6

1.9K 112 22
                                    

Harley Quinn
Gidip aynaya baktım. Yüzüm bembeyazdı. Yeşil'im gibi...Kireç tenliydim...Saçlarımın rengi de açılmış uçlarında pembe ve mavi renkleri vardı. Kendime durup gülümsedim. Puddin'im gibi olmaya bayılmıştım.
Puddin nereden çıktı diye soracak olursanız, en sevdiğim tatlı pudingtir. Yeşil'ime de çok yakışmıyor mu?
"Harley, işte giysilerin."
Joker bana kısacık, renkli bir şort, üzerinde Daddy's Lil Monster yazan çok tatlı bir tişörtcük, havalı bir kilotlu çorap, ve yüksek topuklu ayakkabılar verdi. Daha sonra odadan çıkıp gidince üzerimdeki ıslak kıyafetleri çıkarıp giyindim.
"Puddin! Gel!"
Joker seslenmem üzerine odaya girdi ve tek kaşını kaldırarak "Puddin?" diye sordu. Gülerek cevap verdim "Puding en sevdiğim tatlı."
Joker biraz kızgınlıkla baktıktan sonra beni tepeden tırnağa süzmeye başladı.
"Ovvv...Bebeğim. Bu gece çok sürtük halletmemiz gerek."
Anlamamışçasına ona baktım.
"Aa doğru ya, henüz tam bir Harley Quinn değilsin."
Dedi ve içeriye birkaç adam girdi. Beni kollarımdan tuttular. Joker sadist gülümsemesiyle çekmecelerin birinden iki kablo aldı. Bana doğru yavaş adımlarla gelmeye başladı.
"P-puddin!"
"Sakin ol tatlım."
Biraz korkuyla da olsa Puddin'im beni dudağımdan öperken hiçbir şey düşünecek durumda değildim.
Joker
Onu da bir psikopat, deli, çılgın yapmak için elektroşok vermem lazımdı. Acı çekecekti, ama olsun. Herkes mutlu olmak için acı çekmelidir.
Ona yaklaşırken ki korkusunu hissedince bir karara vardım. Dudağımı dudağına bastırdım. Böyle rahatlayacağını biliyordum. Tabii aynı zamanda bunları yaparken kabloları kafasına bağlayıp çalıştırmayı ihmal etmedim.
Harley Quinn
Tam deliler gibi mutluyum derken o ölümsüz acıyı hissettim. Her şey gözümün önünden geçip gidiyordu. Bağırmaya çalıştım ama Puddin ağzımı kapattı ve buna izin vermedi.
Kablolar başımdan çekilince deli gibi gülüyordum. Sürekli ama sürekli gülüyordum. İşte ben Harley Quinn olmuştum. Puddin'ime bir kez daha sarıldım. O da beni havaya kaldırıp döndürmeye başladı.

King and Queen of Gotham || Jarley Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin