlenceli çılgın bir kadın yok bu dünyada

2- Joker harley i seviyor fakat sevmekten korktuğunu düşünüyorum sevdigine zarar vermekten ,başını belaya sokmasindan korktuğunu dusunuyorum
irem_ozkck
1-Harley... Çünkü o fazlasıyla deli ve cesur. Ayrica sempatik ve guzel. Yani bir kizda araycağiniz her sey var. Ve o çok güçlü...
2-Bence joker harleyi seviyor, ama onu kullanarak planlanlarını tamamlamak daha çok işine geliyor...
imreelmissholland:

Bence Poison çünkü Cat Woman çok tatlı vskammaa

Ohm..evet
melike3242:

Bence Joker Harley'i kullansın
Harley ölebilir bence
Joker, çok yakışıklı ölmesin 😢
BİR DE EK OLARAK BEYZAŞKIM'IN CEVAPLARI VAR:
-Kitty-Chat-55 :
1- Joker. ❤
Çünkü o bir badbıy
*Badboy

2-Üzgünüm göremedim Kanka. (Mesajdan bahsediyor) Bence Joker Harley'i seviyor fakat BadBoy olduğundan gururuna yediremiyordu.
*Yediremiyor
Bunlar da bu kadardı. Okuduğunuz için teşekkürler. Siz de bu sorulara cevaplarınızı yorumlarda belirtebilirsiniz 💚

King and Queen of Gotham || Jarley Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin