8

1.6K 107 25
                                    

Joker
Bugün Harley ile beraber bara gidecektik. Mor, uzun ceketimi üzerime geçirip bastonumu elime aldım. Bastonlar çok havalı.
Harley yanıma geldi ve omzuma çıkıp gülmeye başladı.
"Harley...Bu üstündeki bez parçası ne?"
"Ama Bay J'nin mekanına gidiyoruuuzz." dedi sesini bebekleştirerek. Benim hatunum zaten başlı başına bir afetti. Bir de bu kıyafetleri giyince barda katliam olacaktı sanırım.
Harley Quinn
Bara geldiğimizde Bay J beni kolumdan tutup cam bir kafesin içine kapattı. Kafesin dışında bir sürü adam ağızları sulanmış şekilde beni izliyordu.
Canım sıkılınca kafesin içinde dans etmeye başladım. Herkes beni alkışlıyordu. Biri görevliye para uzattı ve içeri girdi. Yapmam gerekeni biliyordum. Adama yaklaştığım sırada kafasının kanla kaplandığını ve yere yığıldığını gördüm.
"Bebeğim...Seni herkesin izlemesi bile benim için ölümken, sana dokunmasına nasıl izin verseydim?"
Bay J'nin sözü üzerine sırıttım. Kimse o adamdan sonra ne kafese girmek bakmaya bile yeltenmemişti.
Bay J ise koltuğunda oturmuş yan gözle beni seyrediyordu. Onunda etrafında bir sürü kız vardı. Onlar adına üzgünüm. Şu an hayatlarının hatasını yapıyorlardı.
"Bay J! Benimle oyna!" dedim cilveli cilveli.
Joker
Adımı duyunca başımı o yöne çevirdim. Hatunum yaramazca sırıtmış beni çağırıyordu. Eh, sanırım bu işe bir el atma zamanı gelmişti. Benim Kraliçe'min sahipsiz olmadığını herkese göstermeliydim.
Kafesten içeri girdim ve Harley'in ayaklarını belime dolayıp boynuna öpücükler kondurmaya başladım. O da boş durmuyor ve ellerini vücudumda gezdiriyordu.
"Beni baştan çıkarmaya mı çalışıyorsun bebeğim?"
"Evet, pudingim."
Harley'i yere indirdim ve kafesten dışarı çıktım. O beni baştan çıkarmamalıydı. Ben aşkın adamı değildim...

Bölüm nasıldı? :)
Eğer rahatsız olduğunuz bir yer varsa söyleyin. İlk romantizm yazışım ve ilk deneyimimi de deliler üzerinde yapıyorum :)
Bir sonraki bölüm sürpriz bir şey var :)
Bu arada texting kitabımı daha çok seviyorsunuz galiba. Bu kötü değildir umarım :(

King and Queen of Gotham || Jarley Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin