Selepas Uncle Is keluar,aq segera naik ke atas dan masuk ke bilikku. Aq baringkan tubuhku ke katil yg empuk.Aq pandang siling diatas dan beralih ke kanan dan ke kiri. mata aq terhenti pada almari berantai aq. Aq bingkas bangun dan pergi ke arah almari itu.
Aq membuka kunci pada mangga di rantai besi itu. Lalu aku buka pintu almari itu.Aq memandang semua koleksi alatan untuk membunuh. Snipper aq yg sdh berhabuk aq keluarkn dan gilap ia sehingga bebas dari habuk. aq begerak ke arah cermin besar dan mengacah-acah didepan cermin itu. Aq ketawa sendiri lalu aq meletakkn kembali snipper itu.Aq membuka laci pada almari itu dan memeriksa stok peluru aq. ya masih banyak sbb blm digunakan lgi.
Kling!
Ahh bunyi mesej masuk.aq segera ke meja solek dan mengambil telefon aq dan periksa siapa yg memesej aq. Oh rupanya uncle Is aq fikirkn siapalh tdy.UNCLE IS
Hey baby Iz,ow ya u request wanna be the silent killer will be start tommorow okay. so prepared urself. allright got to go. byeAq dngan gembiranya terus melompat-lompat di atas katil seperti kanak-kanak ribena.Hahaha aq lihat ke luar tingkap dan bayangkan wajah 'dy' yg bakal aq seksa dan bunuh dngn kejam.'dy' akan dapat rasa apa yg aq rasa selama ini. Sungguh perit bila dikenang kembali. Arghhghgh!!! sudah aq xkesah semua tu. Esok aq akn mulakn misi sebgai The Silent Killer.
YOU ARE READING
She's The Silent Killer
Mystery / ThrillerShe's a killer. tiada siapa yg menandinginya. She's the great one killer. tiada siapa pn yg mampu menghalang dy. Enjoy the story